Mitäs teidän aamuun?

Mä kuolen tylsyytee tääl Naikkaril.. Onneks on sentää tää känny ni on jotai tekemistä. Heilun siis palstalla :D

Eilen illalla jo säikähdin et mulla on laturiki levenny :O mut ei onneks, oli se yön aikana ladannu.. Se olisko ollu suuri katastrofi.. :D
 
4.30 soi kello. Eväät reppuun, koiralle gepsi selkään ja metsää. Tai oikeammin noutajan kanssa sorsia kyttäämään joen varteen. Eipä tullut saalista mutta saipahan koirat ja isäntä ulkoilmaa.:D
 
Meillä synttäri kemut kahdella lapsella typy 1 v ja poika 6 v. Eli vaudikas päivä tiedossa vieraiden merkissä ja huomenna jatketaan. Mutta onhan siinä vkl:lla tekemistä.

Nyt vähän aikaa rauhassa kaffetta ja netissä hillumista sitten alkaa.
 
No mul ois kans ollu tänää siivouspäivä, meinasin et oisin tehny oikeen kunnon siivouksen!

Enpäs sit teekään.. Enkä tiiä millo taas pystyy.. Noh, eipä ne sotkut karkaa.. :D
Ei ne karkaa. Ovat kyllä kovia leviämään huoneesta toiseen, mutta karkaamaan eivät valitettavasti pysty :D Noh, kerkiäähän sitä. Etenkin kun on oikeasti syy olla siivoamatta. Siis sinulla (ei minulla niinkään), etkö sie kertonut olevasi tosi kipeänä?
 
Vapaa viikonloppu, lapset isällään. Siivousta ja kaupassakäyntiä tiedossa. Ja koiruuden kanssa touhuilua=) Kaikin puolin mukava aamu so far, sai nukuttua kunnolla, kun työstressi viime aikoina on muuten häirinnyt nukkumista.
 
Ei ne karkaa. Ovat kyllä kovia leviämään huoneesta toiseen, mutta karkaamaan eivät valitettavasti pysty :D Noh, kerkiäähän sitä. Etenkin kun on oikeasti syy olla siivoamatta. Siis sinulla (ei minulla niinkään), etkö sie kertonut olevasi tosi kipeänä?
joo mä olin todella kipee.. Ja kyllähän se syyki löyty ku gynelle menin.. Kohdunpoistoleikkauksesta toi sisällä oleva haava oli auennu :O siel oli ihan reikä ja suolet sieltä pilkotteli.. Et ei mikää ihme et olin kipee. Eilen sit sen samantien leikkuris sulkivat ja voi olla et jo tänää pääsen kotii :)
 
joo mä olin todella kipee.. Ja kyllähän se syyki löyty ku gynelle menin.. Kohdunpoistoleikkauksesta toi sisällä oleva haava oli auennu :O siel oli ihan reikä ja suolet sieltä pilkotteli.. Et ei mikää ihme et olin kipee. Eilen sit sen samantien leikkuris sulkivat ja voi olla et jo tänää pääsen kotii :)
DAMN! Onneksi menit tutkituttamaan! Otahan rauhallisesti ja parane pian!
 

Yhteistyössä