Mitäs teidän muitten päivään?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Ei varmaan niin halpa hupi kuitenkaan :D

Toivottavasti löydät apuja viheliäiseen vaivaan.

Mä pääsen tänään pitkästä aikaa hevostelemaan- 2 tunnin mittaiselle maastovaellukselle islanninhevosella ?
Pjärse tulee kiittämään, se on varma se. Mutta on se sen arvoista!
 
Mitäs tässä. Lapsen mustat kengät ei mahtuneet jalkaan enää, joutuu kauppaan lähtemään. Mies on kuumeessa ja huomenna aamulla klo 6 pitäis aloittaa semmoinen 450km siirtymä hautajaisiin.

~~ Kaikki mikä voi mennä päin p:tä, menee päin p:tä ~~
 
Viimeksi muokattu:
Me on oltu flunssataudissa koko viikko, joten alkaa olemaan jo hintsusti tylsää!
Kaikki sisäleikit lasten kanssa leikitty ja kirjat on luettu. Enään jäljellä kaksi kiukuttelevaa lasta ja räkäisiä neniä. Räkäliinoja on kertynyt vuoriksi asti. Joten kai siinä olis tälle päivälle hommaa, siis räkäliinojen siivoamisessa. Tylsää tää tällänen on : /
 
ap: Pyydä MINI DERM nimistä atoopiselle iholle tarkoitettua kosteusvoidetta. Me saatiin siihen resepti viime talvena, ja kas kummaa sekä mun että tytön ongelmat hävisi. :)

Aamuäree: Oi, varmasti mukavaa! Itse en issikoilla piiiiitkään aikaan ole käynyt vaeltamassa, varmaan 6 vuoteen, mutta mukavaa se kyllä on!

Itse kävin kirppiksellä, ja mukaan tarttui 3 sukkikset likalle, nalle puh paita, nalle puh yökkärit, muumitossut, ja rahaa meni peräti 3,5e ja kaikki tosi hyvässä kunnossa!
 
"huoh"
Kuukuppi tulvii yli. Menkat alkoi eilen.
Tänään pistän itse ensimmäisen piikin itseeni. Siitä se sitten jatkuu muutaman päivän kuluttua jo kahdella piikillä ja sitten vielä yhtenä päivänä kolmella piikillä. |O
Kaikkea sitä ihminen tekeekin lasten saannin eteen. Toiset taas ei kuollakseenkaan haluaisi raskautta, voi kunpa sellaisen kanssa voisi vaihtaa osia.
 
Tyttö on nuhassa ja siksi mulla kotona. :) Ei sen kummempia. Käytiin nauttimassa tosta ihanasta syyssäästä pihalla ja nyt se nukkuu päikkyjä (vihdoin :D Nukahtaminen oli vähän hankalaa tällä kertaa).

Ihanaa kun on perjantai ja ilma on näin IIIIIHAAANAA. (= joo, sataa, harmaata ja kylmää, mutta mä TYKKÄÄN =) ).
 
ap
ap: Pyydä MINI DERM nimistä atoopiselle iholle tarkoitettua kosteusvoidetta. Me saatiin siihen resepti viime talvena, ja kas kummaa sekä mun että tytön ongelmat hävisi. :)

Aamuäree: Oi, varmasti mukavaa! Itse en issikoilla piiiiitkään aikaan ole käynyt vaeltamassa, varmaan 6 vuoteen, mutta mukavaa se kyllä on!

Itse kävin kirppiksellä, ja mukaan tarttui 3 sukkikset likalle, nalle puh paita, nalle puh yökkärit, muumitossut, ja rahaa meni peräti 3,5e ja kaikki tosi hyvässä kunnossa!
Hei kiitos paljon vinkistä!!
 
Mä kävin tuhlaamassa ja ostin uuden maton olkkariin :D Saas nähdä mitä tuo mies asiasta tuumaa kun tuolta heräilee... Hirvee sisustuskärpänen purru mut lompakko ottaa vastaan.
Mulla on vähän samaa vikaa, mutta jotenkin en saa mitään aikaan.. voin ostaa kotiin asti esim. uudet verhot, mut ne jää tuohon pakettiin odottamaan. Kukaan ei jaksa silittää niitä ikkunaan. :snotty:
 
ap
Me on oltu flunssataudissa koko viikko, joten alkaa olemaan jo hintsusti tylsää!
Kaikki sisäleikit lasten kanssa leikitty ja kirjat on luettu. Enään jäljellä kaksi kiukuttelevaa lasta ja räkäisiä neniä. Räkäliinoja on kertynyt vuoriksi asti. Joten kai siinä olis tälle päivälle hommaa, siis räkäliinojen siivoamisessa. Tylsää tää tällänen on : /
Voi ei, jaksuja sinulle sinne!
Meillä oltu flunssassa myös, minä pahiten mut nyt alkaa helpottaa...enää yskä,
ja nyt tulehtu iho..jess :D
No, mutta kohta helpotus siihenkin itsellä..joten ehkä se siitä sitten.
Kehtais sit jo ihmisten ilmoillekki lähteä...
 
Lunatic
On ollu kiva aamupv, kävin kaverilla, äitillä ja kaupassa.. kivuus muuttui vitutukseksi kun kaupan pihalla oli eräs ääliö.
Likka tuli äsken koulusta, ja tässä hengaillaan ja taidan mennä pötkölleen. Kolmen jälkeen ex tulee ja ottaa tytön ja sitten alan ottamaan troppia> Kalsarikännit ns.
 

Yhteistyössä