miten aikaisin "kannattaa" testata?

Kun nyt siis dpo 8 ja melko kovaa alamahajulimista ollu pari päivää ja runsasta valkkaria, joten en millään malttais odottaa vielä viikkoa testaamista... Onko mitään järkeä testata vielä huomenna?
 
Minä tilasin juuri erityisen herkkiä raskaustestejä Babyplus:ta. Herkkyys kymmenen :p Meinaan kyllä testata heti kun saapuvat, vaikka silloin taitaapi olla vasta kp 18/23-24 :LOL:

Tulehan taimi kertomaan, miten kävi!!
 
Mä ostin apteekista kans herkän (10) testin merkki oli First signal. Mutta juttelin just mun kaverin kanssa joka sano että sillä oli tuo testi näyttäny selvää negaa, mutta jollain kaupan testillä jossa herkkyys 25 niin tuli haalea haamu! Ja hän siis tukevasti raskaana nyt, joten tiedä noista herkkyyksistäkään sit...

Yritän malttaa vielä edes pari päivää, mutta kun rintojakin alko kiristää samoin kun esikoisesta plussatessa nin mieli on varsin malttamaton, ja vaarana pettyä pahan kerran...
 
En sit malttanu... aamulla testasin ja plussahan se oli! :heart: :heart: :heart: Hailakka viiva mutta selkeä punainen väri kuitenkin. testi siis oli tuo First signal ja dpo 9 tai 10, en ole ihan varma kumpana ovis oli kun kahtena päivänä tuli kananmunalimat.
 
Onnea kovasti, taimi!
Kunpa mullakin olis käyny yhtä hyvä tuuri... B) Ehkäpä huomenna testaan aamupissistä - vaikka heh, ei se taida mitään näyttää, kun ovulaatio tapahtui pe-la-yönä kahdelta (Pregnylin takia tiiän tarkkaan).
 
Mä pidän peukkuja! Vaikka jos tulee nega niin sehän voi tossa vaiheessa vielä myöhemmin muuttua plussaksi!
meillä oli muuten yk 4 ja esikoinen tärppäs myös yk 4, taitaa olla meidän onnenluku!
 
ei oikeesti kantsi testata kun vasta menkkojen alkamispäivänä, on tietääkseni suhteellisen harvinaista että noin aikaisin näkyy plussaa, siksi itsekin aloituksessa tätä asiaa kyselin, että onko mitään järkeä edes koittaa. Itse en oo koskaan noin aikaisin vielä testaillu,mutta mä en tällä kertaa malttanu odottaa kun oli niin selvät oireet. Tässä vaiheessa kun on vielä mahdollista sekin, että alkio ei kiinnitykään kunnolla ja menkat alkaa normipäivänä.

mutta jos testaa niin sit herkällä testillä ja aamupissassa hcg:tä on eniten. :)
 

Yhteistyössä