mitta täynnä

  • Viestiketjun aloittaja näpäytys paikallaan
  • Ensimmäinen viesti
Ö
Miehet pitää aina naisia itsestäänselvyyksinä, jos ovat aina kotona. Itse olin viikon poissa, hengailin eräällä kurssilla. Sen jälkeen mies oli pari viikkoa "kuin toinen mies". Nyt vaikuttaa siltä, että olisi taas "kurssin paikka" :D Eli voisko ajatella, että katoaisit hetkeksi. Pari päivää jossain muualla voisi jo saada aikaan toivotunlaisen lopputuloksen. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ö:
Miehet pitää aina naisia itsestäänselvyyksinä, jos ovat aina kotona. Itse olin viikon poissa, hengailin eräällä kurssilla. Sen jälkeen mies oli pari viikkoa "kuin toinen mies". Nyt vaikuttaa siltä, että olisi taas "kurssin paikka" :D Eli voisko ajatella, että katoaisit hetkeksi. Pari päivää jossain muualla voisi jo saada aikaan toivotunlaisen lopputuloksen. ;)
mies on paljon poissa kotoa työn takia joten turha mun on varmaan minnekkään mennä kun se ei olis edes sitä näkemässä. pitää vissiin lakata pitämästä yhteyttä kun se on työreissussa.....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ö:
Kinkkinen tapaus. Pahempi kuin luulin. No, jospa et ottaisi hetkeen yhteyttä, ja "pakottaisit" miehen sillä lailla soittamaan ensin...:/
tätä mä meinaan yrittää... en soita enkä viestittele... aina minä olen se joka ottaa ensin yhteyttä... mut voihan se olla ettei se välitä paskan vertaa vaik en soittais kertaakaan ennenku se kotiutuu....
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Keskustelu lienee ihan hyvä keino.
Puhumattomuus parempi, täydellinen hiljaisuus! Itse en siihen tosin pystyisi :(
Ei toimivaa parisuhdetta mykkäkoululla rakenneta.
Kuka on sanonut että minä minkään toimivan parisuhteen rakennusohjeita annoinkaan. Ajattelin ihan jos haluaa pihtariukkonsa olon tehdä ruusuiseksi niin voi pihdata tuota puhepuolta. Toki jos ukko tykkää hiljaisuudesta niin sitten suosittelen olemaan äänessä nonstoppina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Keskustelu lienee ihan hyvä keino.
Puhumattomuus parempi, täydellinen hiljaisuus! Itse en siihen tosin pystyisi :(
Ei toimivaa parisuhdetta mykkäkoululla rakenneta.
Kuka on sanonut että minä minkään toimivan parisuhteen rakennusohjeita annoinkaan. Ajattelin ihan jos haluaa pihtariukkonsa olon tehdä ruusuiseksi niin voi pihdata tuota puhepuolta. Toki jos ukko tykkää hiljaisuudesta niin sitten suosittelen olemaan äänessä nonstoppina.
No, ap kyseli että miten saisi hoidettua asian kuntoon. Mä käsitin sen niin, että hän kaipaa vinkkejä saadaakseen suhteesta toimivan. Saattoi hän kostovinkkejäkin kysellä, mene ja tiedä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Oispa kiva tietää miten se pitää sua itsestäänselvyytenä?
no mun pitäis soitella ja pitää yhteyttä mutta koskaan se ei itse tee sitä, se olettaa että mä olen aina täällä valmiina silloin kun se sattuu tarvitsemaan mua. mutta se ei ole koskaan valmis tekemään mitään mun hyväksi.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Keskustelu lienee ihan hyvä keino.
Puhumattomuus parempi, täydellinen hiljaisuus! Itse en siihen tosin pystyisi :(
Ei toimivaa parisuhdetta mykkäkoululla rakenneta.
Kuka on sanonut että minä minkään toimivan parisuhteen rakennusohjeita annoinkaan. Ajattelin ihan jos haluaa pihtariukkonsa olon tehdä ruusuiseksi niin voi pihdata tuota puhepuolta. Toki jos ukko tykkää hiljaisuudesta niin sitten suosittelen olemaan äänessä nonstoppina.
No, ap kyseli että miten saisi hoidettua asian kuntoon. Mä käsitin sen niin, että hän kaipaa vinkkejä saadaakseen suhteesta toimivan. Saattoi hän kostovinkkejäkin kysellä, mene ja tiedä.
Niin, en minäkään tiedä miten aikoi suhteen kunnostaa. Ajattelin antaa puolestani vinkkejä äijän hiillostamiseksi ja mahdollisesti onnistuu näillä lemppaamaan koko ukon pihalle.

Vieraissakin voi piipahtaa jos ei mulgeroa kotoa saa.
 
viuras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tarviiko heti kostoa suunnitella, varmaan toimii paremmin kun kerrot ongelman toiselle osapuolelle. jos ei ymmärrä niin sitten jotain että alkaa huomaamaan..
Pihtaus ei tässä tapauksessa olisi kosto, vaan keino jolla voi yrittää herättää miehen mielenkiinto ja saada mies arvostamaan ap:tä.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja näpäytys paikallaan:
mies pitää mua ihan selkeästi itsestään selvyytenä... mikä on paras keino hoitaa tämä asia kuntoon???
hei, mulla on ollu samanmoista tuntoa jo pari kuukautta =0/ Nyt olen pari kertaa ottanut oikein kunnolla asian esille ja siitä on puhuttu.
Kaikki selviää puhumalla.
Mutta se tunne on paskamainen, ei voi kieltää .
tsempit.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja näpäytys paikallaan:
mies pitää mua ihan selkeästi itsestään selvyytenä... mikä on paras keino hoitaa tämä asia kuntoon???
hei, mulla on ollu samanmoista tuntoa jo pari kuukautta =0/ Nyt olen pari kertaa ottanut oikein kunnolla asian esille ja siitä on puhuttu.
Kaikki selviää puhumalla.
Mutta se tunne on paskamainen, ei voi kieltää .
tsempit.
meillä tämä ongelma ollut jo yli 1,5v. Puheeks olen ottanut koko tän aikana 3 kertaa. Ekalla kerralla se tuntui auttavan hetkeksi mutta jo pari viikon päästä tilanne taas sama ja sen jälkeen ei ole puhuttelut auttanu pätkääkään.... menee vaan toisesta korvasta ulos... joten joutuu ottaa jotain kovempia keinoja jo käyttöön....
 

Yhteistyössä