Miten napauttaa exän nyksää oman lapsen häissä?

Hajoon sen tunteen kans, miten exän nyksä yrittää löylyttää mua mun oman lapseni häissä. Se haluu osallistuu kaikkiin hääjärjestelyihin ja olla niin äitinä siinä, vaikka se on pelkkä äitipuoli. Mun mielestä sulhasen vanhemmat istuvat hääpöydässä morsiamen oikealla puolella eli minä ja ex. Exän nyksä voidaan laittaa johonkin nurkkapöytään, jos sen on pakko kantavana niihin kemuihin edes tulla. Ottaa niin päähän, kun ei edes yhtenä päivänä ex voi olla ehjänä perheenä meidän kanssa. Pakko on tuoda tiineenä oleva uusi vaimo sinne. Ihan ku olis pakko koko maailmalle huutaa, et kattokaa mikä pukki mä oon. Haluun napauttaa exän nyksän takaisin sille paikalle, mihin se kuuluu. Lisäksi exän nyksä sanoi mulle, et säkin voisit naimattomana osallistua morsiuskimpun heittoon. Anteeksi vaan, mut miltä se nyt vieraistakin näyttäisi?! Sitten tämä exän nyksä haluaisi musikaalisena ihmisenä laulaa kirkossa yksinlaulun. Siinä kohtaa mulla palo käämit siinä määrin, että veetä huutaen poistuin paikalta. Mikä sekin on, onko sen pakko koko ajan joka paikassa vetää huomio itseensä?
 
vierailija
It's all about you!

No joo, provohan sä olet. Ja huonokin sellainen.

Suosittelen sterilisaatiota. Sinun kaltaiset ei noin muutenkaan sais lisääntyä. Ei ihme että exäs lähti. Eihän tuollaista minäminä-ämmää kukaan jaksa.

Häät on lapsen juhla. EI sun sisäisten ongelmien taistelukenttä.
 
vierailija
Oman lapsen hääpäivä juhlineen ei ole oikea paikka lapsellisille näpäytyksille.

Sen sijaan voisit näyttää kaikille kuinka hyvin olet pärjännyt eron jälkeenkin ja voit selkä suorana kohdata exäsi ja juhlia rauhassa ylpeänä ja onnellisena lapsestasi.
 
It's all about you!

No joo, provohan sä olet. Ja huonokin sellainen.

Suosittelen sterilisaatiota. Sinun kaltaiset ei noin muutenkaan sais lisääntyä. Ei ihme että exäs lähti. Eihän tuollaista minäminä-ämmää kukaan jaksa.

Häät on lapsen juhla. EI sun sisäisten ongelmien taistelukenttä.
Häät ovat perhejuhla. Alun perin mun lapseni ei olis halunnut edes häitä. Mut mä puhuin sen ympäri. On ihanaa kun sä ja sun läheisesi pääsette todistaa sun lapsesi häitä.

Mulla ei ole kokemusta tälläsistä häistä. Toki sillä morsiamella on liikaa sananvaltaa, mut se osaa kyl arvostaa aikuisen naisen neuvoja. Oon sanonut sille että ei käytä huntua, koska en usko, että on neitsyt. Lisäksi kulta ja hopea ovat teemaväreinä tosi last season. Tulee ehkä uudelleen muotiin, kun mun tyttö järkkää prinsessahäät. Mut poikani häihin sopii paremmin jokin poikamainen väri esim. mintunvihreä on tosi nätti, samoin jäänsininen.

Mut tärkeintä häissä tietty on rakkaus ja se että ollaan yhtä perhettä. Häitten teemavärin mukaan on miettinyt mulle ja exälle matchaavaa asua. Oon miettinyt esim persikan väristä solmiota miehelle js sulhaselle ja mulle persikan väristä hametta.
 
Oman lapsen hääpäivä juhlineen ei ole oikea paikka lapsellisille näpäytyksille.

Sen sijaan voisit näyttää kaikille kuinka hyvin olet pärjännyt eron jälkeenkin ja voit selkä suorana kohdata exäsi ja juhlia rauhassa ylpeänä ja onnellisena lapsestasi.
Mähän en näitä häitä ole sabotoimassa, vaan exäni nyksä, joka luulee jotenkin kuuluvansa meidän ydinperheeseen.

