Miten vielä jaksan eteenpäin?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sulla on mahdollisuus, jos sitä todella haluat. Ja kysy mieheltä, miksi tämä ei lähde jos kerran sinä olet niin "huono" hänelle.
Lähinnä talous ja laina, rahatilanne määrää tän asian vielä toistaiseks. Mies ei lähde, koska ei halua olla "syyllinen" eroon eli olla se lähtevä osapuoli. Säilyy kasvot hänellä ihmisten edessä.
 
jipsi
No, minun mielestäni ihmisen on viimeinen pakko tehdä vain yksi asia elämässä-nimittäin kuolla. Eikä sitäkään minun ajattelutavan mukaan kannata oman käden kautta tehdä, kun se on kaikilla edessä joskus kuiteskin... Eli itse en minkään pakon edessä olisi liitossa, jossa ei ole mitään jäljellä. Lainat ym. on rahaa kuitenkin vaan... Asiat, jotka ratkeaa rahalla voi vielä jotenkin selvittää.

Voimia arkeen ap!
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja halit:
On surullisen paljon naisia, jotka eivät lähde paskan miehen luota taloudellisten asioiden takia. Voi kun tuo asia saataisiin muuttumaan. :hug:
Se ei aina ole niin yksioikoista... Vaikka varmasti tilanne muuttuisi parempaan, niin kyllä se taloudellinenkin tilanne sillä hetkellä ratkaisee yllättävän paljon...ikävä kyllä... Ainakin omalla kohdalla mietin tulevaa myös taloudellisesti, eikä ole helpottavaa ajatella jäävänsä itekseen muksujen kanssa jos siihen lisäksi lätkästään vielä liuta velkaa. Vaikka raha ei tee onnelliseksi, helpottaa se elämää ja arkea sen verta paljon että vaakakupissa tuntuu...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Te vaikuttaisitte olevan umpisolmussa. Tiedätkö syytä miksi mies on kylmä ja haukkuu? Mikä hänen sydämenpäällään on?

Ehkä voisit ottaa asian puheeksi ja kysyä, missä mättää?
Ei puhu, ei vastaa meileihin.
 
Todella hyvä ainakin että tiedostat että mies on se ilkeä, ettei (vielä ainakaan) ole onnistunut painamaan sun itsetuntoa ihan lyttyyn niin että syyttäisit kaikesta itseäsi. Mä olin joskus nuorempana suhteessa jossa mies haukkui mua jatkuvasti ja mä tyhmä uskoin että vikaa on oikeasti vaan mussa.
 

Yhteistyössä