mitkä hiton synttäritarjottavat noi oli???

  • Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
Jos on ollut erilaisia kasviksia ja dippiä, sekä leipäjuustoa lakoilla, onhan ne ihan kivat tarjottavat, mä tykkäisin itse lasten kanssa syödä vaikka leffaa katsellessa.

Mutta kyllähän yleisesti odotetaan synttäreillä olevan makeaa, karkkia, kakkua jne.
Jos vanhemmat siellä ovat halunneet tarjota terveellisempää, ettei koko lapsijoukko ole sokeripöllyssä ja vain juokse ja riehu?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Jos on ollut erilaisia kasviksia ja dippiä, sekä leipäjuustoa lakoilla, onhan ne ihan kivat tarjottavat, mä tykkäisin itse lasten kanssa syödä vaikka leffaa katsellessa.

Mutta kyllähän yleisesti odotetaan synttäreillä olevan makeaa, karkkia, kakkua jne.
Jos vanhemmat siellä ovat halunneet tarjota terveellisempää, ettei koko lapsijoukko ole sokeripöllyssä ja vain juokse ja riehu?
Eikö silloin ole paree jättää kutsumatta. Meillä lapset eivät söisi moisia tarjottavia.
 
Kasvikset ja dippi on ihan hyvä ALKU, mutta vähän vajaaksihan se jää... :whistle: Harvempi lapsi leipäjustoa mielellään vetää. Jännä kyllä, että tuollaiset tarjoilut kaverisynttäreillä! Tuosta kakusta olen kyllä sitä mieltä, että se ei ole mitenkään oleellinen osa kaverisynttäreitä, koska useimmat lapset ei sitä syö kuitenkaan (ainakaan meidän lähipiirissä ) - meillä on kaverisynttäreillä ollut jätskibaari ja sipsit ja karkit jne...
 
vieras
Oletko varma, että ei ole ollut muuta tarjottavaa? Jos on esimerkiksi ollut suolaiset toisessa pöydässä ja täytekakku jossain toisessa pöydässä. Tai oliko lapsesi loppuun asti synttäreillä, jos olisivat myöhemmin vasta laittaneet makeaa tarjolle.

Itse olin hiljattain synttäreillä, jossa oli tarjolla ranskiksia ja nakkeja ja jälkiruoaksi jäätelöä. Minusta tosi hyvä ratkaisu, lapset eivät muuta kaivanneetkaan. Ei todellakaan tarvitse olla täytekakkua ja monen sortin pullaa ja keksiä ja karkkeja.
 
jos noi on perheen herkut, ei kaikki syö karkkeja ja jäätelöä ym edes synttäreillä..

ihan ok et joku "uskaltaa" olla erilainen eikä tee synttäreistä mitään superhyeper-varustekilpailua. eihän se tarjoilu se tärkein asia synttäreillä ole..toivottavasti ainakaan..
 
vieras
Meillä ei synttäreillä kelvannut kakku edes maistamiseen saakka, niin päätin etten toiste turhaan leivo. Jäätelö sen sijaan tekee aina kauppaansa.

En kyllä ole lapsilta kysellyt, mitä toisten synttäreillä on. Mutta olen opettanut, että kaikkea maistetaan ja ollaan kohteliaita.

Minusta se joka tuossa väärin teki, oli ne irvailevat lapset - ja vanhemmat, jotka ovat opettaneet irvailemaan jos ei saa just haluamaansa on se sitten kakkua tai karkkia :kieh:
 
ap
no ei ollut mitään muuta kuin noi mitä luettelin, ihan loppuun asti poika siellä juhlissa oli. ja tää synttärisankari on ainakin meillä käydessään syönyt ite ihan hyvällä halulla kakkua, keksiä, karkkia ja muuta. mutta saattoihan noi tietysti olla sen omia herkkuja, mistä sen tietää. 8-vuotissynttäreistä oli kyse.

ja kyllä tosiaan terotin omalle pojalle, että vaikka juhlissa tarjottais mitä niin arvostelemaan ei aleta ja tiedän ettei tuo niin tekiskään. ja poika ite sanoi että sitäkin harmitti kun ne muut oli alkaneet ilkkua. :(
 
mm
Vihannesdippi ja leipäjuusto meni meillä ainakin 7-vuotiaan juhlissa loppuun ihan hetkessä. Kaikki lapset tykäsi tosi paljon.
Joskin ne oli vaan alkuun ja sen jälkeen tuli pöytään keksit, mokkapalat ja jätski.
 

Yhteistyössä