Mitkä hommat teillä jäis tekemättä jos et ite niitä tekisi?

kukaan ei
-pesis vessaa
-pesis pyykkiä
-siivoais kaappeja
-kävis ruokakaupassa
-linttais maitopurkkeja :kieh:
-maksais laskuja
-järjestelis tärkeitä papereita

Juu-uu, jonkunlainen itsepönkittämistarve mulla tänään kai on :whistle: :saint:

Jos mies ei tekis niin kukaan ei
-korjais autoja
-tekis kodinremontteja
-veis roskia
-leikkais ruohoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä en ehkä olis tuommoisessa suhteessa....

Meillä tehdään kummatkin kaikkea. Ja ollaan sen verran itsenäisiä, ettei kyllä mikään jäis tekemättä. ;)
Ehkä käsitit tämän kuitenki vähän liian kirjaimellisesti. Ei mekään sentään ihan niin avuttomia olla, etteikö nuo asiat oikeesti hoituis ilman toista :D

 
Turkilmas
Meillä mies ei oikein perusta pölyjen pyyhkimisestä tai joidenkin pintojen (seinät,ovet,keittiön kaakelit yms.) puhdistamisesta.

Niin ja puhtaat vaatteet mies laskostaa jokaiselle meille omiin kasoihin ja laittaa vaan jollekin hyllylle kaappiin. Ei siis housuja omalle hyllylleen ja kalsareita omaan laatikkoonsa yms.

Ainiin...vielä yks juttu: kun pääsin sairaalasta, niin meidän kukat oli aika heikossa hapessa. Eli mun ihanat orkideat olis kukkien hautausmaalla jos niitä en hoitaisi.
 
vieras
auton saa mies korjata mutta itse pitää osata katsoa öljy, pissapoika ja nesteet.
ruohon leikkasin viime kesän minä koska se kuluttaa paljon kalorioita=)
kaikki muu hoitu kummaltakin halon hakkuuta myöten.
 
tuhlaajatytär
Vessapaperi olis aina loppu.Jääkaapista löytyisi mielenkiintoisia ruokia, joita lapset eivät söisi mm.sushia.
Jos mies ei tekisi niin lapset nukkuisivat aamulla aina pommiin (itse menen aina niin aikaisin töihin) ja tiksikone olisi tyhjentämättä.....ja jäisin ilman ihania haleja
 
vieras
Tiskikoneen noi tyhjäis ja täytäis, luultavasti, mutta kaikki muu jäis tekemättä! Eli lopulta ei olis mitään tyhjennettävää tai täytettävää kun söisivät pelkkää mikro-ruokaa niistä mikro astioista...
 
-täyttäs tiskikonetta ja tyjentäs sitä
-pyykin pesu ja viikaus
-petivaatteiden vaihto
-kaupasa käynti
-laskujen pitäminen ajan tasalla

siis mä teen oikeestaa kaiken muun paitsi lumityöt,autoon kuuluvat jutut ja sen "virallisen työn"..sanotaa ny näin... :/
 

Yhteistyössä