Miten ihmeessä syöttötuolista saa irti kuivuneet soseet/puurot?

  • Viestiketjun aloittaja siivousinto
  • Ensimmäinen viesti
v
Mä saan hinkkaamalla niillä sienillä, joiden toinen puoli on karhea. Paketti sellaisia ei maksa ku pari euroa. Ja ne ei ole kertakäyttöisiä. Niin ja jotain tolua pintaan ekaks
 
sieni
mä ainaski vien puisen tuolin suihkuun ja kuumalla vedellä suihkutan ja sienellä+pesuaineella hankaan.puhdas tulee ja tuoli vielä7 vuoden jälkeen ku uus!ei oo siis kärsiny moisesta käsittelystä :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja sieni:
mä ainaski vien puisen tuolin suihkuun ja kuumalla vedellä suihkutan ja sienellä+pesuaineella hankaan.puhdas tulee ja tuoli vielä7 vuoden jälkeen ku uus!ei oo siis kärsiny moisesta käsittelystä :)
Onko lakattu vai maalattu?
 
pompom
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä saan hinkkaamalla niillä sienillä, joiden toinen puoli on karhea. Paketti sellaisia ei maksa ku pari euroa. Ja ne ei ole kertakäyttöisiä. Niin ja jotain tolua pintaan ekaks
Näin minäkin, ja hyvin lähtee. Suosittelen vielä suihkutettavaa tolua suihkimaan tuoliin ennen jynssäystä (liuoksen voi kyllä tehdä itsekin suihkepulloon).
 
Meilläkii silloin joskus aikoinaan lähti puinen syöttötuoli suihkuun.
Jos oli oikee tiukkakiinni niin kastelin jonkuu rätin ja jätin läiskän päälle muutamaks tunniks, oli jo pehmenny nii hyvi ettei tarvinnu teräaseita kaivaa eikä kovemmi hangata niin et ois pinta menny huonoks.
 
voih
Meillä on maalattu tripptrapp, ja vasta vähän aikaa sitten huomasin, että niissä kohdissa alatasannetta joihin on tippunut nokkamukista vettä enkä ole heti pyyhkäissyt, on alkanut maali halkeilla :(. No, onneksi saa uuden tehtaalta sitten kun alkaa tarpeeksi häiritä ;)

Nyt tosiaan pyyhkäisen joka ruokailun jälkeen pehmusteen ja puupinnat läpi niin ei tarvitse voivotella myöhemmin :).
 
muuta
Alkuperäinen kirjoittaja kukalie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mupelo:
suihkuta vettä sumutepullolla ja anna liota hetki ennen kuin pyyhkäset.
Näin mäkin teen,tai mulla on hiukan astianpesuainetta veden joukossa,hyvin lähtee.
Tää toimii! ja on helppoa. Mun suosikki"tuote" on tällä hetkellä sumutepullo, jossa on vettä ja vähän fairia. Sillä ku sumuttaa ensin syöttötuolin, siivoa astiat koneeseen ja keittiön muuten niin ei tarvii ku vähän rättiä näyttää ja tuoli puhdistuu. suosittelen!
 

Yhteistyössä