Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

Eli miten muilla, onko pitänyt hyvin paikkansa jos utrassa lääkäri on veikannut jompaa kumpaa tulevaksi?
Meillä ensimmäisestä mulla oli ihan poika olo, ja ultrassakin poikaa sanottiin ja poika se sitten olikin.
Nyt on ollut alusta asti tyttö olo, ja mahakin "näyttää tyttö mahalta". On viikkoja 20, ja ultrassa sanoi, että jos hänen pitäisi veikata, niin tyttöä veikkaisi, mutta ei voi olla varma tietenkään.
Onkohan monilla mennyt väärin, jos tyttöä on odotettu/sanottu, niin ei olekkaan ollut tyttö :) ?
Mä niin haluaisin jo prinsessa vaatteita ostella :ashamed:
Mutta tiedä sitten uskaltaako.. Ihan erilainen on maha/kroppa, kun poika raskaudessa, mutta kai se voi muutenkin olla??
 
No meillä esikoinen osu oikeeseen ja olo olinkin sen mukainen. Ja nyt ihan samanlainen olo, et voip olla ettei kysytä edes sukupuolta ku tiiän tän jo 90% varmuudella. :D (Takana sekä tyttö että poika raskaus ni osaan oireiden perusteella päätellä aika pitkälle. ;) )
 
Hyvin piti paikkaansa, rakenneultrassa kätilö kerto että tytön tavarat siellä on.. :D Ja 4d:ssä vielä varmistu.. Vaikka KAIKKI sano mulle aina, että sulla on kyllä niiin poikamasu että tuleekohan sieltä nyt kuitenki poika.... se oli raivostuttavaa.. Ja puoltuntemattomatki saattoo vaa sanoo et ai taitaa teille poika tulla.. |O Mutta tyttöhän se tupsahti.
 

Yhteistyössä