Miten teillä jotka aamulla aikaisin töihin ja lapset hoitoon...

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Miten teillä aamut menee?
Jos esim.6.30-7 alkaa työt.Eka aamutoimet ja sit hoitoon lapset.
Meillä esikoinen pärjäis aamut itsekseen,keskimmäinen on eskarissa ja nuorin 3v.
 
Sitten kun työelämä taas kutsuu niin mun työpäivä alkaa klo 6.00,herään yksin ja hoidan itseni töihin,isäntä herättelee noin klo 7 loput ja vie pienemmät lapset varmaan 7.30 hoitoon ja silloin koululainen lähtee sitten itsekseen kouluun.
 
"salla"
herätys 5:30, suihku ja aamukahvi. yleensä lapset heräilevät itsekseen noin klo 6, ellei herätys 6:20. hammaspesu ja pukeminen, päiväkotiin lähtö ja äiti töissä 7:15
 
olen yksin huoltaja . useimmiten vanhin lapseni darja on apuna aamuisin lasten herättämisessä lapset pitää saada 6 hoitoon eli herään itse 5 ja pienimmät herätetään darjan kanssa 5.30 ja puetaan heille vaatteet ulkovaatteet laitetaan reppuihin . ensin viemme jasmin ja janica 2v ja peetu 3v pienten puolelle ja menevät yleensä nukkuhuoneeseen heille valmiiksi laitettuihin sänkyihin ja heidät herätetään 7.45 et ovat sit 8 hereillä kun on aamupala ja isommat samaat päiväkotiin mut isojen ryhmään siihen menee paavo 5v anton 7v emma 8v ja eemil 9v hekin pääsee nukkumaan samal taval ku pienet ja sit anton yleensä lähetetään 8.30 kouluu emma 9.30 ja eemil 10.30 ja koulust he tulee hoitoo nii kauaks aikaa et haetaa. anton lähtee koulusta klo.13 kävelee hoitoo emma klo.14 ja eemil klo.15 mut sillonku o ilta hoito ni se on aika pitkä heil he kaikki menee samaa aikaa kouluu ja pääsee samaa aikaa eli aika myöhää sillonki. mä meen 6 ku teen aamun ja illan yleens silloku meen ja teen illan myös ni eemil emma ja anton menee klo.12 kouluu ja pääsee klo 16 .. en tajua miks?
 

Yhteistyössä