MIten nuo julkkikset onnistuu olemaan hyvännäköisiä raskaanakin ja heti synnytyksen jälkeen? :0 Murr..

  • Viestiketjun aloittaja miksi näin
  • Ensimmäinen viesti
miksi näin
Siis miten ihmeessä? Tuli tuosta Beyoncesta vaan mieleen, joka näyttää myös hyvältä ja pysynyt hoikassa kunnossa. Monelle tavikselle tuntuu kertyvät selluliittia ja nestettä ja läskiä vaikka muille jakaa, mutta monet julkkikset ovat tosi hyvässä kunnossa raskaana ja aika pian synnytyksen jälkeen. Esimerkkinä myös Eva Wahlström, joka oli myös pian synnytyksen jälkeen upeassa kuosissa eikä rupsahatanut raskaanakaan.

Mistä johtuu?
 
"joku"
Ei mulla vaan ollu mitään tollasia ongelmia vaikka tavallinen tallaaja olenkin. Painokin nousi vain 6 kg raskauden aikana vaikka olen normaalipainoinen. Pari viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa ja 2 kk jälkeen oli lähtenyt vielä 8 kg. Enkä mitenkään ihmeemmin treenannut, kävelin kyllä paljon. En pitänyt raskautta tekosyynä ahmia kaksin käsin herkkuja.
 
Sexman
Nam. Tosi moni julkkis on tosi pantavan näkönen raskaana ja melkeinpä heti sen jälkeen. Mutta kyllä siihen muukki pystyy. Mun yks ex-naapuri oli semmonen hoikka nuori tyttö. Aina alko sydän väpättää ja housuissa oli kuumotusta kun sen näki. Sitteku se tuli raskaaks ni aattelin et syksikkyys katois mut ei... rinnat vaan kasvo, mutta herkkupeppu pysy niin piukkana että huh hah hei... Ja sitku lapsi tuli, niin se oli jo pari kuukautta sen jälkeen kesällä vähis vaatteis pihalla ja voin sanoo, että AVOT.

Oijoi joi... harmi että muutti pois, toi piristystä arkeen se neito...
 
mamas boy
Nam. Tosi moni julkkis on tosi pantavan näkönen raskaana ja melkeinpä heti sen jälkeen. Mutta kyllä siihen muukki pystyy. Mun yks ex-naapuri oli semmonen hoikka nuori tyttö. Aina alko sydän väpättää ja housuissa oli kuumotusta kun sen näki. Sitteku se tuli raskaaks ni aattelin et syksikkyys katois mut ei... rinnat vaan kasvo, mutta herkkupeppu pysy niin piukkana että huh hah hei... Ja sitku lapsi tuli, niin se oli jo pari kuukautta sen jälkeen kesällä vähis vaatteis pihalla ja voin sanoo, että AVOT.

Oijoi joi... harmi että muutti pois, toi piristystä arkeen se neito...
Höpö höpö. Pikku poikien juttuja.
 
kuinkas näin
Niillä on kato vara palkata personal trainerit ja omat kokit yms. ja sitten kun se lapsi syntyy, on lapsenvahdit että äiti pääsee treenaamaan. Mutta kysymys kuuluu: milloin ne keskittyy siihen lapseen kun kaikki pyörii vaan oman ulkonäön ympärillä?
Miten se estää keskittymästä lapseen, että syö terveellisesti ja treenaa raskausjan ja aloittaa treenin (pari tuntia päivässä) pian synnytyksen jälkeen?

Itsekin söin todella terveellisesti ja treenasin raskauden aikana. Samalla vaivalla sitä syö hyvin kuin söisi huonomminkin. Treeniajat taas ovat järjestelykysymyksiä. Itse aloitin treenin taas melko pian synnytyksen jälkeen, 5-6 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan, lisäksi hyötyliikuntaa. Mut mun lapsella on myös isä, ei ollut ongelmia sen kanssa, että ei olisi ollut varaa palkata lastenhoitajaa eikä pääsisi treenaamaan.
 
"mama"
Kyl se tosiaa hyvin pitkälle riippuu siitä miten on itteään hoitanu ennen raskautta, raskauden aikana ja heti sen jälkeen. Aktiivisesti urheilevat palautuvat nopeammin.
 
"palma"
Myös muokkaavilla alusvaatteilla tehdään ihmeitä. Onhan noita suomalaisiakin naisia nähty piukoissa mekoissa lehtien sivuilla aika pian synnytyksen jälkeen, ja ihan saletisti monella on ennemmin kunnon Miss Mary of Sweden koltun alla kuin kuuden viikon tehotreeni.
 
2375
mä inhoon näitä ketjuja.. jestas itse olen yhtä hoikka kuin ennen lapsia, mutta iho taas ei kestänyt perässä joten se on arpinen ja rinnat roikkuu. Korjaantuuko nää mun ajokoiran korvatkin liikunnalla??, vastaus on EI. Miks kaikki aina väitää että kova treenaus ja oikeaoppinen ravinto on avain kaikkeen? Geenit ne geenit ja kirurgin veitsi toisinaan... ei liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja väheksymättä mitenkään..
 
"mmmmmm"
[QUOTE="hah";24811319]Ei mulle ainakaan mitään kertynyt. ei ole pakko södä kuin sika, vaikka on raskaana. Ei se läski itsestään kerry.[/QUOTE]

Kuulehan pikkuapina. Mä en esim alkanut syödä yhtään enempää raskausaikana, mutta pahoinvoinnin ja suppareiden takia olin liikuntakyvytön koko raskauden. Ennen raskautta uin, nyrkkeilin ja juoksin. Niin vaan tuli yli 20 kg painoa raskauden aikana jota nyt pudottelen.

Että ei se aina mässäämisestä ole kiinni.
 
"vieras"
Lehdestä luin, että tyypillisesti ottavat sektion viikolla 36-37. Kyllä siinä jää viimeisten raskausviikkojen turvotukset tulematta. Tottakai treenillä, meikillä ja pukeutumisella on iso rooli.
 
"hah"
[QUOTE="mmmmmm";24811358]Kuulehan pikkuapina. Mä en esim alkanut syödä yhtään enempää raskausaikana, mutta pahoinvoinnin ja suppareiden takia olin liikuntakyvytön koko raskauden. Ennen raskautta uin, nyrkkeilin ja juoksin. Niin vaan tuli yli 20 kg painoa raskauden aikana jota nyt pudottelen.

Että ei se aina mässäämisestä ole kiinni.[/QUOTE]

No kyllä sinä sitten söit kulutkseen verrattuna liikaa. Oletko ihan viisas, vai miten lasket, että söit sopivasti, mutta lihoit 20 kiloa?
 
"palma"
[QUOTE="hah";24811319]Ei mulle ainakaan mitään kertynyt. ei ole pakko södä kuin sika, vaikka on raskaana. Ei se läski itsestään kerry.[/QUOTE]

Mä söin kuin sika, koska ruoan himo oli ihan käsittämätön. Mulla vaan ei maailma kaatunut siihen, että synnytyksen jälkeen painoin enemmän kuin normaalisti. Ne kilot kun saa ja sai pois, joten kerrankos sitä elämässään ottaa rennommin jokusen kuukauden. Kivempi olla tavis, jonka kilot ei ketään kiinnosta, kuin julkkis, jonka ennen-jälkeen -kuvilla lehdistö repostelee.:)
 
"hah"
[QUOTE="palma";24811385]Mä söin kuin sika, koska ruoan himo oli ihan käsittämätön. Mulla vaan ei maailma kaatunut siihen, että synnytyksen jälkeen painoin enemmän kuin normaalisti. Ne kilot kun saa ja sai pois, joten kerrankos sitä elämässään ottaa rennommin jokusen kuukauden. Kivempi olla tavis, jonka kilot ei ketään kiinnosta, kuin julkkis, jonka ennen-jälkeen -kuvilla lehdistö repostelee.:)[/QUOTE]

En käsitä, miksi taviksenkaan pitäisi olla lihava. Ei se ole mitään terveellistä sen sikiönkään kannalta. Eikä tarvitse olla mikään tiukkis todellakaan pysyäkseen normikuosissa.
 
"mä"
Ehkä siks, että julkkiksena olo ja ulkonäkö on niiden työtä ja ilman ulkonäköä eivät olisi enää julkkiksia. Se on taas toinen asia, että miksi te uskotte kaiken roskalehdissä olevan todeksi kuvia myöden.
 
"palma"
[QUOTE="hah";24811392]En käsitä, miksi taviksenkaan pitäisi olla lihava. Ei se ole mitään terveellistä sen sikiönkään kannalta. Eikä tarvitse olla mikään tiukkis todellakaan pysyäkseen normikuosissa.[/QUOTE]

Vai että oikein lihava:D. Oliskohan hoikkuuden ja lihavuuden välillä kuitenkin muutama olomuoto, mitä luulet? Kaikkia ei kiinnosta nipottaa syömisistä koko hemmetin raskausaikaa. Mulle ainakin oli tärkeämpää, ettei vituttanut koko aikaa, ettei raskausdiabetes iskenyt ja ettei paino nyt täysin lähtenyt lapasesta. Se, oliko mulla muutama ylikilo synnytyksen jälkeen vai ei, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
 
"heh"
[QUOTE="palma";24811475]Vai että oikein lihava:D. Oliskohan hoikkuuden ja lihavuuden välillä kuitenkin muutama olomuoto, mitä luulet? Kaikkia ei kiinnosta nipottaa syömisistä koko hemmetin raskausaikaa. Mulle ainakin oli tärkeämpää, ettei vituttanut koko aikaa, ettei raskausdiabetes iskenyt ja ettei paino nyt täysin lähtenyt lapasesta. Se, oliko mulla muutama ylikilo synnytyksen jälkeen vai ei, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.[/QUOTE]

20 kiloa lisää! Eikö silloin muka ole lihava? 20 kiloa...
 
"sondersson"
Mistäköhän lähtien Beyonce on ollut hoikassa kunnossa ja selluliititon?

Julkuilla on varaa vaikka millasiin ihohoitoihin ja personal trainereihin sun muihin... On huippulaadukkaat meikit ja joku ammattilainen on sen opettanut tekemään, kampaajalla juostaan varmaan kerran viikossa, hierontaa sun muuta hoitoa voi ottaa päivittäin jos tahtoo jne. Ilman meikkiä ja feikkirusketuksia, hiuslisäkkeitä sun muita näyttävät ihan tavalliselta.

Ja taviskin voi halutessaan pitää huolta itsestään, ei ole mikään pakko lihoa raskausaikana yms. Ihosta ja hiuksista voi pitää huolta, turvotusta voi ehkäistä jne.
 

Yhteistyössä