Miten teillä hoituu koiran lenkkeilyttäminen?

  • Viestiketjun aloittaja Aussie
  • Ensimmäinen viesti
Aussie
Olen palaamassa töihin vauvan jälkeen pikapuoliin ja nyt mietityttää miten saamme koiran lenkkeilyttämisen hoidettua. Mies on 7-15.30 töissä ja itse menen töihin aikaisintaan 7.30 ja viimeistään 15.00. Tähän mennessä olen käynyt vaunulenkillä noin 12-14 välisenä aikana ja illalla sitten ilman vauvaa, mutta miten jatkossa kun vauva pitää viedä hoitoon ja en viitsisi vaunulenkillä käydä 8.00...
 
No mihin aikaan sä viitsit vaunulenkillä käydä?

Meillä koirat ulkoilutetaan nopeasti aamulla ja lenkkeily hoidetaan päivästä riippuen joko päivällä tai illalla.

Eli meillä on 2 lyhyttä ulkoilua + 1 pitkä, kunnon lenkki.
 
Gluteus maximus
minä menen aamuvuoroon klo. 7 niin vien koiran klo. 6 pihalle ja mies ja lapset jää nukkumaan ja lähtevät sitten 7,30 päiväkotiin. Tulen töistä klo. 15 niin 15.15 käyn viemässä koiran ulos ja haen lapset klo. 15.30 hoidosta tai sitten haen lapset ja lähdetään heti koiran kanssa ulos. Illalla sitten pidempi lenkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mihin aikaan sä viitsit vaunulenkillä käydä?
Tällä meinasin sitä että ei viitsisi lasta sen takia aikasemmin herättää, että koira ehdittäisiin lenkkeilyttää.
Ja mä meinasin, että mihin aikaan sulle sitten se sopii :D

Siis niinä päivinä kun menet myöhemmin töihin, voit varmaan viedä sen koiran normaalisti ulos klo 12-14, eikö?

Ja niinä päivinä kun menet aikaisemmin ja pääset klo 15:30, niin voit varmaan silloin viedä koiran ulos klo 16 ja jättää muksu vaikka miehelle?
 
vieras
mies käyttää aamuisin pikaisemmalla lenkillä, mies kun pääsee töistä (jos mies joutuu ylitöihin niin minä lasten kanssa pikaisesti neljän maissa) ja se kumpi ei ole nukutusvuorossa tekee kunnon pitkän lenkin illalla kun toinen nukuttaa.
meillä toiminut ihan kivasti.
mutta vaatii minusta että aamulla on sen verran pitkä lenkki että saa tehtyä isommat tarpeet myös eikä ole ip:llä niin kova kiire.
 

Yhteistyössä