Miten elämäsi muuttui hormonikierukan laitoin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "mirena"
  • Ensimmäinen viesti
Ei mitään tuonkaltaista. Vaan elämänlaatu ja hb parani, menkat ovat melkein muisto vain :) mulla se siis asennettiin runsaiden menkkojen hoitoon ja on kyllä hoitanut hommansa täydellisen hyvin :heart:
 
Mun hyvä ystäväni lihoi 25 kiloa ja sairastui sen vuoksi masennukseen. Hän on lapseton, mutta sai erityisesti pyydettyään hormonikierukan kuitenkin. Iho hänellä puolestaan paranni todella kauniiksi... mutta eipä se siinä vaiheessa paljon lohduttanut. Ja se paino tuli todellakin uskomattoman nopeasti. Hormonikierukka siis ei vaikuttanut sinällään mielialaan varmastikaan, vaan se kierukan aiheuttama painonnousu.
 
hyi
Akne räjähti käsiin, paino alkoi nousta, halut meni, järkyttäviä raivareita, useampi kuukausi tiputteluvuotoa, kamala makeanhimo.

Aluksi tuntui, että kaikki oli hyvin, kierukan asetuksen jälkeen vuoto loppui parin päivän päästä, olo oli hyvä ja seuraavat menkat oli niukat ja kivuttomat, MUTTA siitä se tiputteluvuoto sit alkoi ja kaikki muut vaivat... Mulle siis määrättiin hormonikierukka runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin.
 
"misuli"
Kyse on siis HORMONI kierukasta,puhuvathan muutkin vastaajat juuri siitä.
itselläni ei oikeestaan oireita tullut,vuodot loppuivat minimiin/kokonaan mutta vuoden se oli ja alkoi kipuilemaan niin lääkäri tsekkas se oli itekseen valumassa pois joten piti poistaa..kallis oli ja pysyi vain vuoden...mutta yritän kuitenkin uudelleen tän vauvan jälkeen sillä niin huoleton se olis:)
 
Ei enää hormoonikierukkaa
Lihoin ja mulla oli koko kierukan ajan tiputteluvuotoa. En voinut olla ilman rättiä housuissa koska tiputtelu saattoi alkaa koska vaan ilman ennakkovaroitusta.Kamala vehje. Muutuin myös todella vihaiseksi ja mielialat heitteli tämän tästä härän pyllyä. Erottuani laitatin sen ja 2v sen kanssa tuskailin.Ei sopinut minulle Mirena.
 
kohduton nyt
alkoi melkein puolitoista vuotta kestänyt jatkuva tiputteluvuoto...siis yhtä h****ä. Ikää onneksi sen verran, että kesällä poistettiin niin kierukka kuin kohtukin. Nyt elämä taas ihanaa.
 

Yhteistyössä