Miten saisi kantapäät pysymään pehmeinä näin kesäaikaan?

  • Viestiketjun aloittaja Heipsantuu
  • Ensimmäinen viesti
varraat ajan jalkahoitoon,siellä saat ensiavun ja sen jälkeen on helppo pitää säännöllisesti hoitamalla jalat kunnossa.

tai liotat jalkakylvyssä,raspaat,kuivaat ja rasvaat yöksi.Apteekista saa hyviä voiteita
 
kosteusvoiteeseen laitat hiekkaa ja/tai merisuolaa. sillä saa hyvän kuorinnan ja kosteutuksen samaan aikaan.ei tarvi edes olla sitä kalleinta rasvaa.

saunaan ku meet laita hiustenhoitoainetta koviin kohtiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
schollin kantapäärasva auttaa, meillä miehellä oli melkein verillä kantapäät, tuo paransi kolmessa päivässä (!!) ihan sileiksi.

suosittelen lämpimästi, saa ainakin Prismasta n. 7 eurolla.
Mites usein pitää käyttää sit kun saa kuntoon? Minä näin mainoksen ja harkitsin ostavani.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
schollin kantapäärasva auttaa, meillä miehellä oli melkein verillä kantapäät, tuo paransi kolmessa päivässä (!!) ihan sileiksi.

suosittelen lämpimästi, saa ainakin Prismasta n. 7 eurolla.
Mites usein pitää käyttää sit kun saa kuntoon? Minä näin mainoksen ja harkitsin ostavani.
olikohan että kaks kertaa päivässä aluksi, sen jälkeen riittää yks kerta päivässä. Ei ole kyllä sen jälkeen niin usein tarvittu, toisinaan mies sillä rasvailee. =) Erinomainen tuote, tekee minkä lupaakin :D
 
Minä ostin bodyshopista jalkarasvan, oli se hieman kallista ja haisee ihan törkeen pahalle mutta parasta jalkarasvaa mitä olen ikinä käyttänyt. Jos mulla on se purkki jossain lähellä laitan sen rasvan nimen myöhemmin....
 
vieras
Noin kolmena päivänä kun laitat rasvaa yöksi jalkoihin, tulee tuloksia. Raspaukset eivät ole se juttu, eivätkä varsinaisesti pehmennä jalkoja, mutta rasvaus tekee sen pehmeyden jalkoihin. Ihan mikä vaan perusvoide käy, esim. itse käytän HTH-perusvoidetta, joka on hyvin kosteuttavaa. Pitää vaan iltaisin siis muistaa se rasvaus!!! :)
 
Tehokas apu kuiviin, halkeileviin ja kovettuneisiin kantapäihin/jalkapohjiin on Aloe Propolis-voide (sisältää mehiläiskittivahaa ja aloe veraa, jotka poistavat tehokkaasti kuollutta ihosolukkoa ja kosteuttavat syvimmistä ihokerroksista), minulla ei mikään muu rasva ole auttanut niin nopeasti. Samaa ovat sanoneet lähipiirini propolisvoiteen käyttäjät. Laita minulle sähköpostia niin kerron lisää:

aloeverapostia@luukku.com
 
vieras
käsi ja lypsyvoide!!!tosi mahtava-hoitaa myös koiran polkuanturat!!rasvaus ja yöksi muovipussit jalkoihin ja sukat päälle!jalat kyllä hikoavat mutta tunne on mahtava aamulla!kantapäät jotka olivat illalla kuin korput,ovat kuin vauvan peppu=)...suosittelen lämpimästi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Keittiönoidalta kuultu ja hyväksi todettu neuvo on Lemonjuice&Glyserine-voide, pehmittää ihanasti kantapäät. :) Mä laitan usein yöksi ohuet sukat jalkaan ja kunnon kerroksen rasvaa.
Täytyykin koittaa tuota.Puteli on turhaan kaapisaa kun käsissä en siitä tykkää.Jotenkin jää tahmeat kädet.
Tummeliakin löytyy.On muuten hyvä rasva myös auringonotossa,hyvin ottaa aurinko kiinni kun tuota laittaa.Kokeiltu juttu:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
schollin kantapäärasva auttaa, meillä miehellä oli melkein verillä kantapäät, tuo paransi kolmessa päivässä (!!) ihan sileiksi.

suosittelen lämpimästi, saa ainakin Prismasta n. 7 eurolla.
Tämä toimii oikeasti!
Käytin kaksi päivää aika pahasti haljenneisiin kantapäihin ja kahden päivän jälkeen ei halkeamia ole ollenkaan. Kuivaa vielä vähän mutta varmasti parissa päivässä sekin lähtee!!! Kannattaa kokeilla!

 

Yhteistyössä