Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Mikke36
  • Ensimmäinen viesti
nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 08:36 Mikke36 kirjoitti:
Selvä, anteeksi alkuperäinen kysymyksenasettelu.
Miten osoitan vaimolleni olevani pahoillani tapahtuneesta ja että hän on elämäni rakkaus?
Olen vähän epäileväinen sen suhteen, että onko seksi juuri oikea tapa auttaa tässä. Entä jos osoittaisit muuten suurta hellyyttä, auttaisit arkiaskareissa ja ottaisit vaimoasi paljon huomioon? Ajan kanssa luulisin tämän auttavan paremmin kuin seksi. Vaimosi silmissä saattaa näyttää siltä, että epätoivoisesti vain haluat saada halusi tyydytettyä.. hellyyttähän voi osoittaa muutenkin kuin vain sängyssä.

Ja jatkossa älä missään nimessä enää kehu toisten naisten ulkonäköä äläkä varsinkaan sano, että haluaisit heidän kanssaan harrastaa seksiä!!! Ehdottomasti kiellettyä ellet halua kuolettaa rakkauttanne..
Ajatellahan saa ja se on mielestäni normaalia. Kyllä naisillakin on seksifantasioita miehistä. Kaikkea ei silti tarvitse kertoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 08:36 Mikke36 kirjoitti:
Selvä, anteeksi alkuperäinen kysymyksenasettelu.
Miten osoitan vaimolleni olevani pahoillani tapahtuneesta ja että hän on elämäni rakkaus?

Osa arvon ladyjen vastauksista vaan kuulostaa ihan samalta kuin vaimoni. Vain tarkalleen oikeat sananvalinnat ja pisteet, pilkut, tauot hyväksytään. Mielellään vielä hyvät tarkoitukseni käännetään toisinpäin. Miksi te naiset teette miehen elämästä niin vaikeaa?
Miksi ette voi ymmärtää, kun mies omalla kielellään kertoo puhtaasta halusta ja rakkaudesta? Miksi kaikki on aina käännettävä teidän kielellenne?

Kun alkuun kerroin, että haluaisin naiseni itsetunoa kohoamaan ja rakkauttani todistamaan rakastella vaimoani, TE käännätte sen vain minun seksinnäläksi. Ei ole reilua, ei. Ei minun tarve ole päästä nopeasti vaimoni pöksyihin. Uskon vain, että hellyys ja rakkaus tulee hyvin esille rakastelussa ja saa hyvin monet tuntemaan hyviä, rakkauden tunteita....
Olipa hyvä kirjoitus!
Tekee hyvää itsekullekin välillä katsoa peiliin, myös meille naisille
:ashamed:
Miksi ihmeessä asioista pitää välillä tehdä niin älyttömän vaikeita? Syyllistyn siis itsekin sellaiseen ja jälkeenpäin hävettää...

Ja olen kanssasi samaa mieltä: seksi auttaa / auttaisi aika moniin parisuhteen ongelmiin B)
Ihan omista kokemuksista sanoisin, että kunnon riita ja sen päättyminen ihanaan seksiin on parasta parisuhdeterapiaa. Uskokaa tai älkää :)

Toki olen samaa mieltä kuin täällä muutkin: ehkei olisi kannattanut hipaista sen kaverin takapuolta... eikä ainakaan olla rehellinen ja kertoa haaveilleensa seksistä hänen kanssaan. Kyllähän myös uskolliset ja rakastavat puolisot voivat joskus harrastaa pientä ajatusleikkiä, mutta ihan kaikkea ei tarvitse ääneen kertoa.

Mutta mites tästä eteenpäin...
Olet varmasti jo rehellisesti ja avoimesti kertonut ajatuksistasi?
Kokeiles pieniä lahjuksia: kukkakimppu, shamppanjapullo, loistava punaviini, pääsiäisen kunniaksi joku ihana suklaaherkku...
Tai järjestä teatteri-ilta, leffailta, syömään hyvään ravintolaan?

Kun olet saanut tilanteen vähän lämpenemään, niin sitten voit yrittää sitä hierontaa. Jalkapohjien hieronta on taivaallista, esim. saunassa.

Ja ehkei ihan hirveesti kannata kysellä lupia tähän hierontaa ja muuhun hellimiseen. Eli tarkoitan sellaista lempeää, itsepintaista asennetta jolla vaan yksinkertaisesti jatkat esim. hartiahierontaa. Se uppoaa ainakin minuun... Nainen on hyvä verbaalisesti vastustamaan kaikkea, mutta kroppa on jo usein toista mieltä B) <br><br>
 
PahaSilmä
Joo, me naisethan tästä tehtiin vaikeeta. Sehän et ollut tietenkään sinä mies, joka kävit hiplailemassa sitä toista naista ja kertoilit siitä juttuja vaimolles. :kieh:

En sääli sua yhtään, sait mitä tilasit. Kestää KAUAN, ennenku sun nainen suhun luottaa ja päästää taas lähelle. Sitä ehkä ällöttää sun seksiyritykset. Sen mielestä sä luultavasti ajattelet seksiä useiden muidenkin naisten kanssa.
 
Mikä ihme teitä naisia vaivaa? joka ainoa mies ainakin mielessään joskus kuvittelee ja haaveilee toisista naisista. Ihan sama, kuinka ihana se oma vaimo on. Teidän omat miehennekin tekevät sitä. Mikke nyt vaan on tehnyt sen erehdyksen, että kertoi vaimolle(vai näkikö vaimo).

Missä on anteeksianto, jos mikke noin rehellisesti katuu? Pihtaamallako se nainen luulee pääsevänsä asiassa eteenpäin???????? Milloin hän lopettaa pihtaamisen vai onko tarkoituskaan lopettaa?

Minä Mikkenä nostaisin kissan pöydälle ja lähtisin, jos asiasta ei vaimo suostu keskustelemaan. Älä Mikke kiduta itseäsi tuossa suhteessa, kun vaimo nyt ilkeyttään sinua kiusaa. Lähde vaikka kuukaudeksi, kokeeksi. Tai vaikkapa viikoksi hotelliin.

Tsemppiä sinulle, toivoo pettäjän vaimo.
---minä annoin anteeksi ja unohdin.
 
Anastasialle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 16:17 anastasia kirjoitti:
Mikä ihme teitä naisia vaivaa? joka ainoa mies ainakin mielessään joskus kuvittelee ja haaveilee toisista naisista. Ihan sama, kuinka ihana se oma vaimo on. Teidän omat miehennekin tekevät sitä. Mikke nyt vaan on tehnyt sen erehdyksen, että kertoi vaimolle(vai näkikö vaimo).

Missä on anteeksianto, jos mikke noin rehellisesti katuu? Pihtaamallako se nainen luulee pääsevänsä asiassa eteenpäin???????? Milloin hän lopettaa pihtaamisen vai onko tarkoituskaan lopettaa?

Minä Mikkenä nostaisin kissan pöydälle ja lähtisin, jos asiasta ei vaimo suostu keskustelemaan. Älä Mikke kiduta itseäsi tuossa suhteessa, kun vaimo nyt ilkeyttään sinua kiusaa. Lähde vaikka kuukaudeksi, kokeeksi. Tai vaikkapa viikoksi hotelliin.

Tsemppiä sinulle, toivoo pettäjän vaimo.
---minä annoin anteeksi ja unohdin.
Sulla taitaa olla melkoinen luuserimies! Sulje vain silmäsi ja nuole muidenkin pettäjien p.erseitä!
 

Yhteistyössä