Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

Onko niissä alennusmyyntiä, sesonkituotteita (ota hyvä kesämies), hulluja päiviä?

Onko puolison löytäminen tuon termin keksineelle jotain markkinatouhua, kilpailua? Kai se baarissa voi siltä näyttäytyä.

Mä uskon yksittäisiin kohtaamisiin. Siihen että kun lopettaa vimmaisen etsimisen niin saattaa sen oikean löytää vaikka junamatkalta, harrastuksen parista jne. (siis treffipalstat on ok). Vaikka Kaksplussalta. Mistä lie.
 
vierailija
No se MasterDon.com -koodaaja, jolla rillit on paksut ja iho huono, EI SAA naista sillä että istuu metromatkoilla töihin. Mutta nainen (ellei tosi ruma) saa kyllä seuraa jopa bussimatkalta, kuten siinä Instrumentariumin mainoksessa.

Tämä tarkoittaa sitä markkinaa.
 
No se MasterDon.com -koodaaja, jolla rillit on paksut ja iho huono, EI SAA naista sillä että istuu metromatkoilla töihin. Mutta nainen (ellei tosi ruma) saa kyllä seuraa jopa bussimatkalta, kuten siinä Instrumentariumin mainoksessa.

Tämä tarkoittaa sitä markkinaa.
En mä vaan saa. Missä todellisuudessa te elätte?

Muoks. Enkä mä nyt ihan hirvittävän ruma ole...
 
En mä vaan saa. Missä todellisuudessa te elätte?

Muoks. Enkä mä nyt ihan hirvittävän ruma ole...
En mäkään tajua. Ei tasan ole sen helpompaa (ainakaan paljoa) naiselle. Toki jotain känniörisijöitä voi tulla sönköttämään, tosin nekin menee nykyään nuoremmille, mikä on vaan hyvä. :)

Mut joo, parisuhteessa itse elän, enkä ole kokeillutkaan mitä tapahtuisi jos vetäisin ykköset päälle ja lähtisin yöelämään. Luultavasti ei mitään.

Itekin ihmettelen tätä markkinamenoa. Niinkuin parisuhde olisi jotain kauppatavaraa. Sitä menettää sydämensä kenelle sattuu, oli sillä markkina-arvoa tai ei. Sydän ei markkina-arvoja pohdiskele.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Se on se antamis ja ottamis diili, se mikä lopulta vaan syö eikä anna paljookaan.
Mutta antaa se niille jotka laskee sen luvuissa tai hyödyissä. "Maksuina" ja vaatimuksina.
Rakkauden kanssa sillä ei ole kai paljonkaan tekemistä.

Kaikki on kaupan.
 
Totuushan on että naiset pitää rimaa liian korkealla.
Numeroihin heijastettuna voisi olla että 5:sen nainen haluaa 9:in miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu. Sitten 6:n nainen haluaa vain 10:n miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu, kas kun sillä kympin miehellä on sata kympin naista perässä.

Poikkeuksena alkoholistit, sekakäyttäjät jotka hakkaavat aina naistansa. He saavat aina naisia.
 
Totuushan on että naiset pitää rimaa liian korkealla.
Numeroihin heijastettuna voisi olla että 5:sen nainen haluaa 9:in miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu. Sitten 6:n nainen haluaa vain 10:n miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu, kas kun sillä kympin miehellä on sata kympin naista perässä.

Poikkeuksena alkoholistit, sekakäyttäjät jotka hakkaavat aina naistansa. He saavat aina naisia.
Just.
 
vierailija
Totuushan on että naiset pitää rimaa liian korkealla.
Numeroihin heijastettuna voisi olla että 5:sen nainen haluaa 9:in miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu. Sitten 6:n nainen haluaa vain 10:n miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu, kas kun sillä kympin miehellä on sata kympin naista perässä.

Poikkeuksena alkoholistit, sekakäyttäjät jotka hakkaavat aina naistansa. He saavat aina naisia.
Totuus on, että myös miehet pitävät rimaa liian korkealla. Jokainen peräkamarin lökäpöksy haaveilee täydellisestä missistä. Tavisnaiset eivät kelpaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja famipala
No se MasterDon.com -koodaaja, jolla rillit on paksut ja iho huono, EI SAA naista sillä että istuu metromatkoilla töihin. Mutta nainen (ellei tosi ruma) saa kyllä seuraa jopa bussimatkalta, kuten siinä Instrumentariumin mainoksessa.

Tämä tarkoittaa sitä markkinaa.
Miksi naisista sitten pitää valita ne kauniit mainoksiin eikä samanlaista mitä jostain miehestä samassa mainoksessa?
Miksi ei voisi olla toisinpäin? Miksi naisesta pitää aina tehdä se kaunis eikä miehestä?
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri ja papumössö
vierailija
Totuushan on että naiset pitää rimaa liian korkealla.
Numeroihin heijastettuna voisi olla että 5:sen nainen haluaa 9:in miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu. Sitten 6:n nainen haluaa vain 10:n miestä mitä ei tietenkään ikinä tapahdu, kas kun sillä kympin miehellä on sata kympin naista perässä.

Poikkeuksena alkoholistit, sekakäyttäjät jotka hakkaavat aina naistansa. He saavat aina naisia.
Aika ristiriitaista, että naiset pitää rimaa korkealla, ja kuitenkin nuo luottelemasi paskat miehet saa aina naisia?
 
vierailija
Miksi naisista sitten pitää valita ne kauniit mainoksiin eikä samanlaista mitä jostain miehestä samassa mainoksessa?
Miksi ei voisi olla toisinpäin? Miksi naisesta pitää aina tehdä se kaunis eikä miehestä?
Koska tämä on edelleen miesten maailma. Sen näkee mainoksistakin. Naiset joutuu vaan tyytymään hakemaan silmän (ja muun) ilonsa muualta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kauniit pojat tuo mieleen tyypit pikkusormi pystyssä.
Ehkä miehille mutta tuskin naisille.
Mutta jos naiset on aina kauniita ja hyväkroppaisia mainoksissa ja miehet jotain päinvastaisia kuten tuossa yhdessä kommentissa niin onko ihme että esim jotkut teinit voi saada jotain "näköpaineita" itsestään?
Luulenpa että tytöt on muutenkin herkempiä tuollaisille kuin pojat. Tytöille ja niiden ulkonäköön laitetaan muutenkin liikaa "paineita".
 
Ehkä miehille mutta tuskin naisille.
Mutta jos naiset on aina kauniita ja hyväkroppaisia mainoksissa ja miehet jotain päinvastaisia kuten tuossa yhdessä kommentissa niin onko ihme että esim jotkut teinit voi saada jotain "näköpaineita" itsestään?
Luulenpa että tytöt on muutenkin herkempiä tuollaisille kuin pojat. Tytöille ja niiden ulkonäköön laitetaan muutenkin liikaa "paineita".
liikaa kirjaimia aiheesta joka ei edes kiinosta. :oops::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Miettikääs, jos kaikki naiset ja miehet olisivat vain samannäkösiä.

No jos vaikka yhtäkkiä maailmassa tapahtuisi jotain, ja me kaikki tiputtaisimme yllättäen jonkinlaiset lasit päästämme ja katsoisimme toisiamme, näyttäisimmekin kaikki joltain aivan samannäköisiltä pallopäiltä. Ollaan vaikka kaikki vihreitä tai värikkäitä. Samanlaisia joka tavalla, kopioita kuitenkin.

Mihin silloin toisissa keskittyisimme?

Echo sais muuten mun puolesta avata vaikka joka päivä jonkinmoisen ketjun. Tykkään echon mietteistä ja ajatuksista.
Sanoimpa samalla vaan.
 
Totta. Miehen pitää olla rouhee!
Ja sen näkönen että möröt juoksee karkuun.:love:
Karvojakin sais olla.:coffee:

Metroseksuaali oo mies eikä mikään!:coffee:
Mulla ei ole rintakarvoja mutta kukaan, ei kukaan mörkö tule häiritsemään lasteni yötä. Ovat kysyneet kummituksista jne, olen vastannut että ne ei uskalla tulla tänne kun mie olen täälä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Miettikääs, jos kaikki naiset ja miehet olisivat vain samannäkösiä.

No jos vaikka yhtäkkiä maailmassa tapahtuisi jotain, ja me kaikki tiputtaisimme yllättäen jonkinlaiset lasit päästämme ja katsoisimme toisiamme, näyttäisimmekin kaikki joltain aivan samannäköisiltä pallopäiltä. Ollaan vaikka kaikki vihreitä tai värikkäitä. Samanlaisia joka tavalla, kopioita kuitenkin.

Mihin silloin toisissa keskittyisimme?

Echo sais muuten mun puolesta avata vaikka joka päivä jonkinmoisen ketjun. Tykkään echon mietteistä ja ajatuksista.
Sanoimpa samalla vaan.
jos ei palstamamma silti löytäis toisesta mitään vikaa niin ihmettelisin suuresti. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä