Mitralaisuus, Jeesus-kandidaatit ym.kristinuskon kilpailijat antiikin aikoina

9mmmm
ysimilliselläkin ramatun sana hukassa. Ei siellä åuhuta omenasta mitään. Sinun puheessasi on käärmeen sihinää, sinä nimittäin vääristelet raamatun sanaa juuri niin kuin raamatussa kerrotaan saatanankin sanovan istuttamalla epäilyksen siemenen, "onko Jumala todellakin sanonut?", siintä syntiinlankeemus lähti.
tjaah omena opetus kuitenkin ois ollu järkevin ja noh jos se upuu niin hullumaksihan se sitten menee taas kerran. Esimerkkei mutta mutta se siitä aiheesta tää oli tosiaan mitralaisuudesta keskustelu jätämpä teijät puhumaan niistä.

Toki suurimmat synnit on ahneus ,kateus, viha tositen erotteleminen ja jakaminen pieni piiskaus on ok tietty.. noh symbolina raha edustaa näitä kaikkea sen raamattu käytännössä osoittaakin.

sitten siinä samassa seksi joka ei maksa mitään on syntiä. tietty sä voit kuvitella päässäs kaikkea himoista samalla kun palvot raha elämää minä sanon sit hurskasteluksi.
niin kauan kun on rahaa ja raamis ei tee kaikkea poistaakseen sitä maanpäältä elää hän synnissä ja jokainen seteli jonka takia ihminen on kuollut on myös hänen vikansa kun sallii sen.

joten taas huomaan raamatun sihinän kovempana kuin koskaa ja vältän sitä käärmeen puremaa :).

mut nonni nyt mitralaisuuden pariin .
 
vierailija
tjaah omena opetus kuitenkin ois ollu järkevin ja noh jos se upuu niin hullumaksihan se sitten menee taas kerran. Esimerkkei mutta mutta se siitä aiheesta tää oli tosiaan mitralaisuudesta keskustelu jätämpä teijät puhumaan niistä.

Toki suurimmat synnit on ahneus ,kateus, viha tositen erotteleminen ja jakaminen pieni piiskaus on ok tietty.. noh symbolina raha edustaa näitä kaikkea sen raamattu käytännössä osoittaakin.

sitten siinä samassa seksi joka ei maksa mitään on syntiä. tietty sä voit kuvitella päässäs kaikkea himoista samalla kun palvot raha elämää minä sanon sit hurskasteluksi.
niin kauan kun on rahaa ja raamis ei tee kaikkea poistaakseen sitä maanpäältä elää hän synnissä ja jokainen seteli jonka takia ihminen on kuollut on myös hänen vikansa kun sallii sen.

joten taas huomaan raamatun sihinän kovempana kuin koskaa ja vältän sitä käärmeen puremaa :).

mut nonni nyt mitralaisuuden pariin .
Toinen synti ei ole sen suurempi kuin toinenkaan, Jumala ei niitä erottele. Synti on aina syntiä.
Kenelle raha on ongelma? Sinulle ehkä, mutta raha itsessään ei ole syntiä, vaan rahan himo!
Se jolle se on ongelmä, hänellä on syntiä, koska himo synnyttää synnin ja synnin palkka on kuolema. Ja himo kaikissa muodoissaan, olkoon kohde mikä hyvänsä.

Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
 
9mmm
Toinen synti ei ole sen suurempi kuin toinenkaan, Jumala ei niitä erottele. Synti on aina syntiä.
Kenelle raha on ongelma? Sinulle ehkä, mutta raha itsessään ei ole syntiä, vaan rahan himo!
Se jolle se on ongelmä, hänellä on syntiä, koska himo synnyttää synnin ja synnin palkka on kuolema. Ja himo kaikissa muodoissaan, olkoon kohde mikä hyvänsä.

Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
alkua pidemälle en päässy mutta se on kaikkein suurin synti jonka takia joku kuolee ja lisäksi kun tämä on tiedossa että sen takia kuolee on heidän isän rakkauden tehtävänä poistaa tämä joka aiheuttaa kuolemaa ja kärsimystä. seksi taas piristää mieltä ja pitää kevyenä myöskin vaikka kaikkein tärekintä kuitenkin on henkinen rakkaus katsos kun saa henkisesti rakastaa se on viellä parempaa kuin seksi usko pois mutta seksi on vaan viimonen lisä ja he jotka ovat aidosti onnelisia he tulevat vähäälä toimeen sitä on henkinen rakkaus se voima pitää paljon juttui paikallaan.

eli tottakait on suurempia syntejä ja pienempiä . esim kiroilu on pientä verrattuna siihen kun lyöt ja taivaan isä tosiaankin erottelee nämä. se valmistaa sieluja joko taivaaseen tai kiertoon seuraavaa yritystä varten.

mutta nyt kun tiedostamme että raha symbolisoi kaikkea ihmisen heikkoutta niin loogisena jatkumona uskovaisten ei pitäisi sitä sallia vaan pitää vittumaisia saarnoja rahan synnistä. Mutta näin ei tapahdu koska papitkin vetäää hurskaana niin hyvää liksaa
 
vierailija
alkua pidemälle en päässy mutta se on kaikkein suurin synti jonka takia joku kuolee ja lisäksi kun tämä on tiedossa että sen takia kuolee on heidän isän rakkauden tehtävänä poistaa tämä joka aiheuttaa kuolemaa ja kärsimystä. seksi taas piristää mieltä ja pitää kevyenä myöskin vaikka kaikkein tärekintä kuitenkin on henkinen rakkaus katsos kun saa henkisesti rakastaa se on viellä parempaa kuin seksi usko pois mutta seksi on vaan viimonen lisä ja he jotka ovat aidosti onnelisia he tulevat vähäälä toimeen sitä on henkinen rakkaus se voima pitää paljon juttui paikallaan.

eli tottakait on suurempia syntejä ja pienempiä . esim kiroilu on pientä verrattuna siihen kun lyöt ja taivaan isä tosiaankin erottelee nämä. se valmistaa sieluja joko taivaaseen tai kiertoon seuraavaa yritystä varten.

mutta nyt kun tiedostamme että raha symbolisoi kaikkea ihmisen heikkoutta niin loogisena jatkumona uskovaisten ei pitäisi sitä sallia vaan pitää vittumaisia saarnoja rahan synnistä. Mutta näin ei tapahdu koska papitkin vetäää hurskaana niin hyvää liksaa
kiroileminenkin on syntiä, vai mites juuri kirjoititkaan.
Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Papin kuuluu saada palkkaa aivan siinä missä sinunkin on saatava elantosi, vai mitä?

Vai valmistaa Jumala kiertoon ihmisä, niin,no ehkä sun taivaallinen isäs, mutta ei raamatun Jumala.
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
9mmmm
kiroileminenkin on syntiä, vai mites juuri kirjoititkaan.
Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Papin kuuluu saada palkkaa aivan siinä missä sinunkin on saatava elantosi, vai mitä?

Vai valmistaa Jumala kiertoon ihmisä, niin,no ehkä sun taivaallinen isäs, mutta ei raamatun Jumala.
jep jep aina parhaiten päin eihän se ole muutakuin hengen palkka.

yks kyssäri sano joo tai ei

loppuisiko kaikilta kärsimys ja köyhyys jos raha huomenna lakkaisi olemasta?. oiskin jännä tilanne millaseks maailma muuttuisi pimeyden jälkeen.
mut sao joo tai ei.
 