Viimeistään hääpuheessa mä paljastan, miten exän nyksä on alusta asti ollut pilaamassa häitä ja miten on rikkonut meidän perheidylliä.
 
Mähän en näitä häitä ole sabotoimassa, vaan exäni nyksä, joka luulee jotenkin kuuluvansa meidän ydinperheeseen.

Viimeistään hääpuheessa mä paljastan, miten exän nyksä on alusta asti ollut pilaamassa häitä ja miten on rikkonut meidän perheidylliä.
Et sinä tuolla mitään voita, pahaa mieltä saat vain lisää ja pahoitat lapsesikin mielen. Ei kannata.

En nyt tiedä, mikä tilanne on, mutta jos ero suhteellisen tuore, niin ymmärrän katkeruuden, mutta mahdollisimman pian siitä kannattaisi pyrkiä eroon.

Toisaalta kyllä siltä uudelta puolisoltakin voisi edellyttää hiukan huomaavaisuutta, eli en nyt itse tunkisi uuden puolison lasten häihin laulamaan, jos välit exään olisivat muutenkin vaikeat.
 
Vierailija111
Mähän en näitä häitä ole sabotoimassa, vaan exäni nyksä, joka luulee jotenkin kuuluvansa meidän ydinperheeseen.

Viimeistään hääpuheessa mä paljastan, miten exän nyksä on alusta asti ollut pilaamassa häitä ja miten on rikkonut meidän perheidylliä.
Mä totisesti toivon, että sä olet vain typerä provo. Tai sitten olet todella inhottava ihminen. Sä et päätä sitä laittaako morsian hunnun, hän laittaa sen jos haluaa. Hääpari päättää häiden teemavärit, et sinä. Et myöskään päätä sitä keitä häihin kutsutaan. Et päätä sitä kuka kirkossa laulaa. Et päätä sitä missä kukin istuu.

Ainoa joka tässä häitä on pilaamassa olet sä itse. No niin sait hetkesi joten lopeta jo tämä lapsellinen provo. Ei kukaan aikuinen ihminen voi olla oikeasti noin tyhmä ja kirjoittaa vieläpä teinimäisesti. Vai voiko...
 
Et sinä tuolla mitään voita, pahaa mieltä saat vain lisää ja pahoitat lapsesikin mielen. Ei kannata.

En nyt tiedä, mikä tilanne on, mutta jos ero suhteellisen tuore, niin ymmärrän katkeruuden, mutta mahdollisimman pian siitä kannattaisi pyrkiä eroon.

Toisaalta kyllä siltä uudelta puolisoltakin voisi edellyttää hiukan huomaavaisuutta, eli en nyt itse tunkisi uuden puolison lasten häihin laulamaan, jos välit exään olisivat muutenkin vaikeat.
Nimenomaan, se ei ole siellä missään pääroolissa. Lisäksi se kipale, minkä se aikois vetää, on yks mun lempparilauluja. Jos joskus vielä järkkään itelleni häät niin just sen laulun palkkaan jonkun laulamaan. En tosin tätä exän nyksää.
 
Mä totisesti toivon, että sä olet vain typerä provo. Tai sitten olet todella inhottava ihminen. Sä et päätä sitä laittaako morsian hunnun, hän laittaa sen jos haluaa. Hääpari päättää häiden teemavärit, et sinä. Et myöskään päätä sitä keitä häihin kutsutaan. Et päätä sitä kuka kirkossa laulaa. Et päätä sitä missä kukin istuu.

