miten harrastaa seksiä vaikka lapset ovat kotona?

  • Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti
blääh
Alkuperäinen kirjoittaja peppi:
Jotkut lisäksi ei vaan voi olla AIVAN ÄÄNETTÖMÄSTI. sänkyhän (?) saattaa ritistä ja litinääkin kuulua?
Ihan samaa mieltä. Itsellä ainakin menee koko fiilis kun pitää keskittyä siihen että on ihan hiljaa, ettei edes huohota kun sekin kuuluu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää ämmät:
Minua ainakin nolotti ihan helkkaristi, kun äitini voihki kun isä sitä jyysti.
Oli se aika traumaattistakin, koen, että oma seksuaalisuuteni vahingoittui siinä samalla. :(

Nussikaa äänettömästi, jos panettaa! Vitutti myös teininä yövieraitten aikaan kuunnella sitä läähkettä makkarista. :(
Peesi.... :ashamed:
 
blääh
Alkuperäinen kirjoittaja kzs:
itse voihkin kauheasti, ja sätkin.. sille en voi mitään :D kokeilkaa sitä suihkuhuonetta? laittakaa lukkoon ovi ja sitten se tapahtuukin..
Näinpä. ja jos lapsi nyt tulisi oven taakse ja kysyisi että miksi ovi on lukossa niin hups, laitettiin vahingosssa.. minä ainakin laitan sen aina automaattisesti lukkoon joten menisi selityksestä
 
nelli
No mulle tuli toi luontopolku mieleen kun me asutaan maalla.
Ja me kyllä tuolla metsässä patikkareissuilla ollaan touhuiltu, milloin kiveä vasten, milloin puuhun nojaten, milloin mitenkin.. ja tosi hienoa seksiä onkin :)
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
No mulle tuli toi luontopolku mieleen kun me asutaan maalla.
Ja me kyllä tuolla metsässä patikkareissuilla ollaan touhuiltu, milloin kiveä vasten, milloin puuhun nojaten, milloin mitenkin.. ja tosi hienoa seksiä onkin :)
Toivottavasti mä en oo lenkillä samaan aikaan :LOL:
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
piknikki ei käy, sataa. suihkuhuoneessa.. tyttö 13v rupeaa epäilemään ja on nyreänä. vaikeaa :D
eikö ton ikäisen jo kuuluisi tietää että seksi on ihan normaalia. oletteko puhuneet seksistä lasten kanssa avimesti? meillä aina puhuttiin kotona ihan suoraan asioista ja me kyllä tiedettiin että vanhemmilla on seksielämä eikä oltu nyreissämme missään iässä,päinvastoin. sehän vaan kertoi että vanhemmat rakasti toisiaan. meillä aina siis suhtauduttiin asiaan ihan normaalina asiana ja näin me lapsetkin osattiin suhtautua. kun vanhempien huoneen ovi oli kiinni, ei sinne ollut menemistä
 
jenna
oioi noi kertomukset lisää vaan haluja.. ei miks just me ei päästä mihinkään tekee sitä! :/ yritetään vielä tänään.. vinkkei otetaan vastaan :) ja hiljanen seksi on tylsää kun joutuu kokoajan olla toinen korva höröllä tuleeko lapset vai ei.
 
nelli
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
No mulle tuli toi luontopolku mieleen kun me asutaan maalla.
Ja me kyllä tuolla metsässä patikkareissuilla ollaan touhuiltu, milloin kiveä vasten, milloin puuhun nojaten, milloin mitenkin.. ja tosi hienoa seksiä onkin :)
Toivottavasti mä en oo lenkillä samaan aikaan :LOL:
Hahah.. toivottavasti et ;)

 
kinuski
No jos ne lapset herää niin herkästi ääniin, niin tunge vaikka tyyny naaman eteen. Ja jos sänky natisee, niin menkää lattialle. Jos oikeen kovasti panettaa, niin sitten on vaan pakko tylsästi yritettävä harrastaa sitä seksiä äänettömästi.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
piknikki ei käy, sataa. suihkuhuoneessa.. tyttö 13v rupeaa epäilemään ja on nyreänä. vaikeaa :D
eikö ton ikäisen jo kuuluisi tietää että seksi on ihan normaalia. oletteko puhuneet seksistä lasten kanssa avimesti? meillä aina puhuttiin kotona ihan suoraan asioista ja me kyllä tiedettiin että vanhemmilla on seksielämä eikä oltu nyreissämme missään iässä,päinvastoin. sehän vaan kertoi että vanhemmat rakasti toisiaan. meillä aina siis suhtauduttiin asiaan ihan normaalina asiana ja näin me lapsetkin osattiin suhtautua. kun vanhempien huoneen ovi oli kiinni, ei sinne ollut menemistä
si ongelma olikin seksiänet. no niitä ei halua kukaan kuulla. mä olin äänekäs ennen lapsia muttapakko ollu opetella hiljaseks nyt. telkkari päälle jos teidän makkarissa sellanen on
 
