Miten saada painajaiset loppumaan?

  • Viestiketjun aloittaja stressiäää
  • Ensimmäinen viesti
stressiäää
Kuukauden aikana oon nähny painajaisia varmaan lähemmäs 10 kertaa, sit olin ehkä viikon-pari näkemättä niitä, kunnes sit parina viimesimpänä yönä pahimmat painajaiset... En mä haluu mennä nukkuu ku kuitenkii nään taas painajaisia. Tää hirvee stressi ei ainakaan niiden loppumista helpota... Yleensä käännänkin päivärytmini tarkotuksella siten että valvon johonkii 4-5 aamulla ja meen sit nukkuu. Painajaisia ei näe niin paljoo ku nukkuu valosan aikaan..
 
vierailija
Mielesi koittaa kovasti nyt prosessoida jotakin.
Mitä, mitä on tapahtunut?
Tarvitsisit keskusteluapua ja sisältöä päiviisi, niin ettei kaikki aika kuluisi omia murheita murehtiessa.
Voimia ja rakkautta sinne.
 
stressiäää
Mielesi koittaa kovasti nyt prosessoida jotakin.
Mitä, mitä on tapahtunut?
Tarvitsisit keskusteluapua ja sisältöä päiviisi, niin ettei kaikki aika kuluisi omia murheita murehtiessa.
Voimia ja rakkautta sinne.
Luultavasti stressi ja sitämyötä painajaiset loppuu heti ku pääsee tästä nyk.talosta muuttamaan pois ja se tapahtuu aikasintaan kuukauden päästä... Mä oon alkanu taas stressaamaan tässä asumista, vaikkei syytä enää olisikaan.

Tosiasiassa mua pelottaa ihan helvetisti että seuraava kämppäkii on samanlaisessa talossa kuin tämä, että naapuri tulee ovelle riehumaan 10 kertaa parin kk aikana ja uhkaa tulla ovesta sisään ym. Ei kai kaikissa taloissa sellasia nistijuoppop*skoja ole..? Ja sielläpäin jossa se kämppä sijaitsee, ni siinä lähellä oli just johonkii taloon murtauduttu ja viety arvotavaroita.
 

Yhteistyössä