mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

[QUOTE="Taika";29360116]Holalla ei ole nenää!
Peyoten silmät ovat syvällä päässä ja pienet pyöreät.(oisko kandennut vetää vetskari ylös asti kii?;)
Ja mikä ihme nimimerkki tuo Britney on!?! :D Ei kai kuvittele olevansa samaa näköä!HAHHAA![/QUOTE]

Siis todellakin kuvittelen! ;)
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29366559:
joo, tuo on jääny ilman kehuja ja nyt kostaa kaikille sen. :O
Mä aattelin enemmänkin, että se on se arka kohta, ettei pidä itsestään, kun aina kun silleen sanoo tämmösille, niin sieltä tulee ryöppynä jotain HV tai turpa kiinni.
 
Mun mielestä peyote ei ole nätti. Ihan tavallisen näköinen, liian laiha ja hänellä on pienet kuopalla olevat silmät. En ole näihin ketjuihin ennen vastannut, mutta nyt oli pakko sanoa kun vähän ärsyttää että sen väitetään olevan kateutta jos ei jonkun ulkonäöstä pidä.
Yleensä semmoinen suht normaali hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei koe tarpeelliseksi haukkua toisia ulkonäön perusteella.

Ymmärtäisin jos ko. olisi todellä ällöttävällä egolla varustettu henkilö joka olisi tehnyt "sitä saa mitä tilaa"-pyynnön.

Mutta vaikka en jaa peyoten ajatusmaailmaa niin enimmäkseen hän on mukava ihminen.

Ottaen huomioon minkä määrän hän saa paskaa niskaansa vain siitä että on avoimesti uskovainen ja välillä hieman hassu ulosantinsa kanssa, niin jotenkin tuntuu ylimääräiseltä että pitää vielä haukkua hänen kuvatkin.

Tuskin hänelle on päässyt muodostumaan mitään illuusiota siitä että hän on rakastettu palstalla kaikkien toimesta.
 
Uskovainen ei päästä suustaan tuollaista tekstiä mitä hän päästelee. Saisi lukea tarkemmin raamattunsa ja ihan ajatuksella.
Miten hänen uskovaisuutensa edes liittyy tähän?

Mun mielestä on epäreilua, että Peyotelle kuittaillaan ihan oikeasti jatkuvasti hänen uskostaan, vaikka hän ei itse sitä tuo paljoa esille tai yritä aivopestä ketään.
Hänen henkilökohtaisesta uskostaan siis kyse, eli en ymmärrä, miksi se joitain palstalaisia noin kovin jurppii.

Sitten ymmärtäisin hänen uskostaan kettuilun, jos hän itse toisi uskoaan jatkuvasti ilmi, pitäisi itseään sen vuoksi muita parempana ja yrittäisi saada muitakin kääntymään uskoonsa.
Mutta koska näin ei ole, mollaus antaa heikon kuvan ainoastaan tekijöistään.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Peyote
Uskovainen ei päästä suustaan tuollaista tekstiä mitä hän päästelee. Saisi lukea tarkemmin raamattunsa ja ihan ajatuksella.
sä haluaisitkin, että uskovaiset ois olemassa vaan sitä varten, että voisit sylkeä sitä pahaa oloasi. sinullehan ei saisi sitten vastata edes puolella sillä mitalla, millä sinä annt tulla tuutin täydeltä, vaan sulle pitäs puhua kauniisti ja rakastavasti, aina vaan. Sinä voisit sitten jatkaa sitä ilkeilyäsi, koska uskovaisethan on sun sylkykuppeja.

Herää jo unestas! Jos sä olet kaikille inhottava, ei kukaan tykkää susta, edes uskovaiset.
 

Yhteistyössä