Miten seksisuhde aloitetaan?

  • Viestiketjun aloittaja niks ja naks
  • Ensimmäinen viesti
niks ja naks
Laitoin ilmoituksen ja sain monta sataa viestiä.Karsimisen jälkeen nyt on löytynyt muutama varteenotettava yksilö joita voisi ajatella hommaan mutta miten se käytännössä toimii siis se ensi tapaaminen? Julkiselle paikalle tietenkin vaikka kahville ensin mutta "kuuluuko" siitä jatkaa sitten jommankumman luo jatkamaan vai onko ensin se kahvireissu ja sitten toisella näkemisellä sitä seksiä.Miten näissä toimitaan? Jotkut mihistä ,itseasiassa suurin osa haluais friends with benefit suhteen.
 
vierailija
Laitoin ilmoituksen ja sain monta sataa viestiä.Karsimisen jälkeen nyt on löytynyt muutama varteenotettava yksilö joita voisi ajatella hommaan mutta miten se käytännössä toimii siis se ensi tapaaminen? Julkiselle paikalle tietenkin vaikka kahville ensin mutta "kuuluuko" siitä jatkaa sitten jommankumman luo jatkamaan vai onko ensin se kahvireissu ja sitten toisella näkemisellä sitä seksiä.Miten näissä toimitaan? Jotkut mihistä ,itseasiassa suurin osa haluais friends with benefit suhteen.
Ei siinä ole mitään sääntöä. Tee miltä parhaaks tuntuu.
 
kukin tavallaan
Sen voi aloittaa ihan niin kuin itse haluaa. Kahvilla en ole ikinä käynyt kenenkään kanssa. Vain pari kertaa olen sopinut esitapaamisen. Kävelylenkki tai vaikkapa iltakohtaaminen siiderin äärellä voi käydä sellaisesta. Yleensä olen kuitenkin mennyt heti suoraan miehen luokse. Chatissa on sitä ennen selvitetty tärkeimmät asiat ja vaihdettu kuvat. Siinä on saanut karsittua jyvät akanoista ja tullut selväksi, kiinnostaako toinen vai ei seksuaalisessa mielessä. Joskus on myös puhuttu puhelimessa ennen treffejä, mutta ei aina.
 

Yhteistyössä