Miten teillä?

  • Viestiketjun aloittaja epäsiisti
  • Ensimmäinen viesti
Aina on siistiä. Mie siivoan huomaamattaki jos näen jossaki jonku epäkohan. Tavarat on ja pysyy visusti paikoillaan. :D Tiän että tilanne tullee muuttumaan kyllä ko lapsi alkaa levitellä tavaroita ym, mutta eipä mulla menny ko pari kuukautta opettaa veljenki naperot elämään siististi, sen jälkeen ko ne veljen tykö muutti kokonaan :saint:

Onneksi tuo minun mieski on siisti ihminen, mie suorastaan aikoinaan järkytyin ko menin sen asuntoon eka kerran. Olin niin tottunu jo että poikamiesten kämpät on yhtä kaaosta ja epäjärjestystä. Nii kah, miun ukolla oliki siistiä ja paikat kunnossa, eikä ees osannu oottaa minua joten tuskin siivosikkaan :xmas: Mie en sen kans varmaan pystyis elämään saman katon alla jos se ois huoleton ja epäsiisti... :ashamed:
 
Tiskiröykkiöitä ei ole ikinä, astiat laitetaan aina heti koneeseen.

Lapsen leluja on aina joka puolella kylppäriä myöten.

Imuroida täytyy tänään, en ole pariin päivään viitsinyt imuroida kun alkoi sattumaan mahaan viimeksi.
 
riitta
meillä aina puhdasta ja siistiä. Tiskialtaassa ehkä 3lautasta maksimissaan mutta ei muuten...
lasten leluja kyllä löytyy lattioilta, mutta ne siivoo 5minuutissa pois jos haluaa. Esim iltaisin tehdään tämä aina.

.
 
Kyllä meillä siistiä on aina, vaikka koirakin on niin ei meillä karvaa pyöri lattioilla. Yleensä imuroin joka päivä mutta nyt kun olen raskaana ja meinaa supistaa kipeästi niin mies imuroi joka toinen päivä ja pesee lattioita tarpeen vaatiessa.
Leluja nyt saattaa pyöriä lattioilla mutta nekin korjataan pari kertaa päivässä pois. Tiskejä ei notku pöydillä kun ne menevät suoraan koneeseen.
 
Ennen oli aina siistii,mutta kun minä lähdin kouluun ja töihin enkä enää ollut koko päiväinen siivooja ja kodinhoitaja alkoi pölyt kerääntyä ja pyykkikasat kasvaa...asioihin tulee taas kyllä muutos :whistle:
 
riitta
niin muuten meilläkin mies on tosi siisti. Eli ikinä en ole poiminut hänen vaatteitaan tms lattioilta. On jopa siistimpi joissain asioissa kuin minä. Mutta häne ei näe pieniä tahroja, eli minä olen se joka pesee roskakaapin seiniä, kaakeleita pinttymistä yms pientä näkymätöntä yleisiivousta. Kaikki kunnolla näkyvät roskat/liat mies kuitenkin huomaa ja siivoo jos on aiheuttanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Onneksi tuo minun mieski on siisti ihminen, mie suorastaan aikoinaan järkytyin ko menin sen asuntoon eka kerran. Olin niin tottunu jo että poikamiesten kämpät on yhtä kaaosta ja epäjärjestystä. Nii kah, miun ukolla oliki siistiä ja paikat kunnossa, eikä ees osannu oottaa minua joten tuskin siivosikkaan :xmas: Mie en sen kans varmaan pystyis elämään saman katon alla jos se ois huoleton ja epäsiisti... :ashamed:

Meillä sama juttu, meinasin pyörtyä kun kävin aikoinaan miehen kämpässä ekan kerran. Siellä oli niin siistiä. En kanssa pystyisi elämään minkään possun kanssa. Ollaan miehen kanssa molemmat siisteys intoilijoita ja mieskin tykkää oikeasti siivota
:heart:
 
Huh, mä oon varmaan palstan ainoa sottapytty :ashamed: Vuorotyötä teen ja mieskin usein pitkää päivää joten ei yksinkertaisesti ehditä/varsinkaan jakseta sen kummemmin siivoilla kuin vapaapäivinä välttämättömimmät :ashamed:

Ehkä jos tästä pian raskautuisin ja sit äippäloman alkaessa olis enemmän aikaa pitää kämppää ainakin jonkinlaisessa ruodussa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja riitta:
niin muuten meilläkin mies on tosi siisti. Eli ikinä en ole poiminut hänen vaatteitaan tms lattioilta. On jopa siistimpi joissain asioissa kuin minä. Mutta häne ei näe pieniä tahroja, eli minä olen se joka pesee roskakaapin seiniä, kaakeleita pinttymistä yms pientä näkymätöntä yleisiivousta. Kaikki kunnolla näkyvät roskat/liat mies kuitenkin huomaa ja siivoo jos on aiheuttanut.
No mut sehän riittääki että mies on yleisesti ottaen siisti ihminen. Just se ettei sen vaatteita tarvi keräillä mistään, eikä tavaroita lappaa paikoilleen kulkien sen perässä rätti käjessä koska lentää joku likatahra johonki :D
Mulle riittää ko tuo mies imuroi ihan omasta alotteesta, pyyhkii keittiön pinnat, laittaa tiskit koneeseen ja pois, pistää tavarat paikoilleen, pyykit koneeseen ja telineestä kerää ne ilman kehotusta kaappiin, jopa minunki pyykit. Alottaa siivouspäivänki ilman neuvotteluita asiasta, vie esim matot ulos ja petivaatteet tuulettuun, lakanat pesuun ym.. Saattaa sen tehä jopa ihan yksinään ilman että ite pistä tikkua ristiin. Myös vessan pesu siltä sujuu :D

Mut ne semmoset pikkutarkat puunaamishommat, kaappien tehotarkastukset, listojen pyyhkimiset, kaakeleitten putsaukset ym mie haluanki hoitaa ite, koska ne nyt vaan on minun lempipuhaa :xmas:
 

Yhteistyössä