vierailija
alkua pidemälle en päässy mutta se on kaikkein suurin synti jonka takia joku kuolee ja lisäksi kun tämä on tiedossa että sen takia kuolee on heidän isän rakkauden tehtävänä poistaa tämä joka aiheuttaa kuolemaa ja kärsimystä. seksi taas piristää mieltä ja pitää kevyenä myöskin vaikka kaikkein tärekintä kuitenkin on henkinen rakkaus katsos kun saa henkisesti rakastaa se on viellä parempaa kuin seksi usko pois mutta seksi on vaan viimonen lisä ja he jotka ovat aidosti onnelisia he tulevat vähäälä toimeen sitä on henkinen rakkaus se voima pitää paljon juttui paikallaan.

eli tottakait on suurempia syntejä ja pienempiä . esim kiroilu on pientä verrattuna siihen kun lyöt ja taivaan isä tosiaankin erottelee nämä. se valmistaa sieluja joko taivaaseen tai kiertoon seuraavaa yritystä varten.

mutta nyt kun tiedostamme että raha symbolisoi kaikkea ihmisen heikkoutta niin loogisena jatkumona uskovaisten ei pitäisi sitä sallia vaan pitää vittumaisia saarnoja rahan synnistä. Mutta näin ei tapahdu koska papitkin vetäää hurskaana niin hyvää liksaa
Olet kateellinen papin liksasta?
Kuka estää sua opiskelemasta papiksi, jos tuo hyvä liksa sua kiinnostaa, tai ylipäätään vaikka lääkäriksi jne. Tietenkin jos ei itse viitsi laittaa tikkua ristiin, niin mitäs luulet sitten saavasi?

Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
 
9mmmm
Olet kateellinen papin liksasta?
Kuka estää sua opiskelemasta papiksi, jos tuo hyvä liksa sua kiinnostaa, tai ylipäätään vaikka lääkäriksi jne. Tietenkin jos ei itse viitsi laittaa tikkua ristiin, niin mitäs luulet sitten saavasi?

Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
ööh en tosiaankaan ole liksataan kateellinen rahan tekeminen ei mulel oo ongelma jos sitä haluaisin tehdä.

ainoostaan vaan kuten jeesuskin oli hän köyhien palvelija nämä taas saarnaavat kaikkea ja ottavat muhkean tilin siitä eivät siis seuraa jeesuksen oppeja minä pidän sitä valheellisena ja se ainoastaan ärsyttää mitkää raha jutut ei mua sillä tavalla kiinnosta.
 
9mmmm
ööh en tosiaankaan ole liksataan kateellinen rahan tekeminen ei mulel oo ongelma jos sitä haluaisin tehdä.

ainoostaan vaan kuten jeesuskin oli hän köyhien palvelija nämä taas saarnaavat kaikkea ja ottavat muhkean tilin siitä eivät siis seuraa jeesuksen oppeja minä pidän sitä valheellisena ja se ainoastaan ärsyttää mitkää raha jutut ei mua sillä tavalla kiinnosta.
mutta jos noin kovasti se maallinen omaisuus pappia kiihottaa niin kannattaa mennä pörssimeklariksi. todellinen herran palvelija jakaa vähästäänkin eikä itselleen etuisuuksia suo
 
vierailija
mutta jos noin kovasti se maallinen omaisuus pappia kiihottaa niin kannattaa mennä pörssimeklariksi. todellinen herran palvelija jakaa vähästäänkin eikä itselleen etuisuuksia suo
Enpä usko että jokainen pappi on rahan perässä pappina. Voi toki niitäkin ollakin. Köyhyys ei ole hyve, eikä mitenkään tavoiteltava asia. Rikaskin voi olla köyhä.
 
vierailija
Ei rahan hävittäminen mitään ratkaise, koska ihminen on ahne sika ja onhan se nähty, miten hyvin vaikkapa kommunismi toimi. Pienissä yhteisöissä voi toimia vaihdantatalous, mutta että koko ihmiskunta siihen sitoutuisi.. juuei.
 
