miten murtaa käsi

  • Viestiketjun aloittaja bones
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27462913]Oletko sama joka on tätä täällä kysynyt aiemminkin? Saitko sen silloin tehdyksi? Et kyllä ole ihan terve :([/QUOTE]

ei oo sama kun viimeks koska minä kysyin sitä viimeks enkä saanu murrettua.
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja vakuutusyhtiössä töissä;27462924:
Ette uskoisi mitä kaikkea ihmiset yrittääkin itselleen tehdä hyötyäkseen tapaturmavakuutuksestaan... niistä vaan jää sitten joskus myös kiinni...
Sanotaan ennemmin,että mitä kaikkea se vakuutusyhtiö on valmis tekemään,ettei tarvitse korvata mitään kenellekään.
 
Minun veli mursi käsivarren luun vääntämällä toisen veljeni kanssa kättä.
Oli kuulemma kivasti katkennut ja haljennutkin. En suosittele minkäänlaista luun katkaisemista/murtamista, se on liian invalidisoiva juttu. : /
 
hellsbells
Mä en ole koskaan moisessa onnistunut, vaikka useesti olen kaatuillut ja tippunutkin erinäisissä tilanteissa.

Mun mummoni mursi olkapäänsä kaatumalla jäisellä pihalla, kaatu vähän kallelleen ja olkapää edellä. Siitä sitten vaan, perässä kokeilemaan!
 
en valitamut sanon vaa
Kuka hölmö haluaa murtaa käden mun käsi on muryunu en pysty syömään sillä mun pitää syyyä toisel kädel kaiken lisäks oon kipee ja pyörä tuolissa jalka murtu ku pelasin jalka palloo niskat ki on jumissa vähäsen voisimpa antaa sen niilee jotka sen haluu mutta on kyllä keinokin lyö täysillä seinää TAi tee niiku mä muRra jalka pelaamalLa jalkkista ja tuu sen jälkee niskoille.
 
Kahdeksasluokkalainen
saanko kysyä miksi haluat murtaa kätesi?
Mun on pakko keksii keino murtaa käsi jotenkin tai jalka, koska meillä on tulossa koulussa uinti kerrat ja jos niistä on pois ne joutuu suorittaa keväällä enkä mä mitenkää voi osallistuu ku mua ahistaa uiminen ja mulla on muutenkin aina kuukautiset. Nii mun on pakko keksii joku keino murtaa jalka tai käsi mult ei oo koskaa murtunu mikää nii siks en tiiä hyvää keinoo. Ja sen pitäis kestää kevääseen asti ettei tarvitse keväällä uida. Ku en vaa voi uida mitenkää mut meijän koulun liikka opet on nii paskoja nii ne ei ymmärrä et meil on omat mielipiteet. Ja jos on joku murtunu ne ei voi jättää luokalle mut jos sanon joka kerta et mul on kuukautiset nii ne voi jättää luokalle. Enkä aijo jäädä luokalle vaa jonkun uimisen takii. HELP!!
 
vierailija
Mun on pakko keksii keino murtaa käsi jotenkin tai jalka, koska meillä on tulossa koulussa uinti kerrat ja jos niistä on pois ne joutuu suorittaa keväällä enkä mä mitenkää voi osallistuu ku mua ahistaa uiminen ja mulla on muutenkin aina kuukautiset. Nii mun on pakko keksii joku keino murtaa jalka tai käsi mult ei oo koskaa murtunu mikää nii siks en tiiä hyvää keinoo. Ja sen pitäis kestää kevääseen asti ettei tarvitse keväällä uida. Ku en vaa voi uida mitenkää mut meijän koulun liikka opet on nii paskoja nii ne ei ymmärrä et meil on omat mielipiteet. Ja jos on joku murtunu ne ei voi jättää luokalle mut jos sanon joka kerta et mul on kuukautiset nii ne voi jättää luokalle. Enkä aijo jäädä luokalle vaa jonkun uimisen takii. HELP!!
o_O
 

Yhteistyössä