Miten suhtaudutte, jos joku tulee kehumaan sinulle miehesi ulkonäköä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä saan vähän väliä kuulla, puolitutuilta kuin tuntemattomiltakin naisilta, miten komea mies minulla on. En oikein tiedä miten näihin kommentteihin suhtautua. Yleensä menen vain niin hämilleni ja soperran jotain tyyliin "joo, onhan se". Mikä tarve muilla naisilla on minulle, miehen vaimolle, näin suoraan tulla avautumaan kun asian voisi pitää ihan omana tietonaankin? Kyllähän minä itsekin tiedän että mies on todella komea ja varmasti koko hänen olemuksensa viehättää monenkin naisen silmää. En suoranaisesti pidä näitä kehujia uhkana, mutta kyllähän se tietysti vähän aina kirpaisee. Varsinkaan kun ei itselle tulisi mieleenkään toisen rakasta alkaa noin avoimesti ylistämään.
 
Ai, minä taas otan tuollaiset ihan positiivisella mielellä ja kohteliaisuutena (enempi tietysti miestäni, mutta myös jollain tavalla itseäni kohtaan). Onhan se vähän hassua ylistää toisen miehen ulkonäköä maasta taivaaseen, enkä sitä mitenkään usein tosiaankaan itse tee, mutta saatan kommentoida positiivisesti vaikka valokuvasta tai jos joku ystävä on tavannut uuden miehen.
 
"a p"
Minä myönnän että olen hieman mustasukkaista sorttia ja en oikein osaa ajatella positiivisella mielellä tätä asiaa ;) ehkä juuri sen takia, koska en käsitä miksi naiset minulle tulevat näitä ylistäviä kommentteja lausumaan. Varsinkaan jos eivät minua tunne.
 
"vieras"
Ottaisin kohteliaisuutena. Itse asiassa kukaan ei kyllä ole tullut kehumaan minulle mieheni ulkonäköä. Mutta ennen kuin aloimme seurustella, kävivät myös parhaat kaverini kuumana häneen. Ovat kyllä sittemmin pitäneet suunsa kiinni. :D
 
"Mina"
Mä taas kehun paljonkin muita miehiä, vaikka itse seurustelen. Mulla on kuitenkin vielä silmät päässä ja ihmiset ei yleensä saa tarpeeksi kehuja, minkä huomaa myös tällä palstalla. Toki saatan kehua myös miespuolisten kavereiden tyttöystäviä :) Jos joku kehuis mun miestä, niin olisin iloinen. Mut mulla onkin niin helvetin hyvä itsetunto, että en ymmärrä miks mies mut vaihtais yhteenkään toiseen :D
 
"Hastur"
[QUOTE="vieras";25993091]Minä saan vähän väliä kuulla, puolitutuilta kuin tuntemattomiltakin naisilta, miten komea mies minulla on. En oikein tiedä miten näihin kommentteihin suhtautua. Yleensä menen vain niin hämilleni ja soperran jotain tyyliin "joo, onhan se". Mikä tarve muilla naisilla on minulle, miehen vaimolle, näin suoraan tulla avautumaan kun asian voisi pitää ihan omana tietonaankin? Kyllähän minä itsekin tiedän että mies on todella komea ja varmasti koko hänen olemuksensa viehättää monenkin naisen silmää. En suoranaisesti pidä näitä kehujia uhkana, mutta kyllähän se tietysti vähän aina kirpaisee. Varsinkaan kun ei itselle tulisi mieleenkään toisen rakasta alkaa noin avoimesti ylistämään.[/QUOTE]
Sinäkös tulla videolla oletkin :)
Blondi iskee varattuja miehiä! - YouTube
 
Sanoisin varmaan jotai tyyliin niin on tms. En kyllä ajattelisi sitä minään kehuna varsinaisesti, koska eihän se miehen komeus mitenkään miun ansiota ole. Jos kommentti tulisi kaverilta, niin pitäisin sitä vaan ihan normi jutusteluna. Jos taas joltain tuntemattomalta, niin saattaisin vähän katsoa kieroon. Saa miun miestä toki katsella ja pitää miten komeana hyvänsä, mutta ei siitä miulle tarvitse tulla avautumaan.
 
Mulle tulee siitä tosi hyvä mieli...ja kerron siitä myös miehelleni, sillä kyllähän se vähän herran itsetuntoa hivelee, kun muut naiset kehuu :)

Viimeksi miestäni kehuttiin (ulkoista olemusta) muutama päivä sitten ja iloiseksi tosiaan tulin, kun joku muukin on huomannut miten herkku tuo mies on :D
 
"a p"
Kyllä on tullut huomattua että kaupungilla kävellessämme mies saa erittäin pitkiä katseita naisilta. Mies ei vaan itse ikinä mitään huomaa, tai ei kiinnitä mitään huomiota. kyllähän se tietysti minun itsetuntoa hieman hivelee, kun tiedän minkälaisen aarteen olen saanut. Tietäisivätpä ne naiset myös sen miten mahtava mies on kaikinpuolin, ei pelkästään pinnallisesti ;D
 
"vieras"
Kukaan ei ole koskaan kehunut mulle mieheni ulkonäköä. Tosi mukavaksi on kyllä kehuttu ja siitä olen vaan ollut myötäilevän samaa mieltä.
Minusta on kyllä hyvännäköinenkin, mutta ei sillä perinteisellä tavalla, ei ole sitä tyyppiä joka saisi naisten päät kääntymään ulkonäkönsä vuoksi ;)
 
"a p"
Sanoisin varmaan jotai tyyliin niin on tms. En kyllä ajattelisi sitä minään kehuna varsinaisesti, koska eihän se miehen komeus mitenkään miun ansiota ole. Jos kommentti tulisi kaverilta, niin pitäisin sitä vaan ihan normi jutusteluna. Jos taas joltain tuntemattomalta, niin saattaisin vähän katsoa kieroon. Saa miun miestä toki katsella ja pitää miten komeana hyvänsä, mutta ei siitä miulle tarvitse tulla avautumaan.

Juurikin näin! Minun mielestäni tuollainen voi olla jopa hieman vaarallista. Joku nainen kun voisi todellakin vetää herneet syvälle nokkaan ja homma äityä ihan kissatappeluksi asti.
 
Toteamalla, että niinhän se on.. :) Aika usein saan kyllä muutenkin kuulla muiden suusta, että minulla on hyvätuulinen ja kultainen mies ja hyvä parisuhde.

Joskus tosin olen vähän naureskellut, että ei kaikki aina meilläkään suju kuin leikki vaikka tietyt perusasiat suhteessa onkin kunnossa.
 

Yhteistyössä