9mmmm
Kysyit loppuisiko kärsimys???
Mutta kun raha poistuisi, niin ihmiset ottaisivat jonkun toisen tavan mittailla varallisuuttaan. Maailmassa 1%:lla on kaikki maailman rikkaudet, 99% on köyhiä.
tottakait ne alkaa mittailla jos noin ajattelee mutta voimme muutta ajattelua kun alamme jo päiväkodista lähtien kouluttaa että mitä hyvää siinä maallisen omaisuuden haalimessa on ja miksi turhasta kilpailla ja opettaa että vähemmälläkin tulee toimeen? siitä se muutos lähtisi kouluttuaisimme henkisesti itsevarmoja ihmisiä joiden tarkoitus elämässä olisikin muutakuin kellä hienoin auto tai muuta vastaavaa. kun he olisivast siihen kasvaneet eivät he enään ymmärtäisi sanaa kateus ja sen sellaista. tottakait olisi kärsimystä mutta ei iin paljoa. raha kyssäriin tiesikki nvastauksen että tosiaan ilman rahaa kaikki ihmiset olisi tasaarvoisia. ythän päivät menee monilla pohtiessa mistä rahaa kun voisi vapudessa pohtia mitä unelmia ja rakkauden työtä halauisinkaan tänään tehdä ja tehdä sitä noh nyt alko väsyttää ja ulos moro
 
9mmmm
Enpä usko että jokainen pappi on rahan perässä pappina. Voi toki niitäkin ollakin. Köyhyys ei ole hyve, eikä mitenkään tavoiteltava asia. Rikaskin voi olla köyhä.
aivn mutta se mitä siihen liittyy niin nään juurikin köyhyyden hyveenä. siellä missä köyhyyttä heillä yleensä on toisensa siellä missä rahaa on heidän välillään yleensä suuri muuri teeskentelyn muuri ja mitä kaikkea siihen liittykään.
lisäksi köyhänä oppii arvostamaan kaikkea extraa ja on kiitollinen siitä. oppii huomaan mitä elämässää arvostaa.
 
vierailija
mutta jos noin kovasti se maallinen omaisuus pappia kiihottaa niin kannattaa mennä pörssimeklariksi. todellinen herran palvelija jakaa vähästäänkin eikä itselleen etuisuuksia suo
Mihin perustat tuon? Jos pappi kuolee nälkään jakaessaan kaiken omastaan, niin ketä se hyödyttää?
Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.

Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.
 
vierailija
mikäs se hesekielin tulinen vaunu on jos ei ufo. :sneaky:
höpötyksiä semmoset, mutta kun ottaa asioita esille, kannattaa ne tarkistaa, esim tästä:

"Hes 13:1 JA HERran sana tapahtui minulle/ ja sanoi: Sinä ihmisen poica/ ennusta Israelin Prophetaita wastan/ ja sano nijlle jotca omasta sydämestäns ennustawat.
Hes 13:2 Cuulcat HERran sana/ näin sano HERra HERra.
Hes 13:3 Woi nijtä hulluja Prophetaita/ jotca heidän oma hengens seurawat/ ja ei ole cuitengan heillä yhtän näkö.
Hes 13:4 Israel sinun Prophetas owat nijncuin ketut corwes.
Hes 13:5 Ei he käy edes läwen eteen/ eikä aseta heitäns muurixi Israelin huonen ymbärille/ ja ei ole seisowaiset sodasa/ sinä HERran päiwänä.
Hes 13:6 Heidän näkyns on tyhjä/ ja heidän ennustuxens ei ole ilman walheita/ he sanowat: HERra on sen sanonut/ waicka ei HErra ole heitä lähettänyt/ ja ahkeroidzewat pitäxens sanans wahwana.
Hes 13:7 Eikö teidän näkyn ole turha/ ja teidän ennustuxen caicki tyynni walhe? ja te sanotte cuitengin: HERra on sen sanonut/ waicka en minä sitä sanonut ole.
Hes 13:8 Sentähden sano HERra HERra näin: että te saarnatte sitä josta ei mitän tule/ ja ennustatte walhetta: nijn minä tahdon teidän tygön/ sano HERra HERra.
Hes 13:9 Ja minun käten tule nijden Prophetain päälle/ jotca saarnawat sitä josta ei mitän tule/ ja ennustawat walhetta. Ei heidän pidä oleman minun Canssani seuracunnas/ ja ei Israelin huonen lugus kirjoitetut oleman/ taicka tuleman Israelin maalle/ ja teidän pitä ymmärtämän että minä olen HERra HERra.
Hes 13:10 Sentähden että he wiettelewät minun Canssan/ ja sanowat: Rauha/ waicka ei siellä ole rauha. Canssa rakenda seinän: mutta he siwuwat sen wetelällä calkilla.
Hes 13:11 Sanos nijlle jotca wetelällä calkilla siwuwat/ että sen pitä putoman: sillä isoi sade on tulewa ja suuret raket langewat/ ja tuulispää pitä sitä syöxemän/ cadzo/ nijn pitä seinän langeman/ mitämax/ silloin teille sanotan:
Hes 13:12 Cusa nyt se pyhkimys on/ jonga te siwunet oletta.

