Mites sitten tää nykyajan poikain muoti.Housut roikkuu niin, että aluhousut näkyy puoleksi.

Ego
[QUOTE="vieras";22178638]Juuri sen takia, koska se on susta ällöä. Sillä tavalla ollaan vastoin sun odotuksia ja se on hienoa.[/QUOTE]

Niin..muaks sullekkin..Mun mielestä alusvaatteet ovat alusvaatteet. Ei niitä tarvi kellekkään esitellä. Siitä vaan mun puolesta mutta toivotaan että muotiin ei tule tissiliivit t-paidan päälle.:LOL:
 
sitä odotellessa...
[QUOTE="vieras";22178613]Ei tuo ole mitään muotia nykyään, vaan ne housut PITÄÄ olla perseen alapuolella, siten et pakarat ovat ulkopuolella housuista, parhaimmillaan housut ovat polvitaipeessa, mut se muoti on vielä tuloillaan[/QUOTE]

:LOL:

Mahtaa olla hienoja kävelytyylejä myös tuloillaan... :D
 
"vieras"
Niin..muaks sullekkin..Mun mielestä alusvaatteet ovat alusvaatteet. Ei niitä tarvi kellekkään esitellä. Siitä vaan mun puolesta mutta toivotaan että muotiin ei tule tissiliivit t-paidan päälle.:LOL:
Siis kyse ei ollu henkilökohtaisuudesta, vaan siitä että se herättää ällötystä ylipäätänsä ja se on sen tarkoituskin, poiketa normeista.
Tuo et housut on pepun alla on vankiloista lähtöisin oleva tapa joka on levinnyt muodiksi ja aiheuttanut lukuisten ihmisten kuoleman. Poliisit tapaavat ampua tuolla tavalla kulkevia n*eekereitä, mutta he eivät halua luopua identiteetistään siltikään.
Se että joku nuori suomessa matkii n*eekeri/vankila muotia, se on sit jo eri juttu. Tuo kun yhdistetään vallloissa rikollisuuteen ja huumeisiin, ylipäätänsä aseisiin ja tappamiseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22178726]Enemmän mua oksettaa naiset jotka on tunkenu ne liikakilot tiukkoihin housuihin ja toppeihin BRRRBBBBB::::[/QUOTE]

Tai ne pikkulikat napapaidoissaan ja vyötärö housuissaan kun maha pullottaa kuin raskaanaolevalla =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22178760]Tai ne pikkulikat napapaidoissaan ja vyötärö housuissaan kun maha pullottaa kuin raskaanaolevalla =)[/QUOTE]
Joo siideri maha ja sokerin pilaama valkoinen iho naamassa.
 
Ego
[QUOTE="vieras";22178711]Siis kyse ei ollu henkilökohtaisuudesta, vaan siitä että se herättää ällötystä ylipäätänsä ja se on sen tarkoituskin, poiketa normeista.
Tuo et housut on pepun alla on vankiloista lähtöisin oleva tapa joka on levinnyt muodiksi ja aiheuttanut lukuisten ihmisten kuoleman. Poliisit tapaavat ampua tuolla tavalla kulkevia n*eekereitä, mutta he eivät halua luopua identiteetistään siltikään.
Se että joku nuori suomessa matkii n*eekeri/vankila muotia, se on sit jo eri juttu. Tuo kun yhdistetään vallloissa rikollisuuteen ja huumeisiin, ylipäätänsä aseisiin ja tappamiseen.[/QUOTE]
..varmaan näin..mutta itse ajattelen just että miksi ihmeessä pitää näkyy sitten alkkarit. Pahimmassa tapauksessa housut ovat niin alhaalla löysyyden takia että hirvittää koska putoo. Mutta siis itse katon asian "vanhoilliselta" kantilta. Muoti on muotia ja toivotaan ettei nyt ihan hullutteluksi menisi. Tuli mieleen että eiks persus jäädy helpommin talvella kun päällyshousut ei oo kunnolla jalassa?
 
"vieras"
..varmaan näin..mutta itse ajattelen just että miksi ihmeessä pitää näkyy sitten alkkarit. Pahimmassa tapauksessa housut ovat niin alhaalla löysyyden takia että hirvittää koska putoo. Mutta siis itse katon asian "vanhoilliselta" kantilta. Muoti on muotia ja toivotaan ettei nyt ihan hullutteluksi menisi. Tuli mieleen että eiks persus jäädy helpommin talvella kun päällyshousut ei oo kunnolla jalassa?
Alunperinhän se on lähtenyt siitä et isot ja löysät housut ovat rennot jalassa.
Tuo et ne on polvitaipees tai pepun alla on enemmänkin siitä syystä tullut, et vankiloissa ei saa pitää vyötä joten housut tippuu sen takia.
Teinit vaan pitää sitä coolina ja haluaa kans matkia samaa, toki vyö estää ettei housut tipu nilkkoihin. Ja mitä enemmän se järkyttää vanhuksia tms. vanhoollisia niin sen mieluummin tuota suositaan, siksi housut tulee olemaan kokoajan alempana.
Toki talvi varmaan tuon muodin katkaisee suomes, peppuhan siinä jäätyy ja housut täyttyys lumella =)
 
