mitenkäs teillä

vietetään hääpäivää? kumpi sen järjestää vaiko yhessä?

Meillä mä viime vuonna yritin järkätä meille kahden keskisen ajan, mutta ukko missas sen ja mä edelleen aika katkera siitä.. :'(
Ja nyt meillä onkin suht pieni vaavi joten ei sitä tänä vuonna pääse mihkään lähtemään.. No ehkäpä kenties joskus mekin kahden päästään jollei ton rakas mies keksi taas jotai.. :kieh: Kyl mä sitä siltikin rakastan sitä niin että sattuu :heart: :heart: :heart:
 
Me ollaan hääpäivänä käyty yleensä syömässä jossain, ei mitään 7- ruokalajin ateriaa hienossa ravintolassa, vaan ihan joku kiva paikka ja pienimuotoinen juhlahetki ja lapset olleet mukana.
Harvoin kun käydään ulkona syömässä, niin tuollainenkin tuntuu ihan juhlalta.
Muuten ei olla sen kummemmin juhlittu, vaan ennemminkin koetettu osoittaa enemmän huomiota toiselle ja ehkä jokin pieni lahja, ei mitään kallista vaan enemmänkin tuon huomion takia.
Muutenkin ollaan vain yritetty viettää yhdessä laatuaikaa ja tehdä asioita, jotka tuntuu kivalle, ilman mitään stressiä juhlimisesta.

:heart: :heart: :flower: :hug:
 
Meilläkään ei mitään erityistä. Joskus mennään koko perhe syömään jos on rahaa ja lahjaa en ole ikinä hallunnut ( rahat voi käyttää paremminkin) miestäni rakastan , Minun mielestä voi muutenkin osoittaa rakkautta esim. sanomalla hyvää hääpäivää rakas , enempää en tarvitse
 
pii-paa
Jes, jes. Ihan vaan kotosalla on täälläkin hääpäivät vietetty, jopa se ensimmäinen, hih! (En olisi nääs varmaan saanut raahattua könsikästäni muuten vihille, joten jos ei Muhammed tule vuoren luo niin tuodaan sitten vuori Muhammedin luo. Eikä maksanut paljon!)
Ehkä sitten kun alkaa tasalukuja sadella meille, täytyy järjestää jotakin hohdokkaampaa.
 
Meillä tän ekan järjesti varsinaisesti tuo ukkokulta vaan yhdessä mietittiin mikä olis kivaa. VAuva oli silloin 7kk ja rinnassa joten me käytiin syömässa kahdestaan. Sisko hoiteli sen aikaa. Just syöttövälin. Ja mukavaa oli.
 
anli
Kävin hakee mäkistä ateriat kotiin, oli just 8. hääpäivä. Aamulla halattiin tavallista pitempään. Joskus aikaisemmin ollaan käyty ravintolassa syömässä, mutta perhe alkoi kasvamaan niin ei ole tullut lähdettyä, on niin iso homma järjestää lapsenvahtia kun toinen on vielä rinnassa kiinni. Odotellaan tota täyttä kymppiä ;)
 
meillä on annettu yleensä lahjat ja käyty ulkona hienosti syömässä kahdestaan, erään kerran kutsuttiin lähisuku kakkukahville, kun nuorimmainen oli pieni otimme mukaanulos syömään ja sitten kun olivat isompia mies järjesti yllätys hotelliviikonlopun hääpäivänä. Nyt kun on vaavi ,niin käytiin syömässä ja katseltiin kotona leffoja ja syötiin kahden täytekakkua. Isommat järjestettiin viettämään omia juhliaan tädille. :kieh: =) B)
 

Yhteistyössä