Hes 13:13 Näin sano HERra HERra: minä tahdon anda pauhata suuren tuulispään minun julmudesani/ ja isoin saten minun wihasani/ ja suuria raken kiwiä minun hirmuisudesani/ ne pitä caicki maahan lyömän.
Hes 13:14 Ja nijn minä lyön seinän alas/ jonga te wetelällä calkilla siwunet oletta/ ja heitän sen maahan/ nijn että hänen perustuxens näky/ ja että se maasa maca/ ja teidän myös pitä siellä huckuman/ ja ymmärtämän että minä olen HERra.
Hes 13:15 Ja nijn minä tahdon täyttä minun hirmuisudeni seinän päälle/ ja nijden päälle/ jotca sen wetelällä calkilla siwuwat/ ja sanowat teille: ei täällä ole seinä/ eikä siwujata.
Hes 13:16 Nämät owat Israelin Prophetat/ jotca Jerusalemille ennustawat ja saarnawat rauhast: waicka ei siellä rauha ole/ sano HERra HERra.
Hes 13:17 JA sinä ihmisen poica/ aseta caswos Canssas tyttäritä wastan/ jotca ennustawat heidän sydämestäns/ ja ennusta heitä wastan/ ja sano: näin sano HERra HERra:
Hes 13:18 Woi teitä jotca teette ihmisille pehmityxiä heidän cainalons ala/ ja päänalaisia sekä nuorille että wanhoille/ käsittäxen sieluja. Cosca te nyt oletta käsittänet minun Canssani sielut/ nijn te lupatte heille elämän.
Hes 13:19 Ja saastutatte minun/ minun Canssan seas ohrapion/ ja leiwän palan tähden: että te duomidzetta ne sielut cuolemaan/ jotca ei cuitengan pidäis cuoleman/ ja duomidzetta ne elämän/ jotca ei cuitengan pidäis elämän/ teidän walhen cautta minun Canssan seas/ jotca mielelläns walhetta cuulewat.
Hes 13:20 Sentähden sano HERra HERra: Cadzo/ minä tahdon teidän päänalaisenne tygö/ jolla te sieluja käsitätte ja uscotatte/ ja tahdon ne repiä pois teidän cainalon alda/ ja tahdon pelasta ne sielut/ jotca te käsitätte ja uscotatte.
Hes 13:21 Ja tahdon teidän päänalaisen reweistä ricki/ ja pelastan minun Canssani teidän kädestän/ ettei teidän pidä heitä enä käsittämän/ ja teidän pitä ymmärtämän/ että minä olen HERra.
Hes 13:22 Että te petollisest saatatte surullisexi wanhurscasten sydämet/ joita en minä ole surullisexi tehnyt/ ja oletta wahwistanet jumalattomain kädet/ nijn ettei he käännä idziäns heidän pahasta menostans/ että he eläisit.
Hes 13:23 Sentähden ei teidän pidä enä saarnaman turha oppia/ taicka ennustaman: mutta minä tahdon wapahta minun Canssan teidän kädestän/ ja teidän pitä ymmärtämän/ että minä olen HERra."

