Miten selvitä jatkuvasta pelosta?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Koskien lapsen terveyttä. Turhan usein on nykyään tilanteita että pelkään et se kuolee käsiin. Tänään taas säikäytti kunnolla... Ei oo oikein ketään joka tajuais tätä mun pelkoa ja uskalla enää puhuakkaan kellekkään siitä. Lapsen lääkäritki varmaan alkaa jo luulla et keksin/kuvittelen juttuja. Enkä kyllä ihmettele, mutta toistaiseksi tiedän et en keksi. Mutta tänään kyllä tuntui jo siltä etten tiedä kauanko mun psyyke kestää.
Ja sit ku on vielä saman lapsen kohdalla pitkäaikaisempaa mutta onneksi lievempää huolta siitä kuinka hän ylipäänsä selviää ja kuinka tulevat operaatiot menee yms.
 
vierailija
EFT tunteiden vapautustekniikka, on itsehoitotekniikka. Sillä vapautetaan kehossa olevat blokit, joita pelotkin ovat. Kts. eft.fi

Voit kotona aina taputella meridiaanien päätepisteitä, akupunktiota ilman neuloja.
 
HippuTAR
Onko netissä samaa sairastavien perheiden tukiryhmiä? Liity sellaiseen, saat vertaistukea. Tai kysyt paikkakunnaltasi keskusteluapua.
On varmaankin. Sairauksia on kyllä useampi. Ongelma ei niinkään oo pääasiassa itse sairaudet (vaikka ne aiheuttaakin tota lievempää huolta ja joskus äkkinäistä isompaa huolta) vaan lääkitykset. Lapsi kun tuntuu niihin reagoivan poikkeuksellisen paljon ja voimakkaasti. Siksipä esim. nyt uusimman lääkkeen kans olin hyvin epäröivä ja epäilin kyllä sen tarpeellisuuttakin. Ja toin epäilyni lääkärin tietoon. Tänään sit kuitenkin aloitin sen ja pojalle tuli siitä oire joka ei kovin yleinen oo mutta mahdollinen kuitenkin. Ja vaikka välittömästi siinä nyt ei hengenhätää ollu niin sellainenkin tohon sivuoireeseen voi liittyä. Mutta epäilen et ei noi lekurit nyt usko mua ja oiretta en voi enää mitenkään todeksi näyttää. Tota lääkettä en kuitenkaan enempää suostu antamaan... Ja olin siis jo lääkäriin yhteydessä ja sen mielestä oire ei näin äkkiä voinut johtua lääkkeestä ja lääkitystä vois normaalisti jatkaa. Onneksi kuukauden päästä on aika erikoislääkärille, joka on sellainen et sen ammattitaitoon voi aika hyvin luottaa.

No niin mutta en siis usko että noista vertaisryhmistä kovin olis apua. Keskusteluapua vois hakea mutta sit ne tyrkyttää lääkkeitä.
 

Yhteistyössä