Ainoa joka tässä häitä on pilaamassa olet sä itse. No niin sait hetkesi joten lopeta jo tämä lapsellinen provo. Ei kukaan aikuinen ihminen voi olla oikeasti noin tyhmä ja kirjoittaa vieläpä teinimäisesti. Vai voiko...
Joo toki morsian päättää itse. Mut hän ei tainnut tajuta miten vakavasta asiasta oli kyse, kun exän mökillä poikani kihlasi hänet viime jussina. Mun poikani ei missään leikkikihloissa ole ja kun ollaan yhdessä niin ollaan, et ei synny näitä exä nyksä kuvioita. Tämä morsian sanoi että ei haluaisi häitä heti vaikka kihloissa on oltu jo pitkään. Toki hän saa päättää. Mä kyl tyksään mun miniästä aikas sikana, se on ihan jees tyyppi. Oon käyttänyt sitä bissellä aina kun oma rahatilanne on sen sallinu. Ei kukaan tunne miestä niinku äiti omaa poikaansa ja miniä on saanut arvokasta tietoa pojastani. Hän tietää miten poikani lempiruoat valmistetaan. Hän tietää miten poika vauvana käyttäytyi.

Tietty mä myönnän, et mua kaihertaa sikana se et mä missasin kosinnan ja kihlajaiset. Siks mä haluun et häissä kaikki menee täydellisesti. Mä en oo koskaan saanu prinsessahäitä kokea, mut viel sekään ei tietty ole myöhästä. Ja oon kuullut, et häissä on hyvä tilaisuus löytää se tuleva oma kulta rakas, loppuiän nyksäseni.
 
vierailija
Mähän en näitä häitä ole sabotoimassa, vaan exäni nyksä, joka luulee jotenkin kuuluvansa meidän ydinperheeseen.

Viimeistään hääpuheessa mä paljastan, miten exän nyksä on alusta asti ollut pilaamassa häitä ja miten on rikkonut meidän perheidylliä.
Kyllä se sinä olet, joka on niitä häitä pilaamassa. Käsitä nyt, että teillä ei ole mitään ydinperhettä, vaan tuo exän nyksä on exällesi sitä perhettä, ei sinulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Kyllä se sinä olet, joka on niitä häitä pilaamassa. Käsitä nyt, että teillä ei ole mitään ydinperhettä, vaan tuo exän nyksä on exällesi sitä perhettä, ei sinulle.
Mulla on aina etuajo-oikeus exääni. Tietty tossa lapsen täysikäistymisen jälkeen oli pikku katko ja tuntu et ollaan kasvettu erillemme kun exä sano et sen ei oo enää pakko lapsen takia dyylata mun kans. Mut nyt tämän uuden perhetapahtuman myötä me lähennytään taas. Kyl me ollaan aina meidän pojan vanhemmat, vaikka exällä aina uutta nyksää pukkais, koska se nyt vaan on hot <3
 
Mähän en näitä häitä ole sabotoimassa, vaan exäni nyksä, joka luulee jotenkin kuuluvansa meidän ydinperheeseen.

Viimeistään hääpuheessa mä paljastan, miten exän nyksä on alusta asti ollut pilaamassa häitä ja miten on rikkonut meidän perheidylliä.
Parhaiten näpäytät, kun et puhu hänestä mitään pahaa. Ehkä lopuksi osoitat kiitoksesi innokkaasta osallistumisesta juhliin "esiintyjänä" ja samalla kerrto kakkutehtaalle suuret kiitoksen upean hääkakun suunnittelusta, ja kukkakaupalle upeiden kukka-asetleemien tekemisestä. Hymyile ja ole rauhallinen, voimakas.
 
Vierailija111
Joo toki morsian päättää itse. Mut hän ei tainnut tajuta miten vakavasta asiasta oli kyse, kun exän mökillä poikani kihlasi hänet viime jussina. Mun poikani ei missään leikkikihloissa ole ja kun ollaan yhdessä niin ollaan, et ei synny näitä exä nyksä kuvioita. Tämä morsian sanoi että ei haluaisi häitä heti vaikka kihloissa on oltu jo pitkään. Toki hän saa päättää. Mä kyl tyksään mun miniästä aikas sikana, se on ihan jees tyyppi. Oon käyttänyt sitä bissellä aina kun oma rahatilanne on sen sallinu. Ei kukaan tunne miestä niinku äiti omaa poikaansa ja miniä on saanut arvokasta tietoa pojastani. Hän tietää miten poikani lempiruoat valmistetaan. Hän tietää miten poika vauvana käyttäytyi.

