Miten huollat vessarätin?

Kaikilla näkyy tuon siivousrättipinon perusteella olevan erikseen vessarätti.

Kysymys tuleekin jo otsakkeessa, eli miten tuota rättiä huollat?

(minulla ei siis ole erikseen vessarättiä, pyyhin ensin pölyt jne ja sen jälkeen se rätti on vessarätti ja sitten rätti päätyy pesukoneeseen liinavaatteiden kanssa. Ja ennen kuin joku :eek: :$ :x |O niin voi miettiä vastauksen siihen mitä pöpöjä luulet olevan 60/90 asteessa pestyssä rätissä? )
 
mää pesen sen 60 tai 90 asteessa silloin tällöin.

*muoks meidän vessarätti on tavallisesti pölyrätti tiensä päässä, eli eka pölyrättinä, sit tiskirätiksi ja lopuksi vessarätiksi. ja pesen siis koneessa useita kertoja tämä kiertokulun aikana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Kaikilla näkyy tuon siivousrättipinon perusteella olevan erikseen vessarätti.

Kysymys tuleekin jo otsakkeessa, eli miten tuota rättiä huollat?

(minulla ei siis ole erikseen vessarättiä, pyyhin ensin pölyt jne ja sen jälkeen se rätti on vessarätti ja sitten rätti päätyy pesukoneeseen liinavaatteiden kanssa. Ja ennen kuin joku :eek: :$ :x |O niin voi miettiä vastauksen siihen mitä pöpöjä luulet olevan 60/90 asteessa pestyssä rätissä? )
meillä sama käytäntö!

 
Vessarätit, niinkun pöly-, lattia ym. rätitkin mie viikkosiivouksen jälkeen heitän kaikki keskenään koneeseen, ja laitan ohjelmaksi 90 astetta... ja sitten ne on taas käyttökelpoisia, kunnes joutavat kulahdettuaan roskikseen.

Viikkosiivousten välissä tietysti huuhtelen niitä käyttökertyojen mukaan.
 
vieras,.,.,.,.
mulla on pölyrätti,tiskirätti ja vessarätti erikseen.. meillä on värikoodit.. eli vessassa käytetään punaisia harjoja,rätte´jä ja sieniä, keittiöss sitten siniset ja muualla keltaiset. pesen aina käsin käytön jälkeen ja kun rupee menemään huonoksi niin ostan uudet. pesukoneessa en ole muita rättejä pessyt kuin pölyrättejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Vessarätit, niinkun pöly-, lattia ym. rätitkin mie viikkosiivouksen jälkeen heitän kaikki keskenään koneeseen, ja laitan ohjelmaksi 90 astetta... ja sitten ne on taas käyttökelpoisia, kunnes joutavat kulahdettuaan roskikseen.

Viikkosiivousten välissä tietysti huuhtelen niitä käyttökertyojen mukaan.
Näin meilläkin.
 

Yhteistyössä