Miten kauan näitä supistuksia kestää

:)
Kun tietäisi. Minä olen kanssa odotellut kohta viikon sairaalaan lähtöä. Tuli jokseenkin tuntuvia supistuksia aika tiheästi ja sitten loppuivat kuin seinään. Pari päivää taukoa ja sitten taas alkoi. Ja loppui.

Mikä rv siulla on? Minulla oli perjantaina laskettuaika. Kuinka voimakkaita suppareita sulla tulee?
 
tinni
no mulla tuli tunnin ja sitte oli jo pakko lähtee.... oli siis noin puolitoista tuntia-2h tullut kun sairaalaan ehittiin ja en olisi kovin paljon kauempaa enää kestänyt ilman "kaasuja.....

mutta siis voipi pariviikkoakin kestää... tulevatko miten säännöllisesti??? jos vaikka lähtisit käymään näytillä jos tarpeeksi tapahtunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
ennenku on aika lähteä sairaalaan? Nyt neljättä päivää supistaa mutta ne kuitenki loppuu aina. Kauanko nää voi oikeesti kestää ennenku on lähdön aika?
Sitten kun et enää pysty olemaan tai jos alat olla tosi väsynyt niihin esim valvot yöt niin mene ihmeessä näytille.Jos paikat on kypsät hyvin niin irrottelevat kalvoja ja näin synnytys käynnistyy sitten nopsempaa.

:hug:
 
Voi apua!!! Eli voisin sanoa että VASTA neljäs päivä menossa. :LOL:
Hermot meinaa mennä jo nyt niin mitä se on jos tätä jatkuu vielä viikon...
rv37+4 on tällä hetkellä mutta muutkin on tullu pari viikkoa etuajassa. Siksi tässä olen odottavalla kannalla.
 
Joo siis tulee päivittäin paljon. Välillä voi olla 2-3 tunnin tauko mutta sit alkaa taas. Yöllisistä en tiedä, en ainakaa herää niihin. Osa on aika kipeitä mutta osa taas sellaisia että tuntuu mutta ei satu.
 
päivi
Kolmannen lapsen aikana viikon verran todella sen tuntuisia supistuksia,että täytyisi lähteä.
meillä oli mummo sitten jo viikon verran kylässä,että hoitaa isompia kun lähtö tulee sairaalaan.
Viikkoon ei sitten mitään tapahtunt ja mummo matkusti kaukana olevaan kotiinsa....
seuraavana päivänä sitten lähdettiin sairaalaan.
 
Mulla on supistellut jo kipeästi reilut kuukauden päivät, mutta eipä tässä olla vieläkään tosi toimiin päästy. Nytkin, kun oon laittanut ruokaa ja leiponut leipää niin on supistellut "mukavasti" vähän väliä. Rv 38+1 kohdunsuu oli auki puolisen senttiä. Kohdun kaulaa ei ole ollut enää pariin kuukauteen lainkaan. Sais mun puolesta kyllä tulla jo! :snotty: Nyt siis rv 39+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
Kolmannen lapsen aikana viikon verran todella sen tuntuisia supistuksia,että täytyisi lähteä.
meillä oli mummo sitten jo viikon verran kylässä,että hoitaa isompia kun lähtö tulee sairaalaan.
Viikkoon ei sitten mitään tapahtunt ja mummo matkusti kaukana olevaan kotiinsa....
seuraavana päivänä sitten lähdettiin sairaalaan.
Mä kävin kans synnärillä jo viikko sitte ku tuli todella kipeitä supistuksia. Laittoivat kuitenkin vielä kotiin. Ei ollu paikat vielä valmiit. Sentin auki oli silloin. Ja nyt on sit supistanu jo monta päivää mutta ei vaan saa lähtöä aikaan.
 

Yhteistyössä