Miten sinua kosittiin? Tai miten kosit?

Meillä on näinkin romantinen tarina:

Oltiin viettämässä juhannusta mökillä, kun ihmiset alkoivat käydä pitkin iltaa onnittelemassa meitä. Luulimme, että ihmiset onnittelivat uuden asunnon johdosta, joten otimme onnittelut kiitellen vastaan. Jossain vaiheessa aloimme kuitenkin ihmetellä. Lopulta selvisi, että mieheni kumityttö oli julistanut kaikille -myös naapureille, että olemme menossa seuraavana kesänä naimisiin ja hän on morsiusneito. Mieheni siihen sitten tokaisi, että ei kai siinä muukaan enää auta, kun koko suku on jo kutsuttu.
 
Mä kihlasin mieheni. Istuttiin iltaa kaksisteen ja sitten vaan jossain välissä kysäisin, että mitäs jo mentäisiin juhannuksena kihloihin. Näin siinä sitten kävi.
Naimisiin ei olla vielä keretty... onhan tuosta kihlauksesta kuitenkin vasta 10 vuotta :whistle: Mä oon sanonu, et toista kertaa en kosi, vaan se on miehen homma :D (meinasin kyllä karkauspäivän kunniaks viimeks kysäistä, mutta..)

Ihana toi ap:n tapaus! :D
 
onnellinen nainen
minä kosin (melkoisessa) hiprakassa viime vuonna työpaikan pikkujoulujen jälkeen. Tuli vaan sellainen tunne että nyt. JA kyllähän mies suostuikin. Lähdettiin sitten vielä grillille puoli kuudelta ostamaan jotain 'juhlaruokaa'. Aamulla herättiin onnellisena ja kummankaan mieli ei ollut muuttunut. Sormukset käytiin ostamassa parin päivän kuluttua.
Nyt odottelen sitten vauvaa rv 11 menossa.
 
Ei mitään erityisen romanttista. En edes tarkkaan muista mutta päätettiin vaan mennä kihloihin. Oli siitä ollut jo joskus aiemminkin puhetta. Yhdesti aiemmin olen kosinut karkauspäivänä yhtä tyyppiä tekstiviestillä mutta ei vaivautunut muistaakseni edes vastaamaan. :D
 
Minä kosin miestä karkauspäivänä, tai oikeastaan ilmoitin että haluan naimisiin mennä 1.8 2009 ja kysyin tuleeko mies alttarille mukana. Ja kyllähän se suostui, tänään käytiin ostaan sormukset (vain hiukan myöhässä) :D
 
mies ajoi kauppareissun päätteeks ihan yöstä kultasepänliikkeen pihaan ja mä sit aidon hämmästyneenä et mitäs hittoo me täällä? mies siihen et mennään ostaan sormukset.. mulle iski hirvee paniikki enkä suostunu tulee autosta ulos ja mies veti herneet nenään.. :ashamed:
pari päivää sulattelin asiaa ja kysyin et lähdetäänkö sittenkin sinne kultasepänliikkeeseen.. :snotty: ja me lähdettiin :D:D:D
 

Yhteistyössä