Miten tuolla vauvalla pystyy kommentoimaan?

  • Viestiketjun aloittaja pakolainen
  • Ensimmäinen viesti
pakolainen
Uudistus tuli, enkä mä enää pysty kommentoimaan mitään enkä aloittamaan uutta ketjuakaan. Kirjauduin pakolla sisäänkin, mutta kun klikkaan "aloita uusi keskustelu"-kohtaa päädyn aina takaisin omiin rekisteröintitietoihin.

Eipä siinä, koko palsta on niin hankalasti luettavissa, että kai se on sitten sama vaikkei sinne enää ikinä palais.

Pystyykö muut kommentoimaan siellä jotenkin?
 
Keksin lopulta miten pääsee sisäänkirjautumaan. Mutta en tosiaan keksi, miten pääsee vastaamaan viestiin tai aloittamaan uuden ketjun.

Aina kun palstan (av:n tai tämän) ulkonäkö on muuttunut, on tullut mutinoita, mutta aina niihin on totuttu. Luulen, että tähän aveehen ei totuta. Jos se ylipäätään saadaan toimimaan. Miksi näin keskeneräinen tekele julkaistaan??
 
vierailija
Keksin lopulta miten pääsee sisäänkirjautumaan. Mutta en tosiaan keksi, miten pääsee vastaamaan viestiin tai aloittamaan uuden ketjun.

Aina kun palstan (av:n tai tämän) ulkonäkö on muuttunut, on tullut mutinoita, mutta aina niihin on totuttu. Luulen, että tähän aveehen ei totuta. Jos se ylipäätään saadaan toimimaan. Miksi näin keskeneräinen tekele julkaistaan??
Ja miksi ylipäätään tuli koko uudistus? Vanha toimi ihan hyvin.
 
Keksin lopulta miten pääsee sisäänkirjautumaan. Mutta en tosiaan keksi, miten pääsee vastaamaan viestiin tai aloittamaan uuden ketjun.

Aina kun palstan (av:n tai tämän) ulkonäkö on muuttunut, on tullut mutinoita, mutta aina niihin on totuttu. Luulen, että tähän aveehen ei totuta. Jos se ylipäätään saadaan toimimaan. Miksi näin keskeneräinen tekele julkaistaan??
Minä en ole tähän uuteen Kaksplussaan tottunut, vaikka on siis kuukausia mennyt. Epäselvä ja raskas sivusto nykyään.
 

Yhteistyössä