Miten kalliita synttärilahjoja olette saaneet (puolisoltanne)?

  • Viestiketjun aloittaja ell
  • Ensimmäinen viesti
30 täyttäessäni mies osti (luulisin) 200-300e arvosta erilaisia lahjoja :D, kallein niistä oli pulju.netistä tilattu voodoo-puukkosetti (niin rakastan sitä setiä :) )

Mulla sama homma ens vuonna edessä, ku miehelle tulee 30 täyteen:D
 
"vieras"
Meillä on yhteiset rahat olleet siitä saakka kun lyötiin hynttyyt yhteen, niin ei osteta toisillemme lahjoja. Kakku leipaistaan jos toinen juhlii (isänpäivä, äitienpäivä, synttärit, nimpparitkin joskus...)

Kun toivoo jotain niin sen voi itse toteuttaa: viimeksi ostin itselleni hieman kalliimmat kengät ja mies itselleen uuden kitaran :)
 
"vieras"
Varmaan kännykkä on kallein, eli ei kovinkaan kallis. En katso lahjan hintaa, ylipäänsä on kiva jos muistaa ja on kyllä yleensä muistanut :) Lahjakortit on aika yleisiä.
 
En oo yleensä miettinyt mitä lahjat on maksanut.
Ehkä kallein on ollut akvaario tarvikkeineen, ja pöytä akvaarion alle.

Ja ennen kuin joku alkaa valittaan, että ostetaan yhtäkkiä lemmikkejä lahjaksi, niin oli meillä ennestään jo pienempi akvaario, että oli akvaarionhoito valmiiksi tuttua hommaa:whistle:
 
"vierailija"
Kallein tais olla ajokortti ja auto n. 12000€. Tänä kesänä sain monitoimikoneen ja siihen lisäosan 900€.
Meillä on yhteinen budjetti, eli osa palkasta yhteiseen talouteen, mutta siitä ylijäävällä saa tehdä mitä tykkää.
 
"vieras"
Ei meillä ole mitään hintahaarukkaa lahjoille. Ehkä 30-100e on yleisin. Kallein lahja jonka olen saanut oli yli tonnin kannettava, sen mies kyllä hankki ihan tarpeeseen kun mun ikivanha kone hajosi lopullisesti juuri kun olin muuttamassa opiskelemaan, eikä mulla siis olisi ollut tietokonetta ottaa mukaan :) Yleensä ostetaan jotain kivaa, joka olisi myös tarpeellista, hinta ei ole pääasia.
 
Meillä
Taitaa olla kauppakassi ollut kallein lahja, vaikka se nyt ei sitten syntymäpäivälle mennytkään. Ehkä matka Pariisiin on ollut kokonaisuudessaan kallein just synttäreiksi tarkoitettu. Tavaroista kallein on varmaan viime vuonna iPhone4.
 
"höh"
[QUOTE="vieras";25066859]viime jouluna pyykkikone
edellinen oli tiskikone
känny
tulostin[/QUOTE]

Saat lahjaksi yhteisen kotiarkenne hoitoon tarkoitettuja kodinkoneita? No kiva niin jos niistä tykkäät.
 
En ole kysynyt lahjojen hintaa, mie oon saanu lahjaksi cd:tä, elokuvia,kirjoja, käsilaukun, kännykän ja
koruja.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä