Miten piristäisin/ ilahduttaisin juuri äidiksi tullutta ystävääni?

Ystäväni on saanut esikoisensa ja ovat vielä sairaalassa. Vastoinkäymisten takia eivät vielä päässeetkään kotiin ja ystäväni alkaa olla erittäis väsynyt ja tietenkin huolissaan lapsesta. Välimatkaa meillä on niin paljon, että itse en nyt pääse käymään paikanpäällä joten kysynkin nyt teiltä vinkkejä miten voisin piristää tätä uunituoretta perhettä ja erityisesti väsynyttä äitiä.
 
minä oisin ilahtunut
Lähetä hänelle joku pieni paketti. Vauvalle joku söpö pikkuinen, sukupuolen mukainen vaate ja äidille suklaata ja joku pieni lahja. Kiva kortti ja paljon kannustusta mukaan.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Ystäväni on saanut esikoisensa ja ovat vielä sairaalassa. Vastoinkäymisten takia eivät vielä päässeetkään kotiin ja ystäväni alkaa olla erittäis väsynyt ja tietenkin huolissaan lapsesta. Välimatkaa meillä on niin paljon, että itse en nyt pääse käymään paikanpäällä joten kysynkin nyt teiltä vinkkejä miten voisin piristää tätä uunituoretta perhettä ja erityisesti väsynyttä äitiä.
sä voisit ottaa yhteyttä vaikka paikalliseen MLL:n toimipaikkaan ja kysyä josko voisit ostaa sieltä sellaisen palvelun, että katsovat lasta vaikka sen aikaa, että äiti pääsee suihkuun tai voi rauhassa nukkua hetken tai tekisivät ruokaa. En tiedä tekevätkö. Itse kaipasin näitä asioita todella väsyneenä vastasynnyttäneenä turvaverkon ollessa liian pieni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Ystäväni on saanut esikoisensa ja ovat vielä sairaalassa. Vastoinkäymisten takia eivät vielä päässeetkään kotiin ja ystäväni alkaa olla erittäis väsynyt ja tietenkin huolissaan lapsesta. Välimatkaa meillä on niin paljon, että itse en nyt pääse käymään paikanpäällä joten kysynkin nyt teiltä vinkkejä miten voisin piristää tätä uunituoretta perhettä ja erityisesti väsynyttä äitiä.
sä voisit ottaa yhteyttä vaikka paikalliseen MLL:n toimipaikkaan ja kysyä josko voisit ostaa sieltä sellaisen palvelun, että katsovat lasta vaikka sen aikaa, että äiti pääsee suihkuun tai voi rauhassa nukkua hetken tai tekisivät ruokaa. En tiedä tekevätkö. Itse kaipasin näitä asioita todella väsyneenä vastasynnyttäneenä turvaverkon ollessa liian pieni.
Äiti ja vauva ovat vielä sairaalassa, joten vielä tuskin tarvitsevat ruoanlaittoapua. Tuo on kyllä kiva idea sitten kun pääsevät kotiin. :)
 
mitä keksit ystävällesi? kukka lähetys on varmaan myös kiva idea,itse oon kukka lähetyksiä laittanut kun on serkkuja synnyttäny niin kaukana,että on ollut vaikea päästä viemään kukkia. kukat piristää aina :flower:
ja suklaa ;)
 
Tuo hierontalahjakortti kuulostaa kyllä taivaalliselta. Varmasti tulisi käytettyä kun sairaalasta pääsee pois. Ja siihen kylkiäisiksi sitten suklaata jonka kaveri voi napsia jo sairaalassa + onnittelu kortti. Ja voihan sitä vauvallekin jotain pientä :)
 

Yhteistyössä