Miten varaton mies edes saa naisen ja vielä Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja Mies 2
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vonkaat vääriltä naisilta. Etsi jatkossa joku pitkäaikaistyötön yh-siiderivalas Hervannasta, Kontulasta tms niin se taatusti kelpuuttaa vähän vaatimattomammankin miehen.
 
vierailija
Ulkomaalaiset naiset ovat miehen elätettävinä ja tietyissä kulttuureissa mukana tulee koko vaimon sukukin elätettäväksi. Tiedoksesi, että suomalaiset naiset käyvät pääsääntöisesti töissä, joten ongelmia ei pitäisi tulla, mikäli pystyt itse elättämään itsesi, että ole siipeilijä.
 
Minua ei kiinnosta talo Helsingissä, vielä vähemmän kiinnostaa joku Audi. Ehkä olen sittenn tyhmä tjt, kun minua ei kiinnosta lombuukin paksuus, vaan monet muut seikat.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Minua ei kiinnosta talo Helsingissä, vielä vähemmän kiinnostaa joku Audi. Ehkä olen sittenn tyhmä tjt, kun minua ei kiinnosta lombuukin paksuus, vaan monet muut seikat.
Ihan sama vika mullakin. Eipä ole ikinä tullu kysyttyä ensiksi lompakon tilannetta saati muitten "statuksien" omistusta. Kyllä se kiinnostus määritellään henkilökemioilla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Ei naisen saadakseen tarvitse omistaa tuollaisia, mutta jos aloittaja luuleen naisen olevan vain pussien tyhjennystä varten, niin parempi tyytyä jatkossakin vain omaan käteen.

Tavatessani mieheni nuorena olimme molemmat tyhjätaskuja ja vielä vanhempiemme elätettävinä. Ei silloin vielä voinut tietää, miten omaisuus tulee karttumaan. Nyt 30 vuoden päästä ei edelleenkään olla rikkaita, mutta asutaan yhteisessä omakotitalossa, josta on lainaa vielä yli puolet maksamatta. Autoksi on kelvannut aina käytetyt, mutta toimivat perusmerkit. Samaan tyyliin on mennyt monien ystävienikin elämä. En tiedä yhtään, joka olisi valinnut miehensä lompakon perusteella.
 
Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus. :D
Kiinnostaa varmasti useimpia siinä määrin, että lähes jokainen haluaa löytää kumppanin, joka kykenee itse elättämään itsensä ja osaltaan mahdolliset tulevat lapset. Ei kukaan lähtökohtaisesti etsi hulttiota, joka ei pärjää omillaan.

Sen sijaan aika harva nainen Suomessa etsii nimenomaan hyvin toimeentulevaa miestä. Toki näitäkin löytyy, mutta vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Joo, eihän naisia kiinnosta ollenkaan miehen varallisuus. :D
No mä ainakaan en voi mennä moista asiaa yleistämään, kuten eräät, koska mua ei todellakaan hurmata jollain omaisuusluettelolla ja setelitukoilla. Itseasiassa toi toimii totaalisena turn offina, jos mies vöyhöttää ja pönkittää omaa olemustaan pröystäillen omaisuuksillaan.


Edelleenkin, henkilökemioilla on suuri merkitys :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Vierailija111
Olipa taas typerä provo tämäkin aloitus. No vastaan silti.

Kun me tapasimme miehen kanssa, niin hän oli hiljaittain eronnut. Mies asui vuokrakaksiossa teini-ikäisen tyttärensä kanssa, velkainen uudehko Volvo oli miehen auto tuolloin. Olemme molemmat kotoisin tältä pieneltä paikkakunnalta enkä ikinä haluaisi asua Helsingissä.

Miehen kanssa ostimme omakotitalo yhdessä, kumpikaan ei olisi sellaista ostanut ilman toisen tuloja. Eli ei mies mikään rikas tai hyvätuloinen ole. Ja miksi hitossa pitäisi olla joku Audi? Miehen Volvo on aivan loistava ajettava.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Omakotitalo Helsingissä on köyhille. Rikkailla on Eirassa tai Punavuoressa kerrostalon kattohuoneisto. Ja Audi? Tosissas? Bugatti ja Bentley on rahamiesten merkkejä. Audilla matkaa köyhät poliitikot jne.
 
vierailija
Omakotitalo Helsingissä on köyhille. Rikkailla on Eirassa tai Punavuoressa kerrostalon kattohuoneisto. Ja Audi? Tosissas? Bugatti ja Bentley on rahamiesten merkkejä. Audilla matkaa köyhät poliitikot jne.
Köyhäilyä semmoiset kattohuoneistot. Oikeasti rikkailla on omakotitalo Eirassa. Ja tosi rikkailla omakotitalo Kaivopuistossa, merinäköalalla totta kai.
 
vierailija
Jos olet tyhjätasku niin miksi tiirailet vain niitä kauniita naisia joilla muutenkin on vientiä? Sinussa se vika on kun kurkotat kuuta taivaalta. Tyydy tavalliseen naiseen niin ei tarvitse olla yksin.
 
vierailija
hm. minä tutustuin ihan tarpeeksi moneen ei-hyvin-toimeentulevaan mieheen ja jokainen oli jollain tavalla katkeroituneen oloinen naisvihaaja jonka mielestä "naiset haluavat miehestä vaan rahaa".
Lisäksi aina löytyi jotakin naputettavaa ulkonäöstä, kun en ole ulkomuodoltani mikään miss universum.

jostain syystä varakkaampia miehiä ei tunnu kiinnostavan tippaakaan se, kiinnostaako mua heidän rahat vai ei. Eikä koskaan ole tullut mitään törkyä koskien mun ulkonäköä.

voi tietysti olla sattumaa.
 
vierailija
hm. minä tutustuin ihan tarpeeksi moneen ei-hyvin-toimeentulevaan mieheen ja jokainen oli jollain tavalla katkeroituneen oloinen naisvihaaja jonka mielestä "naiset haluavat miehestä vaan rahaa".
Lisäksi aina löytyi jotakin naputettavaa ulkonäöstä, kun en ole ulkomuodoltani mikään miss universum.

jostain syystä varakkaampia miehiä ei tunnu kiinnostavan tippaakaan se, kiinnostaako mua heidän rahat vai ei. Eikä koskaan ole tullut mitään törkyä koskien mun ulkonäköä.

voi tietysti olla sattumaa.
Ainakin kun täällä palstalla kirjoittavia alemman sosiaaliluokan miehiä katsoo, niin valtaosa näistä on joko pahasti katkeroituneita (laasaslaiset "ikisinkut" yms) tai muuten vaan sekopäisiä tai outoja (esim. monen elämä tuntuu pyörivän lähinnä jonkun fetissin ympärillä).

Harva ihminen myöskään tietoisesti päätyy taloudellisessa mielessä pohjalle yhteiskunnassa, vaan taustalla on yleensä monenlaisia ongelmia, ei vähiten luonnevikoja.
 

Yhteistyössä