Mites meinaatte Perjantaita viettää?

  • Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
KOhta just pitää lähteä kauppaan, sitten imuroida pikaisesti, viedä lapset parturiin ja uimatreeneihin, hakea kaveri lapsille yökylään, laittaa jotain mukavaa iltapalaa ja seitsemältä lösähtää katsomaan Masterchef goes largen ratkaisuhetken, vaikka tiedänkin jo kuka voittaa =) Mutta muuten on ihan löysä päivä
:D
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jos raskaustesti näyttää negatiivista niin tokihan mie vedän perseet olalle... Miehen isä kuoli eilen illalla ja minua ketuttaa senki takia... Mies vaan aiko lähteä töihin kaikesta huolimatta.
voimia :hug:
 
en tiiä viel ku ukko ja poika nukkuu viel....ukolla vapaapäivä ja toivoisin että jotain kivaa voitais puuhata mut luulempa et istutaan kotona kun ei toi ukko oo koskaa innokas lähtee mihkää...tai tekemään mitään mut peukut pystyssä täällä
 

Kaupassa pitää käydä ja varmaan käydään samalla reissulla pyörähtämässä kylille saapuneen tivolin alueella. Hamppareita olis tarkoitus väsätä ja mies menee sitten kun lapsi on nukkumaan saatu käymään naapurissa, kun siellä kaverit on saunailtaa viettämässä. Eli mä saan hallita kaukosäädintä illan! Hömppää!! B)
 
en tiiä viel ku ukko ja poika nukkuu viel....ukolla vapaapäivä ja toivoisin että jotain kivaa voitais puuhata mut luulempa et istutaan kotona kun ei toi ukko oo koskaa innokas lähtee mihkää...tai tekemään mitään mut peukut pystyssä täällä
missä mun nimimerkki on???
 
Nooh, toivottavasti me EI lähdetä iltapäivällä sairaalaan nestetippaan.
Jos kaikki menee hyvin, niin neljän jelkeen mennään vaan viikonloppukauppaan hakeen karkkipäivänamit. Jos ei mee hyvin, niin mennään Kanta-Hämeen Keskussairaalaan Hämeenlinnaan.
Pitäkää peukkuja, että pojan verikoetuloksissa ois tapahtunut käänne parempaan.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jos raskaustesti näyttää negatiivista niin tokihan mie vedän perseet olalle... Miehen isä kuoli eilen illalla ja minua ketuttaa senki takia... Mies vaan aiko lähteä töihin kaikesta huolimatta.
Joillekin se on tapa selviytyä.
Niinhän se on... Kovin on rauhallinen ollu muutenki, onnellinen ku isänsä pääsi nopeasti pois ku oli niin sairaski, ei tarttenu jäähä letkuihin makaamaan sairaalaan, edessä ois ollu jalan amputoiminenki.
Vaikkei se appiukko vanhakaan vielä ollu, reilu 60v... :/
 
Vien pojan kohta ryhmikseen.Ja mulla on aivan liian paljon vapaa aikaa tiedossa.Sunnuntaihin asti,sillon pitäs töihin mennä.Ja poika kotiutuu kans vasta sunnuntaina.Joo viittisköhän sitä mennä ittekseen uimaan... :whistle: ainiin...hierojalle menen 11.00.Eilen siivosin että sitäkään ei tarvi tehä...mitähän minä teen...?menen koirien kanssa sitten lenkille varmaan kans...hieman sekavaa selostusta...
 
No kuhan tuo vauveli suvaitsee herätä, lähdetään lasten kanssa mun vanhemmille. Siellä on mun veliki käymässä viimeisillään raskaana olevan vaimonsa kanssa ja sit mun sisko tulee myös. Ihanaa nähdä rakkaita :heart:
Sit olis vielä tietty kauppahommat ja illalla vaan kotona elbailua&mussutusta koko perheellä :)
 
Eipä taida olla kummonen viikonloppu edessä...
Viime viikonloppuna oli tyttö kuumeessa ja nyt esikoinen. :headwall: :headwall:
Tulis nyt edes kuopus samaan syssyyn esikon kanssa,ettei oo sit ens viikonloppuna kuopus kipeenä....
 

Yhteistyössä