Miten mä saan ton kusipään muuttamaan pois MUN kämpästä?

  • Viestiketjun aloittaja "sini"
  • Ensimmäinen viesti
"sini"
Kämppä on siis minun, olen alivuokrannut hänelle puolet. Olen viime vuoden lokakuusta alkaen pyytänyt häntä muuttamaan sekä suullisesti että kirjallisesti. Mutta mitään ei tapahdu. Mua säälittää meidän pieni ku joutuu kuuntelemaan tuon sekopään huutoa ja kuinka hän haukkuu ja huorittelee mua. Miten mä saan ton ulos??!!
 
"hops"
Ota yhteys asianajajaan. tai jos olet vähävarainen opikeusaputoimistoon. He laativat virallisen ilmoituksen häädöstä ja neuvovat miten tulee toimia, jos määräpäivään mennessä ei ole muuttanut pois. Määräpäivän jälkeen poliisi voi tulla poistamaan sinne kuulumattoman ihmisen.
 
"vieras"
Olet alivuokrannut puolet asunnosta miehellesi/lapsen isälle? Yks kaks ko se herkes "hulluksi" vai oliko näitä oireita jo aiemmin? Vaihdata lukko ja lähestymiskielto.
 
"heh"
[QUOTE="vieras";26236021]Olet alivuokrannut puolet asunnosta miehellesi/lapsen isälle? Yks kaks ko se herkes "hulluksi" vai oliko näitä oireita jo aiemmin? Vaihdata lukko ja lähestymiskielto.[/QUOTE]

heh. Jos mies on paska niin jossain vaiheessa tulee aina tämä syyttely
 
o_O
[QUOTE="sini";26235900]Kämppä on siis minun, olen alivuokrannut hänelle puolet. Olen viime vuoden lokakuusta alkaen pyytänyt häntä muuttamaan sekä suullisesti että kirjallisesti. Mutta mitään ei tapahdu. Mua säälittää meidän pieni ku joutuu kuuntelemaan tuon sekopään huutoa ja kuinka hän haukkuu ja huorittelee mua. Miten mä saan ton ulos??!![/QUOTE]

Mies ei usko koska vaan sanot hänelle asiasta. Seuraavan kerran sano että otat yhteyttä oikeusaputoimistoon tai poliisiin ja tee myös niin.
Tuohan on ihan sairasta jo
 
"vieras"
Juttu ei ole aivan yksinkertainen. Jos sinulla ei ole vuokrasopimusta. Onko kyseessä omistusasunto vai vuokra-asunto. Jos mies on kirjoilla vuokra-asunnossa, niin häätö ei ole aivan yksinkertainen.
 
"sini"
[QUOTE="vieras";26236021]Olet alivuokrannut puolet asunnosta miehellesi/lapsen isälle? Yks kaks ko se herkes "hulluksi" vai oliko näitä oireita jo aiemmin? Vaihdata lukko ja lähestymiskielto.[/QUOTE]

Ehkäpä se johtuu siitä että kun rakkaus loppuu niin sitten aletaan olla kusipää. Oletko koskaan ajatellut asiaa niin päin?
 
"sini"
[QUOTE="vieras";26236112]Juttu ei ole aivan yksinkertainen. Jos sinulla ei ole vuokrasopimusta. Onko kyseessä omistusasunto vai vuokra-asunto. Jos mies on kirjoilla vuokra-asunnossa, niin häätö ei ole aivan yksinkertainen.[/QUOTE]

Kyseessä on vuokra-asunto.
 
dah
[QUOTE="vieras";26236112]Juttu ei ole aivan yksinkertainen. Jos sinulla ei ole vuokrasopimusta. Onko kyseessä omistusasunto vai vuokra-asunto. Jos mies on kirjoilla vuokra-asunnossa, niin häätö ei ole aivan yksinkertainen.[/QUOTE]

Mistä sait typerään päähäsi, ettei ap:lla ole vuokrasopimusta?
 
"sondersson"
"Alivuokranantajan irtisanomisaika on kolme kuukautta, jos alivuokrasuhde on välittömästi ennen irtisanomista kestänyt yhtäjaksoisesti vähintään yhden vuoden, muussa tapauksessa yksi kuukausi. Alivuokralaisen irtisanoessa alivuokrasopimuksen irtisanomisaika on 14 päivää. Ellei toisin ole sovittu, irtisanomisaika lasketaan irtisanomiskuukauden viimeisestä päivästä lukien. Alivuokralaisen on muutettava viimeistään alivuokrasuhteen päättymisen jälkeisenä arkipäivänä. Ilman irtisanomistakin alivuokrasuhde päättyy kuitenkin aina samana ajankohtana kuin alivuokranantajan vuokraoikeus."
 
Jos sulla on itsellä vuokrasopimus jossa ei ole alivuokralaista kielletty ja teillä on alivuokralaisuudesta kirjallinen sopimus ja sulla näyttää vielä päivätty kirjallinen ilmoitus sopimuksen purkamisesta, mene niiden kanssa poliisille. Siellä auttavat varmasti. Jos sulla taas on vuokrasopimus jossa on alivuokralaisten otto kielletty, ei miehellä ole alunperinkään mitään oikeutta asua siellä jos sä olet ainoa vuokralainen. Joten sama homma.
 
"vieras"
[QUOTE="mimmi";26236185]Muuta sinä pois! Ongelma ratkaistu, juttu suljettu.[/QUOTE]

no eikai kukaan nyt omaa asuntoaan tosta noin vaan toiselle lahjoita. mietippä omalle kohdalles jos olisit ostanut asunnon niin sinäkö sen toiselle antaisit
 
"sini"
[QUOTE="mimmi";26236185]Muuta sinä pois! Ongelma ratkaistu, juttu suljettu.[/QUOTE]

Joo muuttaisin heti jos vain olisi asunto mihin muuttaa. Asuntohakemuksia olen jättänyt pilvin pimein mutta mitään ei ole tarjottu valitettavasti.
 

Yhteistyössä