Ei ollut tulivaunuja, mutta muuten oli vähän "liekeissä";-)
 
9mmmm
taivaan isä sanoi minun palvelijoiden on elettävä juuri niinkuin yhteiskunann heikoimman jotta he tietäisivät puheessaan sen kärsimyksen aidosti. Muuten he hurskastelevat eivätkä ymmärrä toisten kärsimystä jos eivät elä myötätunnosta heidän elämäänsä
 
vierailija
taivaan isä sanoi minun palvelijoiden on elettävä juuri niinkuin yhteiskunann heikoimman jotta he tietäisivät puheessaan sen kärsimyksen aidosti. Muuten he hurskastelevat eivätkä ymmärrä toisten kärsimystä jos eivät elä myötätunnosta heidän elämäänsä
hanki syöpä, niin tiedät miltä syöpää sairastavasta tuntuu, ai niin sitähän sitä oletkin hankkimassa kun tupakoit.
No hanki joku muu tauti, niin tiedät miltä sairastavalta tuntuu, mutta miten se auttaa tätä sairastavaa?
 
9mmmm
taivaan isä sanoi minun palvelijoiden on elettävä juuri niinkuin yhteiskunann heikoimman jotta he tietäisivät puheessaan sen kärsimyksen aidosti. Muuten he hurskastelevat eivätkä ymmärrä toisten kärsimystä jos eivät elä myötätunnosta heidän elämäänsä
ja se joka tästä työstä nostaa liksaa ei usko että hänentaivan isänsä pitäisi hänestä siltikin huolen hän ei ole laittanut siis uskoaan koiteukselle vaan elää yltäkylläisyydessä samalal kun hänen kansansa näkee nälkää..
 
9mmmm
hanki syöpä, niin tiedät miltä syöpää sairastavasta tuntuu, ai niin sitähän sitä oletkin hankkimassa kun tupakoit.
No hanki joku muu tauti, niin tiedät miltä sairastavalta tuntuu, mutta miten se auttaa tätä sairastavaa?
Itse asiassa viittä vaille finitto.

tauti ja eläminen on kaksi eriasiaa. tauteja sä halaut parantaa teet sitä rakakudesta sitä kohtaan että haluat auttaa.

Lisäksi jos myötäelät tunnet hänen kipunsa omanasi ja kuljet hänen matkassaa jo valmiiksi
 
vierailija
ja se joka tästä työstä nostaa liksaa ei usko että hänentaivan isänsä pitäisi hänestä siltikin huolen hän ei ole laittanut siis uskoaan koiteukselle vaan elää yltäkylläisyydessä samalal kun hänen kansansa näkee nälkää..
leeviläiset olivat Jumalan asettamia pappeja vanhan liiton aikan, tuolloin kansan piti antaa osansa Jumalan uhrista leeviläisille. Nyt uudessa liitossa uudestisyntyneet ovat jokainen pyhää paistoa.
Jumalan luottamus on nimenomaan se, mihin uskova elämänsä laittaa, Hänen muuttumattomaan sanaansa, ja Jeesuksen Kristuksen ristintyöhön.
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
illä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
 
9mmmm
sori echo menee yli aiheen että heiluu taas,.

mutta tuosta taudista aloin miettimään progeriaa. siis nehän elää tai heidän ruumiinsa elää yli 200 vuotiaiksi vaikka heidän elintoimintonsa loppuu 20 vuotiaina niin mietin olisko tuossa mahdollisuuksia solu risteymillä ja näillä vahvistaa normaalin ihmisen kehoa kestämään yli 200 vuotiaaksi kun progeriaa sairastavien kroppa vastaa tuota mutta jos sen saisikin käänettyä hyväksi niin että ne vialliset mutaatioit loisikin terveessä ruumiissaextra vuosia en tiedä kunhan pohdin
 

Yhteistyössä