mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29378350:
Ei kai Lipsun ikäiset niin fotosoppii kaipaakaan, ja valaistus nyt on tietty aa ja oo ku valokuvasta on kyse - silee on Lipsun poski kyllä - !!

mutta mun ikäisillä alkaa jo olla fosopista todellista hyötykäyttöö. :D
ei tosiaan huokoset hyppää silmille kun vetää kerran millä vaan ohjelmalla.

nuoruutta purkista :p
Näkisitpä miltä näytän kun olen viikon rypeny metässä kesäsin, kuten on tapana. Siinä on siloposket kaukana! Viikko makkaraa ja lihaa saa naaman kukkimaan ihmeellisellä tavalla.:D Sellasii kuvii en ikuna kehtais laittaa tänne.:x

Luonnonvalo on paras valaistus ottaa kuvia. Ei missään hiton nimessä mitään salamaa käytetä, jos haluaa hyviä kuvia.
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
No sitten myöhemmin laitat! mitennii oon vaativa:rolleyes:
Mä muistan yhden huban kuvan susta missä sulla oli ne vappulasit päässä!:D:heart:
Se onkin ainoa kuva minkä oon nähny.
Joskus aikaa sitten...?
zori, se oli täysfeikki, eli se oli netistä...en mää nii ruma sentäs ole... :LOL:

:O hope sou...

ethän sä nyt mitenkään kohtuuttoman vaativa ole, kyllä raippaa voi pitääkin vähän vilauttaa etten sanois, kepinpelko sitten viimeistään tainnuttaa uppiniskaisen palstalaisen psyykkiset puolustusjärjestelmät ja hän huomaa vilauttavansa kerta toisensa jälkeen...

:LOL:
ei hemm.... ruoka odottaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29378361:
ei ole tarvetta näyttää kuvaa.
Etkö koskaan laita?:O

Yli vuoden olen palstaillu, enkä oo ikinä nähny susta kuvaa.:(
 
Näkisitpä miltä näytän kun olen viikon rypeny metässä kesäsin, kuten on tapana. Siinä on siloposket kaukana! Viikko makkaraa ja lihaa saa naaman kukkimaan ihmeellisellä tavalla.:D Sellasii kuvii en ikuna kehtais laittaa tänne.:x

Luonnonvalo on paras valaistus ottaa kuvia. Ei missään hiton nimessä mitään salamaa käytetä, jos haluaa hyviä kuvia.
Eli niinkuin minä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29378400:
Joskus aikaa sitten...?
zori, se oli täysfeikki, eli se oli netistä...en mää nii ruma sentäs ole... :LOL:

:O hope sou...

ethän sä nyt mitenkään kohtuuttoman vaativa ole, kyllä raippaa voi pitääkin vähän vilauttaa etten sanois, kepinpelko sitten viimeistään tainnuttaa uppiniskaisen palstalaisen psyykkiset puolustusjärjestelmät ja hän huomaa vilauttavansa kerta toisensa jälkeen...

:LOL:
ei hemm.... ruoka odottaa
:stick: :stick: :stick: joku tilasi keppiä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29378400:
Joskus aikaa sitten...?
zori, se oli täysfeikki, eli se oli netistä...en mää nii ruma sentäs ole... :LOL:

:O hope sou...

ethän sä nyt mitenkään kohtuuttoman vaativa ole, kyllä raippaa voi pitääkin vähän vilauttaa etten sanois, kepinpelko sitten viimeistään tainnuttaa uppiniskaisen palstalaisen psyykkiset puolustusjärjestelmät ja hän huomaa vilauttavansa kerta toisensa jälkeen...

:LOL:
ei hemm.... ruoka odottaa

Tuhma tyttö!:stick: Puijasitkin vielä, prkl!:stick:
Paree on sit vilauttaa kans! Ehkä tilannetta helpottais ennakkoesittely yv-poksiin.|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29378424:
Eli niinkuin minä :D
Mitä se rimpsessa hienohelma siellä huutelee.:D:kiss: Meinaatsä että mä lähden patikoimaan jossakin hottispuutseissa sellasissa kalliissa sukkahousuissa, ja kasvot kauniina ja hiuksetkin laitettuna, TÄ!!!?.:stick:|O
 
Mitä se rimpsessa hienohelma siellä huutelee.:D:kiss: Meinaatsä että mä lähden patikoimaan jossakin hottispuutseissa sellasissa kalliissa sukkahousuissa, ja kasvot kauniina ja hiuksetkin laitettuna, TÄ!!!?.:stick:|O
Emmää nykkää oo tälläytyny, risaset farkut jalassa ja ihan normi toppi päällä ja kaiken kukkuraksi ilan meikkiä :O :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29378425:
jos unohtuu miltä oma naama näyttää niin vilkasen peiliin. en tarvii siihen palstaa.
No entäs me muut? Pitäs osata olla vähän empaattisempi hei.|O

Väitätkö, että et ole koskaan näyttänyt kuvaa kenellekään palstalaiselle? Tai laittanut kuvaasi kuvaketjuun?:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29378491:
Emmää nykkää oo tälläytyny, risaset farkut jalassa ja ihan normi toppi päällä ja kaiken kukkuraksi ilan meikkiä :O :LOL:
Kontioita ei varppina löydy jalasta, eikä shit-oilia mitä sivelen naamaan ettei yttiäiset syö.:xmas::D
 
"Sadie"
Helena ON kyllä iiiihana!!:)

By the way, miksen mä saa lainattua muiden viestejä ja vastattua niihi suoraan? Siis kun otan tosta et lainaa, nii en pysty kirjottaa niihi siihe alle si mitää. Hermo menee!
 

Yhteistyössä