miten voi olla mahdollista ettei tulos näytänyt mitään vaik oireita on????

  • Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti
täh
Soitin äskenvirtsakokeen tulokset.Kävin eilen lääkärillä kun tiistai illalla loppu antibiootti ja keskiviikkona alkoi taas oireet,alavatsakipu,alaselkäkipu ja pientä pakotuksen tunnetta virtsarakolla niin ja sit lämpöö 37,3. Antoi uuden eri kuurin,joku nitrofur-c ja käski ennen aloitusta käydä uudelleen kokeessa.Eli eilen illalla kävin siellä ja nyt soitin tulokset niin sanoivat että ei bakteerikasvua!!!! en käsitä.miten se voi olla niin.
 
g
Mulla ei koskaan selvinnyt mikä oli, kun kerran oli tosi pahat virtsiitin oireet. Luultavasti kyse oli siitä, että seksin jälkeen emättimen erite oli muuttunut happamemmaksi kuin se normaalisti on ja sitten joutunut virtsaputkeen ja aiheuttanut jonkun ärsytyksen. Meni sitten mulla itsekseen ohi. Gyne käski ostamaan Ovastin- emätinvoidetta ilman reseptiä apteekista.
 
vieras
Olitko juonut paljon päivän mittaan (kävit kokeessa siis illalla)? Mulle on ainakin sanottu, että jo kasvua on vähän, se ei silti näy välttämättä tuloksissa, jos on käynyt paljon vessassa.
 
ap
Ei ole sukupuolitautikaan nekin silloin testattiin.Alussa läyti virtsasta joku streptokokki agulagt.......en muista kunnol mikä.johon sain kuurin joka auttoikin kunnes kuurin loputtuu alkoi taas.sit uutta kuuria(erin nimistä kun eka) ei enää uttanutkaan ja palattiin siihen kuuriin mikä auttoi kunnes nyt sama juttu et oireet palasi mut ihmettelen et miks ei kokeesta se näkynyt enään??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olitko juonut paljon päivän mittaan (kävit kokeessa siis illalla)? Mulle on ainakin sanottu, että jo kasvua on vähän, se ei silti näy välttämättä tuloksissa, jos on käynyt paljon vessassa.
Ramppasin kyl vessassa koko päivän paitsi sit oli se 4 tuntii pissaamatta ennn koetta.
 

Yhteistyössä