Miten usein käyt kirpparipaikallasi järjestelemässä?

  • Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti
"anna"
Alkuperäinen kirjoittaja joka päivä;22062982:
Päivittäin. Joka päivä pöytä ollut kuin pyörremyrskyn jäljiltä.
voi pee, tota just pelkäänkin. Mutta jos joka päivä käy siellä niin menee monen vaatteen hinta pelkkiin matkakuluihin :(
 
Lähes päivittäin. Mulla matkaa 15 km/suunta.

Mein kirppiksellä on kyllä mahdollisuus ottaa 7€ lisähinnalla/viikko sellainen palvelupaketti, jolloin kirppiksen puolesta siivotaan loosi. Näin säästyy bensakulut.

Mutta mä haluan siivota itse, kun tykkään käydä katsomassa samalla muiden myytävät ja ostaa siis parhaat päältä :)
 
Mulla muuten on muutama vinkki sille, miten pöytä pysyy siistimpänä,

Kannattaa laittaa niin paljon tuotteita henkarille, kun vain mahtuu. Ja loput sitten laatikoihin, joihin kyltit, mitä laatikot sisältää.

Mulla on tällä hetkellä pöydällä laatikko jossa kulee 56 cm...se siis sisältää 56 cm vaatteita ja ne on kyllä kaikki pysyneet siinä laatikossa hyvin :)

Lisäksi mulla on laatikot "housut 62 cm" ja "housut 68 cm" ja niissäkin on pääsääntöisesti pysyneet housut siististi :) Lisäksi niitä laatikoita on ostajan kiva kopeloida, kun sen laatikon saa nostettu pöydältä siihen eteen ja laitettu sitten selailun jälkeen takaisin paikoilleen :)

Ja laittakaa pöydälle kyltti TYTÖLLE SITÄ JA TÄTÄ KOKOA tai POJALLE TÄTÄ JA TOTA KOKOA. Näin ollen tytttöjen kojuja ei turhaan poikalasten äidit kopeloi ja samalla sekoita ja poikien kojuja tyttöjen äidit. Lisäksi kun on koot esillä, niin kokoa 86 etsivä ei turhaan kolua kojua jossa koot päättyvät kokoon 80 cm, jos se on siinä loosissa ilmoitettu ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä