miten kauan kielilävärin parantuminen vie niin että voi syyä edes...

  • Viestiketjun aloittaja "äiree"
  • Ensimmäinen viesti
aapeeee
oukkis, mä otin eilen...ja tuskailen maksalaatikon kanssa :D mutta sain sen syötyä...muistatko mariehos miten kauan meni siihen ettei se enää tuntunu olleskaan kipeeltä?
 
itse pystyin seuraavana päivänä jo syömään ihan normisti. Tosin menin suoraan lävistäjältä mäkkäriin hakemaan mukillisen jäitä, joita imeskelin pari kolme tuntia siinä sitten. Kieli ei turvonnut, eikä päässyt kipeytymään. Mutta yleisesti ottaen tuo paranemisaika huitelee parin päivän ja parin viikon välillä suunnilleen.

Anna kielen levätä pari päivää ja luovu suosiolla kiinteästä ruoasta, sosekeittoa, pinaattikeittoa, pilttiä yms.
 
3 tuntia. Tosin mulla oli haavainfektioon antibiootit päällä kun otin sen lävistyksen että varmasti auttoi toipumiseen, ei turvonnut lainkaan, puhuin saman tien ihan kuin ennenkin ja söin ja join normaalisti.
 
Siitä on monta vuotta kun sen lävärin otin, mutta muistan, että söin reilun viikon ajan keittoja. Paino putosi vähäsen ja sain siitä kipinän aloittaa karppauksen. :D

Kieli oli varmaan sen viikon turvoksissakin. Vaikka ekana päivänä imeskelin suu jäässä jääpaloja ja jäätelöä.
 
joop
mulla meni 2 viikkoa ennenku pystyin syömään "kunnon" ruokaa, keittolinjalla(esim pinaattikeitto,tomaatti yms) meni. oli älyttömän kivulias. menin sitten tyhmänä hävittämään korun enkä hankkinut uutta lienee jo umpeutunut vaikka itelle vannoin että tuon kivun jälkee saa kyllä lävistys jäädä tohon loppuelämäks :D
tuskin uutta kertaa lävistän mutta harmittaa silti
 

Yhteistyössä