Tietty mä myönnän, et mua kaihertaa sikana se et mä missasin kosinnan ja kihlajaiset. Siks mä haluun et häissä kaikki menee täydellisesti. Mä en oo koskaan saanu prinsessahäitä kokea, mut viel sekään ei tietty ole myöhästä. Ja oon kuullut, et häissä on hyvä tilaisuus löytää se tuleva oma kulta rakas, loppuiän nyksäseni.
Olet kyllä pimeä tapaus.
 
Kylläpä aika rientää. Onko musta tullut vaan niin vanha, mutta tuntuu siltä että vasta eilen Sinisulka istui Prisman parkkipaikalla autossa jonkun äijän kans, yritti iskeä sitä miestä ja tarjota autossa aterian. :LOL:
Oisko ollu hampurilaisateria?
 
vierailija
Kylläpä aika rientää. Onko musta tullut vaan niin vanha, mutta tuntuu siltä että vasta eilen Sinisulka istui Prisman parkkipaikalla autossa jonkun äijän kans, yritti iskeä sitä miestä ja tarjota autossa aterian. :LOL:
Oisko ollu hampurilaisateria?
Samaa minäkin mietin, onko se lapsukainen todella jo täysi-ikäinen, juttujen perusteella oli sellainen tunne, että ihan pikkulapsi oli.

Tässä tapauksessa melkein voisi suositella morsiusparia jättää äiti kutsumatta häihinsä, ettei tarvitse typerää käytöstä seurata. Ap. ei ainakaan ole aikuistuntut noista Prisma ajoista.
 
vierailija
Häät ovat perhejuhla. Alun perin mun lapseni ei olis halunnut edes häitä. Mut mä puhuin sen ympäri. On ihanaa kun sä ja sun läheisesi pääsette todistaa sun lapsesi häitä.

Mulla ei ole kokemusta tälläsistä häistä. Toki sillä morsiamella on liikaa sananvaltaa, mut se osaa kyl arvostaa aikuisen naisen neuvoja. Oon sanonut sille että ei käytä huntua, koska en usko, että on neitsyt. Lisäksi kulta ja hopea ovat teemaväreinä tosi last season. Tulee ehkä uudelleen muotiin, kun mun tyttö järkkää prinsessahäät. Mut poikani häihin sopii paremmin jokin poikamainen väri esim. mintunvihreä on tosi nätti, samoin jäänsininen.

Mut tärkeintä häissä tietty on rakkaus ja se että ollaan yhtä perhettä. Häitten teemavärin mukaan on miettinyt mulle ja exälle matchaavaa asua. Oon miettinyt esim persikan väristä solmiota miehelle js sulhaselle ja mulle persikan väristä hametta.
Lapsesi ei halunnut pitää häitä varmaan juuri sen takia, että pelkäsi kuvaamasi kaltaista draamaa. Kaikki hänen pahimmat painajaisensa ovat toteutumassa, kun äiti ja isän uusi ovat tukkanuottasilla hänen häissään.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
vierailija
Kylläpä aika rientää. Onko musta tullut vaan niin vanha, mutta tuntuu siltä että vasta eilen Sinisulka istui Prisman parkkipaikalla autossa jonkun äijän kans, yritti iskeä sitä miestä ja tarjota autossa aterian. :LOL:
Oisko ollu hampurilaisateria?
Sit meitä on kaks vanhaa! :LOL: Minäkin muistan tän trollin, johon alko kyllä jo palaa hihat, kun ei enää pysynyt peräsaä kuinka mones exä ja nyksä kenelläkin oli jo menossa. Vai onko joku jaksanut seurata tarinaa blogin puolelta, että mikä existä ja nyksistä nyt on kierroksessa. Mut by the way, mä muuten muistasin, et se ruoka siellä parkkiksella oli kyl jotain muuta, ku hamppariateria...

Toivottavasti Sinisulka olet vuosien varrella hieman opiskellut tätä trollausta ja pysyisit nyt vähän paremmin tarinassa... Se vuosien takainen sekalainen sepustus ja jatkuvasti muuttuva juoni ei tule kiinnostamaan enää ketään, joten yritystä pliis tällä kierroksella. (y)
 

Yhteistyössä