Miten päikkäreille ilman maitoa?

Moi! Kun meillä opetellaan pikkuhiljaa korvikkeesta eroon niin onko vinkkejä miten sais ilman sitä maidonjuontia nukkumaan? Jos lähetään rattailla lenkille uniaikaan niin siihen kyllä nukahtaa mutta sisälle ei. Illalla on nukkumaan meno sujunu ilman maitoakin,(joskus ei) Eli noi päikkärit on se vaikein. Tyttö täyttää ens viikolla 11kk ja elokuun alusta hän menee perhepäivähoitoon kun äiti menee töihin. Ajattelin jo sitäkin että miten se sitten hoidossa onnistuu se nukkumaan meno kun tarkotus olis luopua korvikkeesta kokonaan ennen sitä. Kiitos jos viitsitte vastailla ! B) =)
 
unikuu108
ei vielä ole ajankohtaista ja en tiedä auttaako yhtään..mutta eikös se lehmis tule sitten niinku korvikkeen tilalle..niin mä olen ainakin ymmärtänyt että joko korvikkeesta tai ämmästä siirrytään lehmikseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
ei vielä ole ajankohtaista ja en tiedä auttaako yhtään..mutta eikös se lehmis tule sitten niinku korvikkeen tilalle..niin mä olen ainakin ymmärtänyt että joko korvikkeesta tai ämmästä siirrytään lehmikseen..
Tottakai tulee, mut ap varmaan tarkoitti sitä, että ettei tarvitsisi unimaitoa ollenkaan.

Me tehtiin esikoisen kanssa niin, suunnilleen tuossa 11kk iässä, että ajoitettiin pieni välipala ennen päiväunia ja sai juoda maitonsa siinä samalla. Kumma kyllä ei huutanut unimaitoa ollenkaan =)
Iltamaidon kanssa tehtiin samoin, että sai maitonsa juoda iltapalan yhteydessä.
 

Yhteistyössä