Miten HIEN HAJU pois sohvasta??

Oikeasti.. :x

Mies oli pelannu Guitar Heroa niin selkä hiessä, että meidän UUSI sohva haisee kuin rankkitynnyri.. |O |O |O

Millä ******* mä saan tuosta taas puhtaan tuoksuisen???

Ja mistä niitä avioeroja taas saikaan..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
lähteekö ne sohvatyynyt irti, että voisit tuulettaa?

kokeilla vois niitä kuivapesujauhoja, jotka imuroidaan pois.
No tämähän oliskin yksinkertaista, jos sohvassa olisi tyynyt.. ne olis jo pihalla. Nyt taitaa pihalle lähteä vain äijä, mua niin ottaa pattiin!! :headwall:
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
lähteekö ne sohvatyynyt irti, että voisit tuulettaa?

kokeilla vois niitä kuivapesujauhoja, jotka imuroidaan pois.
No tämähän oliskin yksinkertaista, jos sohvassa olisi tyynyt.. ne olis jo pihalla. Nyt taitaa pihalle lähteä vain äijä, mua niin ottaa pattiin!! :headwall:
Koitas soodaa?
 
Soodaa? Ripottelen ja sit mitä, hankaan vai imuroin pois?

Mä oon nyt kolunnut kaikki kaapit, meillä ei oo kuin jotain autoverhoilun pesuvaahtoa, en sitä kyllä uskalla tuohon sohvaan ruikkia..

Ja ukko on omasta puolestaan ratkaissut ongelman -> on siirtynyt sohvalta lattialle istumaan. :headwall:

Vähitellen rupeaa jo naurattamaan koko tilanne, on tää nyt tyhmää kun menee ilta lörinäks tällaisen takia..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Soodaa? Ripottelen ja sit mitä, hankaan vai imuroin pois?

Mä oon nyt kolunnut kaikki kaapit, meillä ei oo kuin jotain autoverhoilun pesuvaahtoa, en sitä kyllä uskalla tuohon sohvaan ruikkia..

Ja ukko on omasta puolestaan ratkaissut ongelman -> on siirtynyt sohvalta lattialle istumaan. :headwall:

Vähitellen rupeaa jo naurattamaan koko tilanne, on tää nyt tyhmää kun menee ilta lörinäks tällaisen takia..
Samaa onkelmaa meilläkin pukkaa... Äijä puhuu puhelimessa (!?!) niin, että hiki tursuaa. :LOL:
 

Yhteistyössä