Miten usein kiinnostunut mies pitää yhteyttä?

  • Viestiketjun aloittaja "Cissi"
  • Ensimmäinen viesti
fdsfsda
No joka päivä ja nähtiin aina kun ei oltu töissä ja viikon sisään käytännössä muutettiin yhteen, oman kämpän irtisanoin kun oltiin oltu 3kk yhdessä. Edellisissä suhteissa myös näkeminen jokapäiväistä, yhteydenotto päivittäin ja useaan kertaan.
 
"hile"
Kyllä se yhteydenpitona riittää, jo muutama tekstiviesti päivässä ja pari tapaamista viikossa tai yhteinen viikonloppu. Mulla on jotenkin ikävä mielikuva tyypeistä, jotka tarvitsevat lähikontaktia 24/7. Liika on usein merkki läheisriipuvaisesta tai mistä lie narsistisesta kontrollifriikistä.
 
"Cissi"
Mies soitellu ja vietinyt usasti ja montaa kertaa päivässä joskus alkuun mutta nykyisin voi mennä useampikin päivä ettei näy ei kuulu.Paitsi jos itse soitan tai viestin. Tähänkö 5kk juttu nyt lopahtaa? Ei edes yön toivotuksia enää tule oma aloitteisesti.
 
iu
En aikuisista ihmisistä tiedä, mutta toi kolli joka jahtaa teini-ikäistä tytärtäni viestittää ja soittaa sille yötä päivää. Kohta menee hermo ihan sivullisiltakin (eli vanhemmilta).
 
[QUOTE="hile";29453633]Kyllä se yhteydenpitona riittää, jo muutama tekstiviesti päivässä ja pari tapaamista viikossa tai yhteinen viikonloppu. Mulla on jotenkin ikävä mielikuva tyypeistä, jotka tarvitsevat lähikontaktia 24/7. Liika on usein merkki läheisriipuvaisesta tai mistä lie narsistisesta kontrollifriikistä.[/QUOTE]

Toisille riittää, toisille ei. Ei se jälkimmäisistä sairasta tee.

Me vaan tykästyttiin toisiimme niin paljon heti alkuun, että haluttiin kaikki vapaahetket viettää yhdessä! Suhteen alussa "kuuluu asiaan" heittäytyä oikein kunnolla ja olla ihan hulluna toisiinsa, kaivata toista joka hetki lähelle ja käyttäytyä kuin kanit konsanaan :D sitä aikaa on ihana muistella vuosia myöhemmin arjen keskellä ja toisinaan hakea niitä samoja tunteita ja tuoksuja :) maltillinen aloitus ei ole minun heiniäni ja tällainen hullaantuminen ei ehkä sitten ole sinun heiniäsi. Ihmiset on erilaisia. Toiset on riskinottajia ja toiset haluaa analysoida, katsella ja kokeilla vähän varovaisemmin..
 
njuin
Päivittän. Mutta jos mies haluaa vain seksiä, niin kolmikymppinen mies on yhteyksissä kerran viikossa ja viisikymppinen kerran kuukaudessa. Riippuen tietty siitäkin kuinka monta seksikumppania se pitää.
 
vierasfds
[QUOTE="hile";29453633]Kyllä se yhteydenpitona riittää, jo muutama tekstiviesti päivässä ja pari tapaamista viikossa tai yhteinen viikonloppu. Mulla on jotenkin ikävä mielikuva tyypeistä, jotka tarvitsevat lähikontaktia 24/7. Liika on usein merkki läheisriipuvaisesta tai mistä lie narsistisesta kontrollifriikistä.[/QUOTE]

Höpönlöpön, sinä et vaan ole vielä kohdannut sitä oikeaa. Sen oikean kanssa suhteen alussa ei voi nähdä liikaa. :)
 

Yhteistyössä