Mitkä vaunut? Vaihtoehtoja 11 kappaletta...

  • Viestiketjun aloittaja vaihtoehtoja on 11 kpl
  • Ensimmäinen viesti
vaihtoehtoja on 11 kpl
Eli siis meidän pitäisi vaunut ostaa, mutta ei tiedetä mitkä. Vaihtoehtoja meillä on 11kpl. Ajattelin jos te voisitte ja jaksaisitte kertoilla minulle kokemuksia hyviksi toteamistanne vaunuista.
Meillä vaihtoehtoina on:
- Emmaljunga Mondial duo kombi ja Edge duo kombi (Classic Chrome rungolla)
- Emmaljunga City Cross
- Emmaljunga Nitro City
- Concord Neo Quantum
- Stokke Xplory
- Brio Go
- Brio Happy (puhkeamattomilla renkailla ja teleskooppi säädöllä varustetulla rungolla)
- Britax B-dual
- Teutonia Spirit S3 (kolmipyöräiset)
- Bugaboo Cameleon
Ns. "perusvaunuja" noista ovat Emmaljungan Mondialit, Edget City Crossit, sekä Brion Happyt. Muut ovat jollain tapaa "erilaisia". Emmaljungan Nitro Cityt, Brion Go:t ja Britaxin B-dualit ovat aika lailla samanlaisia kuin Brion Happyt ja Emmaljungan City Crossit, mutta vain pienemmillä kääntyvillä etupyörillä. Teutoniat ovat kolmipyöräiset. Bugaboot "kuppimaisella" istuinosalla ja pienillä kääntyvillä etupyörillä. Stokken vaunuissa istuinosa on normaalia korkeammalla ja niissä on pienemmät kääntyvät etupyörät. Concordit eivät välttämättä ole kovinkaan tunnettu merkki, mutta Sasiman sivuilta löytyy jotakin tietoa. Concordeissa on myös pienemmät kääntyvät etupyörät, mutta muuta "erikoista" en niissä näin äkkiseltään huomannut.

Nyt vaan mielipiteitä noista vaihtoehdoista ja kertokaa mikä miellyttää teitä eniten ja MIKSI?! Jotkut noista vaihtoehdoista meille sitten tulee, mutta vielä on auki, että millaiset.

Joten apuja saa ja pitää antaa vaunujen valitsemisessa! Ja kiitos siitä! Kaikki apu on tarpeen!
 
vaihtoehtoja on 11 kpl
[QUOTE="vieras";23917920]Ethän oo tosissas? Mä en valitse autoanikaan noin tarkasti. ;)[/QUOTE]

Saattaisiko asiaan vaikuttaa kenties se, että en ole ikinä ollut nopea päätöksissäni tai se, että ensimmäistä kertaa olemme vaunuja katselemassa, ja haluan olla varma päätöksessäni. :D
 
britax B-dual, näyttävät pitkäikäisiltä. Concord on täällä meillä päin suosittu vaunumerkki ja hyviltä näyttää. itse en tavallisia hyökkäysvaunuja, eli emmaljungia sun muista ostaisi jos asutte kaupungissa, maalla asia on erikseen.
 

Yhteistyössä