miten on mahdollista..?

että meidän ympärillä on viimeset 2vko ollu porukkaa sikainfluenssassa, siis sellaista porukkaa joita oikeasti ollaan nähty tyyliin päivällä ja illalla on heille kuume noussut jne, että meille ei ole sitä tullut???
mä vihaan tätä sikainfluenssahysteriaa ja oon jotenkin ekasta läheisellä todetusta tapauksesta alkaen odotellu et koska se tulee meille, mutta ei näy...? lapsen isovanhemmat, isä perheineen, mun sukulaisia, kavereita ym joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä ovat sairastuneet ja jo pikkuhiljaa tervehtyneet ja meillä ei kukaan ole ollut kipeä? siis lapselle nousi la kuume ja laski lääkkeellä ja se siitä... ihmetyttää vaan suuresti kun muille tarttuu jo morjestamisesta (tarkoitan näitä lähimmäisiä joilla se on ja jotka ovat olleet keskenään tekemisissä ).. ja kopkop koputan puuta, ens yönä kuitenkin kuume nousee ja saparo kasvaa :xmas:
 
vieras
Kaipa se on niin, että sairastuneilla on joku yhdistävä tekijä heidän elimistössään ja mitä enempi tätä tekijää on sitä pahemmin sairastuu... En tiedä? Näin mä järkeilisin :)
 

Yhteistyössä