Mobile-kyselyä

Tulevaisuutta ajatellen: ostaisitteko vauvalle käsityönä tehdyn mobilen, joka on tehty kierrätettävistä materaaleista (puu, villa jne.), vaikka siitä ei lähde mitään pimpotusääntä eikä se heijasta kivoja kuvia kattoon. Hinta ei tietenkään olisi sama kuin jollain fb:n tusinatuotteella, vaan halvempi.

Se mitä tässä haen, olen suunnitellut alkaa tekemään mobileja pienen lisätienestin toivossa, mutta hautaan ajatuksen, jos vaikuttaa siltä että vain nämä pimpottavat, varjokuvia heijastavat muovikeksinnöt kelpaavat tänä päivänä.

Hintaa olin ajatellut johonkin 30 euron tietämille. Jahka saan tuon testikappaleen valmiiksi, tiedän tarkemmin aikamenekin ja sitä mukaa saan tarkennettua hintaakin.
 
En ostaisi. Se aika mitä mobilea käyttää, on melko lyhyt. Lisäksi sekin kerää pölyä, joten voisi olla hankala pitää puhtaana jos on esim. villasta tehty. Oli meillä myös sellanen tusinatuotekin, mutta käyttämättä jäi.
 
Misty
Mä en ole ikinä nähnyt mobilea tarpeelliseksi, mutta jos joku olisi pakko hankkia, niin sitten joku juuri tuollainen suunnittelemasi. En voi sietää niitä soivia, vilkkuvia muovihirvityksiä, jotka ovat jollain käsittämättömällä tavalla ovat ilmeisen suosittuja.
 

Yhteistyössä