Ego
[QUOTE="vieras";22178819]Alunperinhän se on lähtenyt siitä et isot ja löysät housut ovat rennot jalassa.
Tuo et ne on polvitaipees tai pepun alla on enemmänkin siitä syystä tullut, et vankiloissa ei saa pitää vyötä joten housut tippuu sen takia.
Teinit vaan pitää sitä coolina ja haluaa kans matkia samaa, toki vyö estää ettei housut tipu nilkkoihin. Ja mitä enemmän se järkyttää vanhuksia tms. vanhoollisia niin sen mieluummin tuota suositaan, siksi housut tulee olemaan kokoajan alempana.
Toki talvi varmaan tuon muodin katkaisee suomes, peppuhan siinä jäätyy ja housut täyttyys lumella =)[/QUOTE]

:) ookoo.
 
......
[QUOTE="vieras";22178819]Alunperinhän se on lähtenyt siitä et isot ja löysät housut ovat rennot jalassa.
Tuo et ne on polvitaipees tai pepun alla on enemmänkin siitä syystä tullut, et vankiloissa ei saa pitää vyötä joten housut tippuu sen takia.
Teinit vaan pitää sitä coolina ja haluaa kans matkia samaa, toki vyö estää ettei housut tipu nilkkoihin. Ja mitä enemmän se järkyttää vanhuksia tms. vanhoollisia niin sen mieluummin tuota suositaan, siksi housut tulee olemaan kokoajan alempana.
Toki talvi varmaan tuon muodin katkaisee suomes, peppuhan siinä jäätyy ja housut täyttyys lumella =)[/QUOTE]

"Alunperinhän se on lähtenyt siitä et isot ja löysät housut ovat rennot jalassa." alunperin on kyllä lähtöisin siitä, kun ei ollut rahaa hirveemmin, niin on ostettu isompia vaatteita, jotta niitä voi käyttää pitkään vaikka kuinka kasvaisi.
Eikä kyllä ole talvi tähänkään mennessä näyttänyt estävän housujen roikottamista...
 
---
Ihanaa kun tädit kauhistelee aina vaan nuorison juttuja. Puolet perseestä näkyi jo ysärillä milloin mekin oltiin nuoria, kundien alushousumerkin näki jo usean metrin päästä. Mitä väliä.
 
Nika93
Rento, virallinen, rock, fruittari..

"Siis kyse ei ollu henkilökohtaisuudesta, vaan siitä että se herättää ällötystä ylipäätänsä ja se on sen tarkoituskin, poiketa normeista."

Itse olen hoppari & tyttö ja hip hop on elämäntyylinä minussa yhtä pysyvä osa kuin sukupuoli.
Tarkoitus ei ole ällötyksen herättäminen vaan oma tyyli. Oletko yrittänyt miettiä mitä esim, fruittarit koittavat pukeutumisellaan viestiä? Tarvitseeko erityistä syytä käyttää värejä?

Pukeutumistyylini kertoo ihmisille että kuuntelen räppiä enkä välitä muiden mielipiteistä.
Kuuntelen myös monia muita musiikkityylejä ja käytän myös normivaatteita sekaisin mutta löysistä housuista ja isoista kaula-aukoista en luovu.

Hip Hopin sanoma on yleinen hyväksyntä (mustien & valkoisten musaa), asenne, rehellisyys itseä kohtaan, ja se ettei ystäviä jätetä. Onhan lyriikoissa kaikkea.. väkivaltaa, pervoilua.. mutta myös rakkauslauluja yms.

Olen ollut näissä ympyröissä syntymästäni lähtien isoveljen ansiosta ja missään muissa porukoissa ei tunne sellaista yhteenkuuluvuutta. Siksi vähän ärsyttää että vastakulttuurista meinasi tulla valtavirtaa. Onneksi se meni muodista!

PS. Petri Nygårdia ei pidä lukea räppäriksi. korkeintaan pop hoppariksi.
 
ysärin teini
vaikka onki vanha aihe mutta vahingossa eksyin googlen kautta tänne niin alko naurattaan tää teksti. no itse olen pitäny löysiä vaatteita 15 vuotta eikä itseä ainaskaan kiinnosta mitä muut minusta ajattelee. tosin ei näy alushousut kun isot hupparit pitää huolen siitä. teininä kyllä meni ehkä osakseen muodin takia mutta nykyään tämä on yks osa minua enkä ole luopumassa siitä.

ja kumma jos löysiin vaatteisiin pukeutujat ällöttää teitä mutta muut ei
 

Yhteistyössä