Miten suhtautuisitte

jos lapsenne mummo tai pappa komentaessaan lastanne tukistaisi häntä? Onko merkitystä sillä kuinka lujaa tuon tekisi?

Meidän lapsen mummo teki näin ja oon hyvin hyvin pettynyt ja vihainenkin :kieh: . Kyllä isovanhempien tehtävä on mun mielestäni lelliä lapsenlapset piloille, eikä katsoa asiakseen alkaa niitä ns. kouluttamaan..
 
tyttöjen äiti
Minä itse sain pienenä tukkapöllyjä kun olin kuriton tms. Muistan et teki kipeää mutta ei se mitenkään tehonnut. Itse en tukista, enkä hyväksy kenenkään sellaista tekevän omille lapsilleni.

Kerran näin kun yksi isä riepotti hieman kuritonta poikaansa. Sääliksi kävi poikaa, ei ollut isän kohtelu mistään kotoisin. onneksi äiti meni väliin.
 
Poika on tämän jälkeen katsonut mummoaan vähän silleen epäilyttävästi ja sanoo häntä ilkeäksi mummoksi :eek: . Ei tilanne mun mielestä nyt niin vakava ollut, että olisi tarvinnut noin tehdä. Ja vaikka olisikin, niin ihan jotenkin muuten olisi pitänyt laittaa kuriin kuin tukistamalla.. En minäkään kyllä hyväksy, että KUKAAN meidän lapsiin negatiivisesti koskee!! :kieh:

Ärsyttää, kun mummo sitten oli ihan vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut... Eikä jää meidän lapset ton kanssa enään ilman "valvontaa".
 
Komentaa saa, mut ei tukistaa.....olisin pettyny ja varmaan vihainen! Kyllä minäkin tyttöä esim kädestä otan kiiinni, jotta saan pidettyä hänet riehuhetkellä aloillaan ja kuuntelemaan, mutta hiuksista vetämistä tai läpsäsyjä tai vastaavaa en hyväksy.
 

Yhteistyössä