Miten teillä mies pyytää yhdyntää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yleensä se on kysynyt asiaa ihan suoraan, että haittaako mua jos hän käy illallisella työpaikan Nooran kanssa ja käy panemassa sitä sen jälkeen. Meillä on nämä kysymiset ja "yhdyntäluvat" tavattu hoitaa reippaasti keskustelemalla ja aina etukäteen. Ei koskaan niin että on käyty panemassa ja jälkeenpäin kysytään "no haittaakse?"
 
vierailija
No mieti tussuasi. Sehän on avoin, kuin haava. Välillä sieltä valuu visvaa ja verta. Eikö haava ole siten ihan asiallinen nimitys värkille?
Niin että kun joku näyttää sun mielestä joltain, niin se on sitä? Siis jos ky.rpä näyttää esikeitetyltä nakilta se on sitä ja pitää laittaa kiehuvaan veteen sitten porisemaan? Mitä jos sä kuulet ottaisit kananvitun ja vetäsit sen päähäsi? Haistelisit ja runkkaisit vaikka samalla. Miltä se noin niinku omasta mielestäsi tuntuu läski?


Ps. Tee se oikeasti, niin kiihotut :D
 
vierailija
Niin että kun joku näyttää sun mielestä joltain, niin se on sitä? Siis jos ky.rpä näyttää esikeitetyltä nakilta se on sitä ja pitää laittaa kiehuvaan veteen sitten porisemaan? Mitä jos sä kuulet ottaisit kananvitun ja vetäsit sen päähäsi? Haistelisit ja runkkaisit vaikka samalla. Miltä se noin niinku omasta mielestäsi tuntuu läski?


Ps. Tee se oikeasti, niin kiihotut :D
Et ole tainnut vuosiin saada munaa, kun noin kiihdyt!
 
vierailija
Kyllä se aika suoraa puhetta jo tässä vaiheessa (16v yhdessä) on. Se sanoo jotain "oletko sillä tuulella", tai jopa ihan suoraan että "pitäiskö paneskella". Mun mielestä hyvä. Ärsyttävää jos se alkais lähennellä ja aloitella esileikkiä jos en kerran ole sillä tuulella. Tulisi varmaan vaan molemmille paha mieli. Parempi kysyä just ensin ja sitten mennä tuohon vaiheeseen.
 
Kyllä se aika suoraa puhetta jo tässä vaiheessa (16v yhdessä) on. Se sanoo jotain "oletko sillä tuulella", tai jopa ihan suoraan että "pitäiskö paneskella". Mun mielestä hyvä. Ärsyttävää jos se alkais lähennellä ja aloitella esileikkiä jos en kerran ole sillä tuulella. Tulisi varmaan vaan molemmille paha mieli. Parempi kysyä just ensin ja sitten mennä tuohon vaiheeseen.
Mutta se mielihän voi muuttua? Tai ei mulle ainakaan koskaan muistaakseni ole käynyt niin, etteikö olisi sitten kuitenkin alkanut tehdä mieli. Tai sitten mä olen vaan aina sillä tuulella, who knows.
 
vierailija
Monesti tulee viereen ja alkaa hiveltämään sormella, joka ajautuu sitten minulle herkkiin pisteisiin. Ja jos olen sillä päällä niin en nosta hänen kättään pois vaan annan lämmitellä. Tai ainakin minä virityn ihan sivelemisestä. Ja tietyssä pisteessä tilanne kääntyy toisin päin ja saalistajasta tuleekin saalis :) Mutta ne kerrat on harvassa. Yleensä vaan ei jaksa, vaikka talouden pyörittäminen ei meillä mitään raskasta olekaan vaan luppoaikaa on kaikilla ihan liikaa.

Jotenkin seksi itsessään tuntuu hirveän yliarvostetulta. Ei siinä, tuntuuhan se kivalta kun on sillä tuulella, mutta sitten pitää käydä pesulla ja toisaalta väsyttäisi hirveästi. Päivällä taas kerran jälkeen haluaisi vaan lisää, mutta yleensä lapset on jo heränneet siinä vaiheessa ja illalla taas ei jaksa. Ja aamulla taas saattaisi hirveästi tehdä mieli mutta siinä ei kerkeä. Ja lapset luultavasti on jo hereillä muutenkin.
 
vierailija
Ollaan oltu jo 6v yhdessä ja muistaakseni mieheni ei ole koskaan ehdottanut seksiä, läheisyydessä ja kosketuksessa hän on kyllä paras koskaan. Lisäksi hän on aina valmiina kun itse olen ehdottanut, seksielämä on siten toimivaa. Itsekään en usein ehdota sanoin, vain teoin.
 

Yhteistyössä