Miten hillitä itseään ostamasta vauvan vaatteita??

Samaa haluisin tietää ku ap... Nuorempi poika on huomenna vasta 3vk ja sillä on törkee määrä vaatteita... Ja koska innostuin oikein olan takaa ostelemaan sille vaatteita, niin tuo vanhempikin on saanut omansa. Missä niitä ehtii edes käyttää ennenku ne jää pieniks??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulla on noita 50cm vaatteitakin jo jonkun verran,mistä sitä tietää vaikka ne ei vauvalle syntyessään edes mahtuisi :whistle:
Niitä mä en ainakaan enää yhtään osta :D
mä oon jo seittemäskympis :D mut onhan noita kerätty jo vuoden verran. toisaalta taas jos käviski niin että oliski tyttö tulossa niin pitää alottaa laust aja ostaa lisää tyttöjen vaatteita :D
 
Miten hillitä itseään ostamasta lasten vaatteita? Ja varsinkin aina niitä paitoja. Miksi aina ostan paitoja? Niin no joo, ja mekkoja myös. Pian kyllä oikeasti pitäisi ostaa molemmille keväthaalarit, mutta niiden ostaminen ei kiinnosta vielä, jotenkin noi sisävaatteet aina innostaa enemmän.
 
vieras
Niinpä. Varsinkin kun kyseessä on hämmästyttävän siisti taapero, jolla voisi tahrattomuuden puolesta käyttää samaa vaatekertaa muutamankin päivän. Mulle käy kyllä niinkin, että unohdan ostaneeni jotain. Nytkin on ainakin kahdet sammarit ja muutamat kirppislöytöfarkut odottelemassa että päästään 92-kokoon. Ja yleensähän lapsi kulkee collegehousuissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä haluaisin ostella, mutta kun on niin hitsin vähän mitään kivaa neutraalia ja mä en tiedä kumpi tulee :kieh: :kieh:
Mä taas tiedän,että tyttö on tulossa,mutta silti oon ostanut sellasia vaatteita mitkä sopii melkein kummalle tahansa.
Muhun ei iske ne pitsi-pinkkihörhelöt yhtään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Katse tilille, niiin jo unohtuu.. =) Tai sitten sinne täpötäyteen kaappiin! =) Ainakin minulla tehoaa tuo ensimmäinen vaihtoehto.
Mä tienaan jonkun verran huutiksessa,niin ne rahat menee sitten noihin vauvan vaatteisiin =)
Ja sitten vielä esikon vaatteet siihen päälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Pidä itselläsi Älä osta mitään päiviä. =)
Älä ruoki lamaa :attn:
No oikeasti yksittäisen ihmisen syyllistäminen lamasta on /c:stä. Paitsi jos oikeasti haluaa tehdä asialle jotain, tukee kotimaisia pienyrittäjiä. Eli jättää ne hemppamaukat vähemmälle ja ostaa vaikka kotimaiselta tekijältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Pidä itselläsi Älä osta mitään päiviä. =)
Älä ruoki lamaa :attn:
No oikeasti yksittäisen ihmisen syyllistäminen lamasta on /c:stä. Paitsi jos oikeasti haluaa tehdä asialle jotain, tukee kotimaisia pienyrittäjiä. Eli jättää ne hemppamaukat vähemmälle ja ostaa vaikka kotimaiselta tekijältä.
Mä ostan kaikkialta kaikkea,Suomestakin =)
 
Helposti. Jos huomaan, että jollain lapsella alkaa paidat olla nipin napin sopivia, käyn ostamassa muutaman paidan. Tai jos huomaan, että esikoisen housut alkaa taas olla polvista kulahtaneet tai jopa reikäiset, käyn ostamassa muutamat housut. Tai jos katon, että kengistä alkaa kasvunvara loppua, haen kengät. Silleen. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Helposti. Jos huomaan, että jollain lapsella alkaa paidat olla nipin napin sopivia, käyn ostamassa muutaman paidan. Tai jos huomaan, että esikoisen housut alkaa taas olla polvista kulahtaneet tai jopa reikäiset, käyn ostamassa muutamat housut. Tai jos katon, että kengistä alkaa kasvunvara loppua, haen kengät. Silleen. :saint:
No sulle se on helppoa,mulle ei :p
 

Yhteistyössä