nainen
tehkää se nyt! laittakaa lapset leikkimään ja kylppäriin puuhailemaan. sanokaa et meette pesee pyykkiä käsin, ku pesukone hajalla. ja vessaan ei tulla ku on märkää ;) ni ei ihmettele miks kuuluu litinää ja lätinää, ei erotu. ja huokaillakkin saa, johan siinä pyykin pesussa alkaa hiki valumaan ;)
 
vieras
teidän lapset on noin isoja jä otat ongelman esile nyt. kuinka aiemmin olette toimineet? tuskin selibaatissa ootte olleet ja lapsethan on aina yöt ja illat kotona. päiviinhän se onnistu kun lapset on kavereille/koulussa
 
vieras
Suosittelisin minäkin, että hommatkaa telkka makkariin ja vielä parempi jos vaikka DVD:n laitatte sinne niin on hyvä päivälläkin mennä vaikka makkariin tuijottaan "filmiä". Meillä natisee sänky herkästi mutta me ollaan usein lattialla. Nostetaan vaan petari maahan ja sen päällä onnistuu oikein hyvin lähes äänetön seksi. Litinät jää kuulumatta jos pistätte telkan tai radion päälle.
 
jenna
no ennen ollut kavereilla/ulkona.. nyt lähti kaikki niitten kaverit matkoille/mökeille tms. paitsi nyt kyllä lähtemässä ulos, me lähetään puuhiin! heips. toivottakaa hyvää seksiä ;)
 
m
Meillä kaksi makkaria ja nukutaan samassa (poika tosin vasta 2 v.). Syy: ei kesken unia vaeltele kämpässä ja kömmi viereen vaan nukkuu kiltisti omassa sängyssä ja jos herää, rauhottuu sinne itse kun ei ole tarvetta lähteä vanhempien luo. Ja kun lapsi nukkuu, voimme harrastaa seksiä missä muussa huoneessa vaan. Keittiö sen verran kaukana makkarista että ei äänet kuulu. Oven voi laittaa kiinni ja vieraspatjan lattialle, jos makuuasentoa kaipaa. Vähän järjestelyä..olisko teillä parveketta? Sieltä tuskin sisälle kuuluu..
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teidän lapset on noin isoja jä otat ongelman esile nyt. kuinka aiemmin olette toimineet? tuskin selibaatissa ootte olleet ja lapsethan on aina yöt ja illat kotona. päiviinhän se onnistu kun lapset on kavereille/koulussa
Tätä minäkin kummastelin.
 
PsychoKiller
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
No mulle tuli toi luontopolku mieleen kun me asutaan maalla.
Ja me kyllä tuolla metsässä patikkareissuilla ollaan touhuiltu, milloin kiveä vasten, milloin puuhun nojaten, milloin mitenkin.. ja tosi hienoa seksiä onkin :)
Eiks tähän aikaa vuodesta oo ihan hemmetisti hyttysiä?
 
nelli
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
No mulle tuli toi luontopolku mieleen kun me asutaan maalla.
Ja me kyllä tuolla metsässä patikkareissuilla ollaan touhuiltu, milloin kiveä vasten, milloin puuhun nojaten, milloin mitenkin.. ja tosi hienoa seksiä onkin :)
Eiks tähän aikaa vuodesta oo ihan hemmetisti hyttysiä?
No joo, nyt on kyllä itikkaa, ei voi lenkillä pysähtyä, saati hame päällä lähteä ;)

 
Rollolainen
kyllä me ainkin harrastetaan seksiä illalla enne nukkumaanmenos jos tuntuu siltä että halutta, vaika tyttö nukkuukin viereisessä huoneessa. tyttö on 16v ja varmasti tietää mitä teemme, mutta tyttöä eio pakotetaa kuuntelemaan eikä katosmaan seklsiä.
Joakus myös von Pikaiset tehty niin etätä onkin jäty aamulla pötköttelemään, laitettu ovi kiinni ja lapset menneet katosmaa televisiota. Eivät he tule katosomaan ku tietävät mitä tapahtuu. myös 9v tietää että silloin ei häiritä.
 
cella
no tämän takia meillä ei enaa seksiä olekaan kuin joskus harvoin mökillä. kotona jo se liikendintä ja peittojen kahnaus kuuluu ja AINA jompikumpi lapsista herää.

mökillä lapset nukkuu yläkerrassa ja silti niillä on joku hiton kuuden aisti, lähes 9 kertaa 10:stä jompikumpi herää kun puuhataan. vaikka siis todellakin ollaan hiljaa! ainoa mitä kuuluu on peiton/patjan/sängyn kahina. ARGH! se on todella turhauttavaa. enää en edes osaa nauttia seksistä kun aina on vaan mielessä "ole hiljaa, joko poika kurkkii kulman takaa"

joten, me saatetaan olla jopa 3kk ilman seksiä. ei kiva... :(
 

Yhteistyössä